Forfatter |
|
Tifo Udelukket fra forum

Bruger siden: 01 Februar 2010 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 180
|
Sendt: 21 Juni 2010 kl. 15:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Mastervol Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
|
Sendt: 21 Juni 2010 kl. 15:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er ikke helt sikker, men det er i hvert fald den gamle model. Du skal ikke tage det som værende sandheden, men det jeg
har hørt om det gamle sæt er, at det nye skulle være meget bedre.
|
Til top |
|
|
Nilau Forum Bruger

Bruger siden: 26 December 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3707
|
Sendt: 21 Juni 2010 kl. 19:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er mange penge for sådanne "tvivlsomme" produkter. Muligvis er de ikke lavet i Kina, men alternativet er Italien...såehh...! ;-) At du ikke har fået hurtigt svar på dine mails er...bekymrende. Mvh. Niels
|
Til top |
|
|
Mastervol Forum Bruger

Bruger siden: 02 August 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 3670
|
Sendt: 21 Juni 2010 kl. 20:00 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er Audio Analogue jo ikke noget nystartet og uerfarent firma, og hvad jeg har hørt fra andre, så er kvaliteten bestemt ikke
et problem. Min erfaring siger mig også, at rigtig, rigtig mange forhandlere i Danmark er aaalt for langsomme til at svare på
mails, så det er vel kun bekymrende for deres indtjening.
|
Til top |
|
|
Tifo Udelukket fra forum

|
Sendt: 22 Juni 2010 kl. 07:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvad jeg kan finde af info på nettet, får de ikke dårlig anmeldelser.. men jeg kan ikke så hvorfor de pludselig dropper den model og laver noget nyt under samme navn, så skal man vel holde sig fra den på dba :)
|
Til top |
|
|
velkommen Forum Bruger

Bruger siden: 24 Oktober 2003
Status: Offline Indlæg: 1741
|
Sendt: 22 Juni 2010 kl. 07:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg kan ikke sige dig hvad lydforskellen er mellem de to sæt, men det gamle kostede ikke nær så meget som det nye, jeg har selv den nye bellini pre, og kvaliteten fejler bestemt ikke noget...
og jeg vil give ret i testen her på siden af den pre...du skal meget højere op i pris for at få en der lyder meget bedre, og vi snakker meget langt op i pris...så jeg er ganske tilfreds med min...men nu er små 19000 jo også en slat penge
mvh velkommen
|
Til top |
|
|
Jeppeknygberg Forum Bruger

Bruger siden: 24 November 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 110
|
Sendt: 22 Juni 2010 kl. 08:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Kan huske at de engelske hifi magasiner i starten af 2000 tallet skrev rigtig meget om italienske Audio Analogue. Der var stort set kun roser til deres forstærkere (mener også at der var en integreret). Og roserne gik både på det lydmæssige og på udseendet/kvaliteten.
Jeg har ikke hørt de nye modeller af Bellini og Donizetti, og kan derfor ikke afgøre om der er en forskel i lydkvaliteten (men mon ikke der er, for hvorfor skulle man ellers lave noget om??). Jeg ville ikke være betænksom ved det forstærkersæt du linker til i dba, men som du selv skriver, så er det jo ikke det samme som i testen på H4A.
Håber du kunne bruge det. Mvh Jeppe
|
Til top |
|
|
Tifo Udelukket fra forum

|
Sendt: 22 Juni 2010 kl. 21:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
okay, jamen syntes bare det er rimelig billege 4500 kr for et sæt, specielt når det egentlig ikke er så gammel.. man må vel gå ud fra at nyprisen ikke var særlig høj. Men har godt nok ingen ide om det. har heller aldrig hørt så meget om mærket..
|
Til top |
|
|
DennisDK Forum Bruger

Bruger siden: 26 Januar 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 85
|
Sendt: 24 Juni 2010 kl. 07:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den store forskel på den nye og gamle Bellini er, at den nye Bellini er med batteri. Det skulle vist betyde rigtig, rigtig meget for lyden, men da jeg ikke har hørt hverken den nye eller den gamle kan jeg, modsat mange andre hifi-entusiaster, ikke udtale mig om kvaliteter eller mangler.
|
Til top |
|
|
velkommen Forum Bruger

|
Sendt: 24 Juni 2010 kl. 08:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
DennisDK skrev:
Den store forskel på den nye og gamle Bellini er, at den nye Bellini er med batteri. Det skulle vist betyde rigtig, rigtig meget for lyden, men da jeg ikke har hørt hverken den nye eller den gamle kan jeg, modsat mange andre hifi-entusiaster, ikke udtale mig om kvaliteter eller mangler. |
|
|
dette er ikke helt korrekt, det hedder virtuel batteri suply, det er en flok kondensatorer på ca lidt over 600000mf der skiftevis lades op og bruges halvt og halvt. skiftevis og to sidder og er på når den buffer over mellem de to. viker ganske fint, og er en ekstrem super god pre amp til prisen...slår meget andet til langt højere pris...har den selv!!!!
mvh velkommen
|
Til top |
|
|
Tifo Udelukket fra forum

|
Sendt: 28 Juni 2010 kl. 22:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Velkommen - det er den nye udgave du har af sættet eller hvordan??
Tak for inputtet folkens, jeg tror jeg vil søge videre i min søgen efter en god int. forstærker :)
|
Til top |
|
|
velkommen Forum Bruger

|
Sendt: 28 Juni 2010 kl. 23:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja det er den der er anmeldt her på siden....den er bare så fed.....
|
Til top |
|
|