| Forfatter |
|
pn-g Forum Bruger

Bruger siden: 30 Juli 2010 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 33
|
| Sendt: 31 Marts 2011 kl. 11:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
hej.
min sb-duet,som har fungeret upåklageligt gennem længere tid,er begyndt at"blinke" på front af reciever(langsom-hurtig hvid-rød grøn. den gør det hvergang jeg skifter fra radio til itunes-og omvendt.det varer ca. 20-30 sek. og spiller videre derefter. det skal siges at jeg netop har opdateret den(reciever går jeg ud fra). jeg bruger ipeng/ipod touch,og på ipoden kommer der en opdatering som jeg har udført. er der mon noget andet der skal opdateres?
sb-serveren kører på min bærbare lenovo med vista premium.sb-recieveren er kablet til netgear wnr 2000 router.
nogen der kender til det/kan hjælpe?
mvh. peter.
|
| Til top |
|
| |
Ney_ Forum Bruger

Bruger siden: 11 November 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1409
|
| Sendt: 31 Marts 2011 kl. 13:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej,
Jeg forstår ikke hvad du mener med skifter fra radio til iTunes? __________________ Mvh. Bjørn.
|
| Til top |
|
| |
pn-g Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Marts 2011 kl. 13:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
jeg har nogle netradiost. som jeg selv har lagt ind,og de kører jo uden om sb-serveren(mon ikke?) skal da ikke have pc tændt ihvertfald.er (stadig)ikke helt skarp på hverken pc,eller netværksmusikhalløj. og så er der jo min itunes-samling der ligger på min bærbare pc,og på min ipod skifter jeg mellem de to. radio: "mysqueezebox.com" og musiksamling: fra itunes.
ved ikke lige hvordan jeg ellers kan forklare det
vh. peter
|
| Til top |
|
| |
erlingt Forum Bruger

Bruger siden: 31 December 2008 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1532
|
| Sendt: 31 Marts 2011 kl. 14:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Din beskrivelse lyder lidt sjov: den blinker både langsomt og hurtigt i alle farver, eller hva'?  Prøv at se i den udvidede Duet manual, der er en beskrivelse af de forskellige betydninger for lampen på receiveren, måske den kan bringe dig på sporet af problemet.
|
| Til top |
|
| |
exciter Forum Bruger

Bruger siden: 06 Oktober 2003 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 1443
|
| Sendt: 31 Marts 2011 kl. 15:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du kan forsøge at resette recieveren ved at holde knappen inde i 6 sekunder til den begynder at blinke hurtigt.
|
| Til top |
|
| |
callesoroe Forum Bruger

Bruger siden: 30 August 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 760
|
| Sendt: 31 Marts 2011 kl. 18:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
pn-g skrev:
|
hej.
min sb-duet,som har fungeret upåklageligt gennem længere tid,er begyndt at"blinke" på front af reciever(langsom-hurtig hvid-rød grøn. den gør det hvergang jeg skifter fra radio til itunes-og omvendt.det varer ca. 20-30 sek. og spiller videre derefter. det skal siges at jeg netop har opdateret den(reciever går jeg ud fra). jeg bruger ipeng/ipod touch,og på ipoden kommer der en opdatering som jeg har udført. er der mon noget andet der skal opdateres?
sb-serveren kører på min bærbare lenovo med vista premium.sb-recieveren er kablet til netgear wnr 2000 router.
mvh. peter.
|
|
|
Hvis du kører radio via mysqueezebox.com, så kan det være at du ikke har nyeste version af sbserver programmet på din lokale server. Receiveren vil så automatisk skifte software version, hver gang du skifter. De "blinkende" lamper er netop indikation af at firmware opdateres på receiveren.
__________________ Callesoroe
|
| Til top |
|
| |
pn-g Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Marts 2011 kl. 20:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
erlingt skrev:
Din beskrivelse lyder lidt sjov: den blinker både langsomt og hurtigt i alle farver, eller hva'? 
Prøv at se i den udvidede Duet manual, der er en beskrivelse af de forskellige betydninger for lampen på receiveren, måske den kan bringe dig på sporet af problemet.
|
|
|
den blinker hvidt,derefter de andre farver-og betyder opdatering.så langt er jeg med.. men den skulle jo ikke blive ved med det men er heller ikke den store computer-haj,og det er jo ikke ligefrem det letteste system at gå til
|
| Til top |
|
| |
pn-g Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Marts 2011 kl. 20:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
exciter skrev:
| Du kan forsøge at resette recieveren ved at holde knappen inde i 6 sekunder til den begynder at blinke hurtigt. |
|
|
ved ikke om jeg tør... sidste gang jeg gjorde det,var det et helvede at få til at fungere igen.
|
| Til top |
|
| |
pn-g Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Marts 2011 kl. 20:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
callesoroe skrev:
pn-g skrev:
|
hej.
mvh. peter.
|
|
|
Hvis du kører radio via mysqueezebox.com, så kan det være at du ikke har nyeste version af sbserver programmet på din lokale server. Receiveren vil så automatisk skifte software version, hver gang du skifter. De "blinkende" lamper er netop indikation af at firmware opdateres på receiveren.
|
|
|
det er version 7.5.3 men der står godt nok at der ingen nye opdateringer er.. det er under : controlpanel-advanced-, på serveren. og firmware er "68" ja,undskyld men er det den nye,eller det "rigtige"?  er ikke helt med på de forskellige begreber.
vh. peter
|
| Til top |
|
| |
pn-g Forum Bruger

|
| Sendt: 09 April 2011 kl. 10:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
pn-g skrev:
callesoroe skrev:
pn-g skrev:
|
hej.
mvh. peter.
|
|
|
|
|
|
det er version 7.5.3 men der står godt nok at der ingen nye opdateringer er.. det er under : controlpanel-advanced-, på serveren. og firmware er "68" ja,undskyld men er det den nye,eller det "rigtige"? er ikke helt med på de forskellige begreber.
vh. peter
|
|
|
ih hvor skønt,nu da man har resettet recieveren,og skal konfigurere den igen,kan enhederne ikke finde hindanden.men det er jo ikke noget nyt det er snart som at vinde i lotto.forbandet skodsystem.NU bliver det sonos
|
| Til top |
|
| |