| Forfatter |
|
per41 Forum Bruger

Bruger siden: 16 November 2005 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 25
|
| Sendt: 06 Juli 2010 kl. 00:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har for 7 - 8 uger siden anskaffet mig en Squeezebox Duet, men jeg har endnu ikke fået det til at spille!!!
Jeg har problemer ligegyldigt, hvordan jeg end har prøvet at sætte det op - 3n (4) muligheder er afprøvet:
1. PC monteret med XP-pro (+ servicepack 3) 2,4Mhz og 1Gb Ram - Med den opstilling er der hul igennem, men det spiller ca. 10 sekunder og så skriver den "buffering... 1%, 2& 3%....25%.....99%" og så spiller den ca. 10 sekunder før "cirkusen" gentager sig - UBRUGELIGT!
2. PC mont. med Ubuntu 10.04 2,4Mhz 800Mb Ram - Maskinen kan spille i 30 til 90 minutter, hvorefter den "fryser" og skal genstaretes med at hvad der af følger af opsætning af Squeezer-delen (Samme styresystem er prøvet i en gammel Athlon 700Mhz maskine, med samme resultat) - Ubrugeligt!
3. FreeNAS med hardware som #2 - Det kører i timevis, men Squeeze Controller og/eller Transporter kan bare ikke skabe forbindelse til musikbiblioteket. Afspilleren kommer godt nok frem på controlleren og transporteren når frem til at lyse "grøn/gul" i lysdioden - Dianostic via controlleren siger, at der ikke findes nogen Squeezeserver??? Når jeg vælger Squeezesoft-løsningen på remote pc'en virker det hele fint, bortset fra at den ikke har nogen afspiller!?!?!?
Kort: Hvad gør jeg galt...... og hvordan korrekter jeg det?
Nb! Jeg benytter hybridopkoplingen - Transporteren er forbundet via ethernet og controlleren via trådløs
venlig hilsen Per
|
| Til top |
|
| |
slate Forum Bruger

Bruger siden: 22 Maj 2007 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 423
|
| Sendt: 06 Juli 2010 kl. 01:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvilke releases kører du? - SqueezeBox Server? - Duet Receiver? - Duet Controller?
Og beskriv lige din opsætning..... f.eks min er
Server - kablet - D-Link DGS-1008D - kablet - D-Link DIR-655 - wireless - Duet (stuen) - Duet (kontor)
Server: Zotac IONITX-A, 4 GB, 1 TB WD EADS, Win7 w. 7.6 (SQLite)
FYI der blev introduceret en fejl i Duet Controller firmware (8837) i 7.5.1 releasen, som gav knas når man kører med Duet Receiver kablet. Løst i Duet Controller firmware 8885 som blev kørt ud for 2 uger siden.
|
| Til top |
|
| |
per41 Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Juli 2010 kl. 00:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til slate
Squeezebox server: 7.5.1 Duet transporter: ??? Hvor kan jeg se det og i fald, hvordan opdaterer jeg? (har set det ske automatisk én gang) Duet controller: 7.5.1 (r8885)
Opsætning: Server -> NetGear switch -> ZyXEL VoIP Gateway, Sceintific Atlanta (Cisco) Cabelmodem/trådløs router (begge enheder er leveret af Stofa) -> Duet controller.
Duet transporter sidder kablet i NetGear switchen og skulle således gerne køre via ethernettet (hybrid opkobling).
Serveren er, som beskrevet i tidligere indlæg, diverse pc'er afprøvet med forskellige styresystemer.
Jeg kan ikke få lov at "pille" i hverken router eller gatewayen. Det har Stofanet sat sig på og blændet det af for almindelige brugere. Jeg har angivet faste MAC-adresser for henholdsvis Duet transporter og - controller.
Jeg hælder nok mest til løsningen med FreeNAS som styresystem, idet dette tilsyneladende ikke går ned (...det har se'følg aldrig spillet en tone). Her kunne jeg have en eller anden mistanke om, at det er nogle problemer med FireWall'en, idet her kan jeg se, det i Squeezeboxserver angivet musikbibliotek, men controlleren (...eller er det transporteren) kan bare ikke forbindelse til biblioteket (...kan det være FireWall, som spærrer for adgang? - Controlleren siger: "Squeezebox Server" Ikke tilsluttet)
Bliver du klogere af det?
Venlig hilsen Per
|
| Til top |
|
| |
QWERTY126 Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 417
|
| Sendt: 07 Juli 2010 kl. 06:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Netgear ReadyNas (kommer med indbygget Squezecenter) - virker bare godt !.
|
| Til top |
|
| |
Frankie Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 December 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 749
|
| Sendt: 07 Juli 2010 kl. 09:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
per41 skrev:
|
Jeg har for 7 - 8 uger siden anskaffet mig en Squeezebox Duet, men jeg har endnu ikke fået det til at spille!!!
Jeg har problemer ligegyldigt, hvordan jeg end har prøvet at sætte det op - 3n (4) muligheder er afprøvet:
1. PC monteret med XP-pro (+ servicepack 3) 2,4Mhz og 1Gb Ram - Med den opstilling er der hul igennem, men det spiller ca. 10 sekunder og så skriver den "buffering... 1%, 2& 3%....25%.....99%" og så spiller den ca. 10 sekunder før "cirkusen" gentager sig - UBRUGELIGT!
2. PC mont. med Ubuntu 10.04 2,4Mhz 800Mb Ram - Maskinen kan spille i 30 til 90 minutter, hvorefter den "fryser" og skal genstaretes med at hvad der af følger af opsætning af Squeezer-delen (Samme styresystem er prøvet i en gammel Athlon 700Mhz maskine, med samme resultat) - Ubrugeligt!
3. FreeNAS med hardware som #2 - Det kører i timevis, men Squeeze Controller og/eller Transporter kan bare ikke skabe forbindelse til musikbiblioteket. Afspilleren kommer godt nok frem på controlleren og transporteren når frem til at lyse "grøn/gul" i lysdioden - Dianostic via controlleren siger, at der ikke findes nogen Squeezeserver??? Når jeg vælger Squeezesoft-løsningen på remote pc'en virker det hele fint, bortset fra at den ikke har nogen afspiller!?!?!?
Kort: Hvad gør jeg galt...... og hvordan korrekter jeg det?
Nb! Jeg benytter hybridopkoplingen - Transporteren er forbundet via ethernet og controlleren via trådløs
venlig hilsen Per
|
|
|
Sådan som jeg forstår det har du kabel på din reciver ( den du kalder transporter ) og duetsystemet er IKKE "designet" til at køre med "tråd" det er primært tiltænkt trådløs brug !
Kender flere der har prøvet med kabel uden held ! 
Mvh Frankie
|
| Til top |
|
| |
erlingt Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2008 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1532
|
| Sendt: 07 Juli 2010 kl. 09:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det lyder meget, sim du kæmper med nogel netværksmæssige problemer. Duet'en kan fint kører med kabel og er skam også designet til dette. Desværre er den medfølgende manual noget "tynd" for så vidt angår opsætning ud over det helt grundlæggende. Der findes en udvidet bruger manual, som går noget mere grundigt tilværks vedr. forskellige netværksopsætninger. Manualen findes bl.a. her: http://www.hometech.com/pdf/lt-squeeduet_1.pdf
|
| Til top |
|
| |
slate Forum Bruger

|
| Sendt: 07 Juli 2010 kl. 11:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tror heller ikke at det er et server problem; men det er umiddelbart mærkeligt med buffering når det hele er kablet... der er et eller andet skævt et sted.
Men din Duet Controller kører seneste software, det var vigtigt i din opstilling.
Jeg ville nok starte med at lave reset på Duet Receiver og lave factory reset på Duet Controller. Især hvis din Receiver stadig lyser gul/grøn http://logitech-en-amr.custhelp.com/cgi-bin/logitech_en_amr. cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=8393
Målet er hvid... eller blå hvis din Squeeze server ikke kører pt
Når du har været igennem opsætningen så lad os checke et par basale ting.
1. Kan du snakke med din server gerne fra en anden PC; i en webbrowser http://192.168.0.196:9000 Du skal selvfølgelig udskifte ip addressen med din servers.
2. Kan din server se din Duet Reciever Hvis 1. gik godt burde du, i web interfacet, kunne se navnet på din Receiver øverst til højre. Der er en drop-down box til venstre for Logitech symbolet.
Hvis ja så prøv at trykke settings/opsætning nederst til højre. Vil formode at en ny browser åbner sig. Der er en række faneblade, gå til Information. Et stykke nede, efter information om server og dit musik bibliotek vil du få information om dine afspillere. Blandt andet firmware
STUEN
Player Model: Squeezebox Receiver
Firmware: 65
Player IP Address: 192.168.0.192
Player MAC Address: 00:04:20:17:44:77
Wireless Signal Strength: 75%
Hvis du nåede hertil burde du kunne afspille musik via web interfacet.
3. Hvis din server ikke kan se din Duet Receiver Kender du IP addressen på din Duet Receiver, så prøv at pinge den fra serveren. Hvilken farve viser Duet Receiver?
4. ...
Et par afklaringer.... 1. "NetGear switch" - det er en ren switch? ingen DHCP server der?
2. Mht software afspilning. SoftSqueeze er blevet afløst af SqueezePlay for et stykke tid siden. Du kan finde den her http://downloads.slimdevices.com/nightly/?ver=7.5 Der er muligvis en menu option mht om programmet selv skal være afspiller eller "bare" skal bruges som fjernbetjening til andre afspillere.
|
| Til top |
|
| |
per41 Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Juli 2010 kl. 00:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
til Qwerty126:
Yep, måske når jeg en gang er sikker på det virker - Det kan jo være det er mit netværk og så hjælper det ikke at købe nok så fine servere, men tak for "vinket".
venlig hilsen Per
|
| Til top |
|
| |
per41 Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Juli 2010 kl. 00:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til Frankie:
Jeg har konstateret, at den allerhelst vil køre trådløst på både Controller og Transporter.... men Logitech beskriver selv hybridløsningen. Hybridløsningen er sagen for mig, da placeringen af Transporteren (under strømforsyningen til min forforstærker) giver et ringe signal på den trådløse.
venlig hilsen Per Jakobsen
|
| Til top |
|
| |
per41 Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Juli 2010 kl. 00:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til erlingt:
Tak for linket - Den vil jeg prøve at studere ....i morgen eller i weekenden.
Venlig hilsen
Per Jakobsen
|
| Til top |
|
| |
per41 Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Juli 2010 kl. 01:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til Slate:
.... nu skal jeg vist ha' en ny browser åbnet... moment! Jeg skal svare så godt, jeg evner (ingen netværks- eller pc-nørd, men plejer at kunne læse en "kogebog", hvis den ikke er for indforståede)
Hmm. Jeg har lavet masser af reset på Reciveren og ditto factory reset på Controlleren - No go!
Status: Dioden lyser blå p.t. men ingen "hul" igennem - Controlleren kan se det angivne fil-bibliotek, men kan ikke lave forbindelse.
Basale:
Ad 1. - Ja, jeg kan og har hele tiden kunnet snakke med serveren fra en anden pc på port 9000
Ad 2. - Ja tilsyneladende - Men jeg kan ikke finde ud af, og den ser den "trådløst" eller via "kablet" Ad 2a. - Nej, Squeezeserveren siger: Ingen afspiller og jeg kan ikke vælge nogen! Ad 2b. - Under fanen "afspiller" fortæller den mig, at der ikke er valgt nogen, og jeg skal bare trykke på opdateringsknappen - Hvor er den? - Jeg kan ikke spille via nettet for Squeezboxserveren kan ikke se Recieveren (Recieveren lyser stadig blå!!!)
Under fanen "Oplysninger" kommer:
< id=ext-gen24 value=0 = name=useAJAX _nodup="30807"> < id=ext-gen26 value=_STATUS = name=page _nodup="30807">
Status for Squeezebox Server
Version: 7.5.1 - r30836 @ Tue Jun 1 07:00:28 MDT 2010
Værtsnavn: freenas.local
Serverens IP-adresse: 62.107.159.171
Serverens HTTP-portnummer: 9000
Styresystem: FreeNAS/SlimNAS v2.0.1 - DA - utf8
Platformarkitektur: i386-freebsd
Perl-version: 5.8.9 - i386-freebsd-64int
MySQL-version: 5.1.33
Samlet antal kendte afspillere: 0
Ad 3. - Squeezeserven kan ikke se Receiveren, så jeg kan ikke se IP-adressen, men i displayet på Controlleren står under menuen "Diagnosticering" at afspilleren er ingen ringere end: "Squeezebox Reciever" - Til gengæld står der, at der ikke er nogen Squeezeserver?!?! - Det er næsten som om, at halvdelen af systemet er koblet op mod et eller andet hos naboen!
Postscript: Ad 4.1 - Ja, det er en ren switch, ingen DHCP.... øh faktisk er der 2 stk. (nogen betydning?)
Ad 4.2 - Ja, det er såment også "Play" udgaven jeg bruger.
Postscript: Jeg prøver at starte skidtet op på windows xp-pro (den løsning med "buffering 2%, 3%....99%" hvert 10. sekund). Så må jeg kunne findeoplysningerne om Recieverens (players) IP-adresse (..og hvor klog bliver jeg af det?)
Nogen løsninger du kan foreslå?
venlig hilsen Per
|
| Til top |
|
| |
per41 Forum Bruger

|
| Sendt: 08 Juli 2010 kl. 23:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
God aften
Så er Squeeze'en sat op på XP-Pro og der er forbindelse mellem alle enheder og server:
Opfølgning på gårsdagen: Oplysningerne under fanen "Oplysninger"
< id=ext-gen24 value=0 = name=useAJAX _nodup="30807"> < id=ext-gen26 value=_STATUS = name=page _nodup="30807"> < id=ext-gen28 value=00:04:20:17:52:c9 = name=pid _nodup="30807"> < id=ext-gen30 value=00:04:20:17:52:c9 = name=p _nodup="30807">
Version: 7.5.1 - r30836 @ Tue Jun 1 06:02:45 PDT 2010
Værtsnavn: OLUF
Serverens IP-adresse: 62.107.153.210
Styresystem: Windows XP - DA - cp1252
Platformarkitektur: 586
Perl-version: 5.10.0 - MSWin32-x86-multi-thread
MySQL-version: 5.0.22-community-nt
Samlet antal kendte afspillere: 1
... og om Squeezebox Receiveren og den IP-adresse:
Afspillermodel: Squeezebox Receiver
Afspillerens IP-adresse: 62.107.167.24
Afspillerens MAC-adresse: 00:04:20:17:52:c9
Men... Hvordan er jeg blevet klogere?
Enhederne kan se hinanden og ditto software-delen, men der er stadig "buffering 2%, 3%....99%" for hvert 10. sekund - Totalt ubrugeligt!!!!
Er der da ikke en klog mand eller kvinde i foraet, der kan fortælle mig, hvordan jeg får Squeezebox Server softwaren til at snakke med Receiveren med FreeNAS som styresystemet? - Controlleren kan tilsyneladende godt!
venlig hilsen (fra en mand der går weekenden i møde og med nerverne hængende i laser)
|
| Til top |
|
| |
sunmusic Forum Bruger

Bruger siden: 26 Juni 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1065
|
| Sendt: 09 Juli 2010 kl. 00:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
måske er det din router der er flaskehalsen? det lyder til det er netværket og ikke SB. Jeg har selv en SB og den opfører sig
også mystisk. Jeg havde et bufferproblem der dog ikke var så slemt som det du beskriver. Jeg kører trådløst og problemet blev
løst ved at jeg flyttede den trådløse router fra gulvet bag computeren, til en hylde helt oppe under loftet.
|
| Til top |
|
| |
golfdane Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 889
|
| Sendt: 09 Juli 2010 kl. 08:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
http://en.wikipedia.org/wiki/Duplex_mismatchKort fortalt: Enheder på kablet ethernet skal være enige med switchen om hvilken hastighed som de åbner porten med. Autonegotiate algoritmen er desværre ikke standard, så enheder af forskelligt fabrikat, bliver ikke altid enige. Eneste mulighed vil så være at hardkode henholdsvis adapter OG den port i switchen som enheden sidder i, til samme hastighed (f.eks. 100Mbit/fuld duplex). Jeg ved ikke om man kan tvinge en Duet til en given hastighed. Du kan teste din FreeNAS ved at overføre et par store filer begge veje fra en anden computer. Det skulle gerne gå lige hurtigt, uanset hvilken vej du kopierer. M.h.t. dit trådløse netværk: Vær sikker på at du ikke har et nabonetværk der forstyrrer. Download programmet Netstumbler. Det finder alle netværk i nærheden (også dem der ikke broadcaster SSID). Du skal sætte din trådløse router til en kanal som ligger længst væk fra andre netværk. Vær opmærksom på, at nogle enheder ikke er vilde med kanal 13.
__________________ http://www.martinloganowners.com/~tdacquis/forum/showthread. php?t=9048
|
| Til top |
|
| |
Frankie Udelukket fra forum

Bruger siden: 25 December 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 749
|
| Sendt: 09 Juli 2010 kl. 10:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
per41 skrev:
|
God aften
Så er Squeeze'en sat op på XP-Pro og der er forbindelse mellem alle enheder og server:
Opfølgning på gårsdagen: Oplysningerne under fanen "Oplysninger"
< id=ext-gen24 value=0 = name=useAJAX _nodup="30807"> < id=ext-gen26 value=_STATUS = name=page _nodup="30807"> < id=ext-gen28 value=00:04:20:17:52:c9 = name=pid _nodup="30807"> < id=ext-gen30 value=00:04:20:17:52:c9 = name=p _nodup="30807">
Version: 7.5.1 - r30836 @ Tue Jun 1 06:02:45 PDT 2010
Værtsnavn: OLUF
Serverens IP-adresse: 62.107.153.210
Styresystem: Windows XP - DA - cp1252
Platformarkitektur: 586
Perl-version: 5.10.0 - MSWin32-x86-multi-thread
MySQL-version: 5.0.22-community-nt
Samlet antal kendte afspillere: 1
... og om Squeezebox Receiveren og den IP-adresse:
Afspillermodel: Squeezebox Receiver
Afspillerens IP-adresse: 62.107.167.24
Afspillerens MAC-adresse: 00:04:20:17:52:c9
Men... Hvordan er jeg blevet klogere?
Enhederne kan se hinanden og ditto software-delen, men der er stadig "buffering 2%, 3%....99%" for hvert 10. sekund - Totalt ubrugeligt!!!!
Er der da ikke en klog mand eller kvinde i foraet, der kan fortælle mig, hvordan jeg får Squeezebox Server softwaren til at snakke med Receiveren med FreeNAS som styresystemet? - Controlleren kan tilsyneladende godt!
venlig hilsen (fra en mand der går weekenden i møde og med nerverne hængende i laser)
|
|
|
Mener at jeg på et tidspunkt under indstillinger i sqcenteret fandt et punkt hvor man kunne stille bufferstørelsen !
|
| Til top |
|
| |
slate Forum Bruger

|
| Sendt: 09 Juli 2010 kl. 11:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu sidder hans Receiver kablet så det er næppe andre WLAN der er problemet.
MEN Autonegotiate kunne være problemet; hvis den ene ende f.eks kørte simplex
|
| Til top |
|
| |
golfdane Forum Bruger

Bruger siden: 19 Marts 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 889
|
| Sendt: 09 Juli 2010 kl. 14:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
slate skrev:
Nu sidder hans Receiver kablet så det er næppe andre WLAN der er problemet.
|
|
|
Det var jeg helt med på. Vil bare udelukke at hans Controller får Squeezebox serveren til at lave unoder, p.g.a. pakketab/re-transmits. Selv kører jeg kablet fra en Ubuntu 10.04 til en Linksys WAG320N og derfra trådløst til en SB3. Pentium4 og 1 GB=Ingen svartider når man browser musiksamlingen (men det koster lidt på el-regningen). Routeren står på førstesalen, så kabling af SB3'eren er ikke umiddelbart en option. Men jeg har heller ikke oplevet buffering efter at have droppet den skod router som man får hos Telenor. Det spiller bare (også ud af huset, takket være 20/2). Har ikke en Controller. __________________ http://www.martinloganowners.com/~tdacquis/forum/showthread. php?t=9048
|
| Til top |
|
| |
per41 Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Juli 2010 kl. 00:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Til Slate, Frankie og golfdane
Herlligt jeg er også kommet til den konklusion, at det må være mit netværk, som laver probs (excl. probs med FreeNAS)
Slate og golfdane: Hva' er "Autonegotiate" - Det har jeg aldrig hørt om.... eller set nævnt i noget forum????
Det er udemærket med overvågningssoftware, hvis man ved, hvad man skal kigge efter... ellers er det bare en "undulat der sidder og kvidre"...
Skulle der ikke være en af jer, som havde lyst til en tur til Kolding? - Jeg kunne - i disse varme dage - byde på Grill og, billig vin fra Poetch.
Venlig hilsen
Per
Skal jeg måske prøve uden nogen switch i mellem?
|
| Til top |
|
| |
slate Forum Bruger

|
| Sendt: 10 Juli 2010 kl. 01:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
At lave opstillingen mere simpel kunne måske afsløre noget. Husk fejlfinding reglen: kun ændre 1 ting af gangen.
Autonegotiate - var noget der blev indført for år tilbage indenfor netværk. Når du forbinder f.eks en router med en switch så skal de finde ud af hvilken hastighed (10/100/1000) og halv/hel duplex de skal bruge. For det meste virker det, men enkelte gange kan det gå galt fordi de 2 ender ikke har implementeret Autonegotiate funktionen ligegodt.
Løsningen kan være så simpel som at afbryde kablet kortvarigt og prøve igen. Har oplevet det en gang i Indien hvor en televirksomhed havde sat noget indisk udstyr ind i kæden. Da de så opgraderede vores udstyr der sad bagved og det genstartede, miste de forbindelsen til 25%. Så der måtte ringes rundt i landet og folk jages af huse 
et par links http://en.wikipedia.org/wiki/Autonegotiation http://da.wikipedia.org/wiki/Dupleks_(kommunikation)
|
| Til top |
|
| |
per41 Forum Bruger

|
| Sendt: 11 Juli 2010 kl. 15:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu har jeg prøvet at fjerne den ene switch og taget alle andre kabler ud.... stadig det samme.
Jeg har prøvet at sætte Recieveren ved siden af routeren (90% signal) og lade den koble på trådløst... og der er nøjagtigt den samme ballade: Buffering i en uendelighed!
Jeg kan ikke komme til at pille noget som helst på routeren. Den er leveret af Stofa og alle indstillinger er lukket af. Jeg kan end ikke rename det trådløse netværk.
Kan man anskaffe en router nr. 2, hægte den på Stofanetforbindelsen via ethernetudgangen fra Stofa-routeren eventuelt med en switch i mellem, og så bygge et netværk nr. 2 inde bag Stofa-opsætningen?
Kan der være en fejl på selve Recieveren? Da jeg satte Recieveren tilbage på dens faste plads, bemærkede jeg, at den orange lysdiode på netværkstilgangen skinnede lystigt - Er det en fejlmeddelelse eller betyder det bare at den har forbindelse?
Og hva' hel....... mens jeg sidder og skriver dette er en ny fejl kommet til! - Controlleren står bare med Logitech logoet på skærmen og kommer ikke videre i opsætningen. Det hjælper ikke engang at tage batteriet ud. Hvordan reseter man Controlleren?
Nu må jeg hellere stoppe og så levere skidtet tilbage til sælgeren - Ellers bliver jeg fuldstændig vanvittig!!!
|
| Til top |
|
| |