Har selv haft NAD S300 og S500I. Og det spillede rigtig lækkert på et sæt Dali Evidence 870. dog er jeg gået den aktive vej nu. Og her er det stadigvæk afspilleren der kommer til kort. Har lige sat en gammel cd-afspiller til, i stedet for en dvd-afspiller. Og selv om jeg kører digitalt, dvs bruger ikke den indbyggede DAC, men derimod den som jeg har i min Surround processor (JBL-SDP3) så kunne jeg høre forskel. Fik af vide en gang af en hifi-nørd: DVD er til film og CD er til musik... i hverfalt som grundregel. Jeg ville have en afspiller til hver ting, det gør jeg nu... og fortryder ikke
Jeg har hørt NAD's Surround Master serie på et sæt møg-dyre B&W, hvor man også kunne skifte over til M3'eren. Og ingen tvivl om at det var M3'eren der bagefter helt klart beviste at den er et stykke vellyd, når det gælder stereo. Her kan M15 og M25 slet ikke være med. M3 har bedre stereo billeder, bedre dybde og mere ro. Surround udgaven har lidt for meget frikadelle-lyd. Men igen her var pengene jo også brugt på surround.
Prøv om du kan låne en lækker cd spille, tror du vil opdage at det er her du skal skifte ud 
Jeg syntes at Taralabs RSC kabler gav mest hul igennem, især hvis du kan køre balanceret(mere ro og bedre lyd).
Dynaudio, syntes jeg også er lidt bløde og tilbagelænede i lyden, hvilket nok gør det totale lydbillede endnu mere "dæmpet"
Jeg mener også der er noget at hente med bi-wiring, selv på små højttalere. Det gav vildt meget på min søsters Dali Grand Coupe, med Marantz PM8000 foran, at vi skiftede Phase III ud med Prime 1000 fra Taralabs, samt Axiom som signal. Hendes gamle Marantz dvd spiller faktisk meget lækkert. Kan ikke huske dens udgave. Middelmådig fjernbetjening dog 
Alt efter dine lyttepræferenceer. Ville jeg måske kigge på noget denon, for at sparke lidt lyst lydende ind i kæden. Marantz bliver lidt mere blødt og klassiske nad-afspillere, gør hverken noget forkert... men byder heller ikke rigtigt op til dans.
Dette er i hvertfald min oplevelse 
Måske du skulle komme med lidt udmeldinger om din musik smag... det kan betyde MEGET for dine valg.