Bruger siden: 01 Januar 2009 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 545
Sendt: 01 Oktober 2010 kl. 15:29 | IP-adresse registreret
Har købt mig en Stello da 100 sig DAC, og har læst i den store test her på sitet at det skulle hjælpe med noget afkobling. Jeg går og overvejer at købe et sæt Black diamond racing cones med max-fødder til, som der er brugt i testen. Er der andre forslag til noget afkobling jeg bør kikke på før jeg fluks render ud og køber Black diamond ?????
Bruger siden: 27 Maj 2010 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 491
Sendt: 01 Oktober 2010 kl. 18:30 | IP-adresse registreret
Hvorfor ikke forsøge dig med gratis ting som sofapuder, korkpropper og bordskånere først? Hvis du kan høre en forskel så kan du efterfølgende kaste dig ud i mere "hifi rigtige" løsninger.
Bruger siden: 01 December 2004 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1013
Sendt: 01 Oktober 2010 kl. 20:16 | IP-adresse registreret
Har ikke været et sted hvor der ikke har været problemer med strømmen/støj. Har haft positiv effekt de steder jeg har haft støjrenser med rundt. Men jo du har da ret. Men det er vel kun de færerste der ikke har de problemer.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum