| Sendt: 04 Februar 2011 kl. 06:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
en ting med hi-fi er at det kan lyde godt eller skit og så er det uanset om det er rør eller trasister vi snakker om her, jeg vil så sige at en del rør grej ikke lyder godt, der skal ofres nogle penge før at man får noget for pengene, jeg har hørt en del rør grej der ikke kunne hamle op med noget godt bilig transister udstyr, det skylles at der bliver brugt meget ringe martrialer og rør der ikke burte bruges til hi-fi fordig de er kedelig og høre på, vi skal heller ikke glæmme af halv delen af den lyd vi høre kommer fra strømforsyningen og her kreves der gode martrialer og det er der somregelent slet ikke i bilige rør ting, terminaler og stik er af en dårlig kvalitet, man tror at det er kobber med et lag fint guld men nej det er billigt mesing med tynt lag guld der ikke holder i længden og så vidre, nej man skal desvære op i en god pris for at man ikke bliver skuffet vis man vil køre med rør der vil noget, det er min arfaring genem tiden det samme gæller transister vare, noget transister udstyr kan sanelig også koste formeget forhold til det man lytter til.
|