Bruger siden: 17 August 2006 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 357
Sendt: 09 Maj 2011 kl. 14:52 | IP-adresse registreret
Hej.
Er der nogen der ved om disse to tunere er de samme indvendigt. Når man ser på bagsiden ligner det til forveksling hinanden.
Men kan ikke finde nogle billeder på nettet af dem uden låg på. Har en st 7001 men overvejere at købe st-15s1 da jeg har
investeret i sc-11s1 og sm-11s1 så det hele kan komme til at matche. Men er jo lidt dumt hvis det er den samme radio i andre
klæder :-)
Håber der er nogen der ved noget.
Bruger siden: 24 Oktober 2003
Status: Offline Indlæg: 1741
Sendt: 09 Maj 2011 kl. 15:47 | IP-adresse registreret
er der DAB radio i 7001????? har selv st-15s1 og er meget glad ved den....kører meget her på boogie radio.....tror ikke der er det samme i dem, st-15s1 vejer trods alt ca 13kg og 7001 noget mindre, og mindre højde....medmindre der er indlagt blyklodser den store....
Sendt: 09 Maj 2011 kl. 16:24 | IP-adresse registreret
Jeps. der er dab radio i. Jeg kan jo lige smide et nøgenbillede af min radio på nettet. Tror meget af vægten ligger i
kabinetterne. Men kan ikke rigtig blive klog på om der er forskel. ifølge specs på marantz egen side er der ikke noget at se, så
har også sendt dem en mail om der er forskel.
Det er så et billede af ST 7001 tuner fra marantz.
Sendt: 22 Maj 2011 kl. 01:43 | IP-adresse registreret
Så har jeg fået opklaret sagen. De er identiske inden i. Eneste forskel er betjeningen og designet. På printpladen er der på
begge skrevet 7001DAB og alt ser identisk ud.
Og som svar til Velkommen på det med vægten, er det ikke blyklodser der er lagt i, men selve kabinettet der vejere t ton.
Bruger siden: 24 Oktober 2003
Status: Offline Indlæg: 1741
Sendt: 22 Maj 2011 kl. 08:06 | IP-adresse registreret
jamen de to billeder du har lagt op ser jo ens ud...hvilken skulle være st-15s1??? da jeg skilte min ad sad siderne da stadig på kabinettet på st 15 s1.
den er da også meget dybere end de to billeder viser.......
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum