| Forfatter |
|
staffi Forum Bruger

Bruger siden: 18 Januar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 193
|
| Sendt: 16 Februar 2011 kl. 22:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
er der nogen der kan svare på om det vil hjælpe noget på lydkvaliteten hvis man sender analog signalet igennem en ok dac
eller det kun bliver bedre med et digitalt signal..??
|
| Til top |
|
| |
Jblfan Forum Bruger

Bruger siden: 13 Februar 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 527
|
| Sendt: 16 Februar 2011 kl. 23:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
- Der er ikke digital out på Olive O3, så du kan ikke bruge en DAC... Der skal du i O4 istedet... ( Har selv lige købt en O4, den spiller i øvrigt ganske meget bedre end O3'eren... )
JBLfan __________________ MMmmmmm.... - JBL....
|
| Til top |
|
| |
staffi Forum Bruger

|
| Sendt: 23 Februar 2011 kl. 21:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
verdamt...  , det er sku da osse rigtigt ... godt set...
|
| Til top |
|
| |
Jblfan Forum Bruger

Bruger siden: 13 Februar 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 527
|
| Sendt: 23 Februar 2011 kl. 22:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
- Har selv en O4'er, købte faktisk en O3 først, men fik den byttet 2 dage efter = god forhandler...!!
Fantastisk maskine, kan MAX anbefale systemet, så lige med en Ipod Touch som fjernbetjening, så spiller det sgu' en milliard.
Hvis du har flere spørgsmål om den / dem, så fyr løs - jeg tror jeg har været omkring det meste...
/ JBLfan __________________ MMmmmmm.... - JBL....
|
| Til top |
|
| |
sgbuller Branchemedlem

Konsulent Vitus Audio
Bruger siden: 11 Oktober 2010 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 45
|
| Sendt: 24 Februar 2011 kl. 07:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tænk dig om inden du køber en olive jeg har solgt min igen da den slet ikke spiller op til det man forventer af et produkt der koster så meget jeg ville nok bare gi lidt mere og få noget der spaker røv istedet for end olive.
http://www.naimaudio.com/hifi-products/type/2 den lille af dem koster det samme ca og spiller 100 gange bedre 
|
| Til top |
|
| |
velkommen Forum Bruger

Bruger siden: 24 Oktober 2003
Status: Offline Indlæg: 1741
|
| Sendt: 24 Februar 2011 kl. 07:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
sgbuller skrev:
|
Tænk dig om inden du køber en olive jeg har solgt min igen da den slet ikke spiller op til det man forventer af et produkt der koster så meget jeg ville nok bare gi lidt mere og få noget der spaker røv istedet for end olive.
http://www.naimaudio.com/hifi-products/type/2 den lille af dem koster det samme ca og spiller 100 gange bedre 
|
|
|
undskyld mig lige en gang....hvad mener du skulle være galt med den olive....har selv en 4hd og den spiller skam udmærket......kan se jblfan skriver det samme.....ku du uddybe det lidt mere???
mvh velkommen
|
| Til top |
|
| |
staffi Forum Bruger

|
| Sendt: 26 Februar 2011 kl. 15:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja jeg kunne osse godt tænke mig at høre lidt mere om det, har faktisk osse hørt at det er olive der er inden i naim produktet...
|
| Til top |
|
| |
sgbuller Branchemedlem

Konsulent Vitus Audio
|
| Sendt: 26 Februar 2011 kl. 16:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
hehe folk snakker lidt for meget nogle gange og kunne slet ikke forstille mig det på nogle måder og har hørt begge dele og de kan slet ikke samlignes 
Ja velkommen ikke noget problem og som du selv siger spiller udmærket og der er der lang op til godt i min verden og har selv haft en olive og har aldrig følt mig så snydt som da jeg købt den .
Men alt kommer jo anpå hvad man stiller af krav til det man køber og det man skal sætte det til, hvis man har en helt normal pc spiller den lige så godt efter min menig men det er jo mig, og uden en god dac kan den slet ikke spille.
|
| Til top |
|
| |
velkommen Forum Bruger

Bruger siden: 24 Oktober 2003
Status: Offline Indlæg: 1741
|
| Sendt: 26 Februar 2011 kl. 18:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
sgbuller skrev:
|
hehe folk snakker lidt for meget nogle gange og kunne slet ikke forstille mig det på nogle måder og har hørt begge dele og de kan slet ikke samlignes 
Ja velkommen ikke noget problem og som du selv siger spiller udmærket og der er der lang op til godt i min verden og har selv haft en olive og har aldrig følt mig så snydt som da jeg købt den .
Men alt kommer jo anpå hvad man stiller af krav til det man køber og det man skal sætte det til, hvis man har en helt normal pc spiller den lige så godt efter min menig men det er jo mig, og uden en god dac kan den slet ikke spille.
|
|
|
jeg vil nu ikke give dig ret...men vi lytter jo alle forskelligt....men når du skriver intet er godt nok til dig, så forstår jeg slet ikke du kører med de højtalere du bruger......
jeg har nu en edc-1 dac fra electocompaniet på den, men den er nu ikke meget bedre end den der sidder i.....det er kun peditesser.....
mvh velkommen
|
| Til top |
|
| |
sgbuller Branchemedlem

Konsulent Vitus Audio
|
| Sendt: 27 Februar 2011 kl. 08:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
haha har slet ikke skrevet intet er godt nok til mig hvis du ellers læser det jeg skriver og jeg kigger på andre højtaller i tiden og det kommer også anpå det set up om de spiller godt man kan ikke sige de spiller dårlig på nogle måder men de er nok lidt kedlig, men rigtig kabler og strøm kabler gør meget køre også med støjfilter.
Kunne godt tænke mig og høre hvad du har af set up ?
Se selv du bruger jo dac på den så er det jo også fordi den ikke spiller godt nok hehe.
|
| Til top |
|
| |