Tilbage til HIFI4ALL.DK 7. juni 2026 | 07:44   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: denvers koddvd vs kiss dp500 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
taz123456
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 05 December 2003
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 02 April 2004 kl. 16:27 | IP-adresse registreret  

hej

jeg har en billig denver skoddvd, som jeg synes trænger til at blive skiftet ud, da billedet, efter min mening ikke er godt nok. har kigget på kiss dp500, fordi den har Progressive Scan og netindgang så jeg kan slå den til pc og høre netradio.

Har godt nok ikke den specifikke modelnavn på den denver dvd jeg har nu, men tror i egentlig jeg kan se forskel overhovedet fra mht. billedkvalitet mellem de to dvdèr, eller er der andre i hellere vil anbefale. Må aller max koste 2000kr

jeg bruger et svhs-guldkkabel, og mit tv er er følgende:

http://www.consumer.philips.com/global/b2c/ce/catalog/produc t.jhtml;jsessionid=2524ESSVFPRYTJ0RMRERX23HKFSEKHAW?divId=0& amp;groupId=TV_GR&catId=WIDESCREEN_TV_CA&subCatId=29 _32_WIDESCREEN_TV_SU&productId=32PW8506_12R

min forstærker er en yamaha rx- v596

Videre, vil jeg gerne høre om følgende:

Hvis jeg ser på nogle af mine venners 100hz widescreen, ser det ud som om at når der er hurtige scener, så har billedet en mere flydende overgang set i forhold til mit tv, men kun når man ser dvd. Er det pga. vedkommendes tv er bedre end mit eller er det dvdafspillerens skyld?

PÅ forhånd tak

Til top Vis taz123456's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af taz123456

HenJ
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Januar 2004
Lokalitet: København
Sendt: 04 April 2004 kl. 14:55 | IP-adresse registreret  

kissen er en fin dvd, har selv en 500, til lidt DivX, (til at se film på H/K dvd25) men til prisen er jeg da stadigvæk overrasket, god nok til film, men syntes at MP3 bliver lige lovligt meget 'basset' og selfølig er det 'feddest' at købe nyt, men man kan få meget for 2000;- brugt....

mht. tv har jeg et par instillinger (thomson Scenium 32" 50/100 hz) kamfilter så man må jo prøve at se hvad der virker........

Art Gallery at
http://picasaweb.google.dk/henrikjust/
Til top Vis HenJ's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af HenJ Besøg HenJ's Websted

corpus
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 Marts 2004
Lokalitet: København
Sendt: 04 April 2004 kl. 15:22 | IP-adresse registreret  

Har set tests af kiss playerne, og de er ikke for gode... De kan en masse som de også for ros for, men har kun nogenlunde billede og lyd. derfor kan man finde bedre til prisen (sidder med et print af testen i hånden)!
Til top Vis corpus's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af corpus

taz123456
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 April 2004 kl. 15:22 | IP-adresse registreret  

ja det er jo lige det. fordi på papiret ser det ud til at man får meget for pengene. den har jo progressive scan og det hele. Og da den skal bruges til at se dvd med og det hele er bare om det er okay til den pris

taz123456
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 04 April 2004 kl. 15:25 | IP-adresse registreret  

synes de har fået meget blandede anmeldelser. Nogle siger at den har god billede og lyd til prisen, mens andre har flere forbehold. Min teori er at uden at have prøvet den så får man meget fo pengene, men den har nogle børnesygdomme, som dog kunne rettes med firmware opgrade

blaster
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2004
Lokalitet: Sjælland
Sendt: 04 April 2004 kl. 15:41 | IP-adresse registreret  

Analog lyd på Kiss'en er ikke noget pragende, men derimod skulle billedet være i den noget bedre ende pga. den forholdsvise hidsige billede chip der sidder i og progressive scan osv. Men jeg har dog ikke selv prøvet at tilslutte den min projektor med component. Med s-vhs virker den ikke bedre end noget andet. Så tror man får mest ud af en kiss hvis man har projektor.

Mvh

Til top Vis blaster's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af blaster

Fournais
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 04 Januar 2004
Lokalitet: Århus
Sendt: 04 April 2004 kl. 16:13 | IP-adresse registreret  

Pioneers billige DVD'er er fremragende. Bruger du 2000 på sådan en er der ingen tvivl om at du vil opleve forøget billedkvalitet. Ganske simpelt.

William H. Shakespeare.

Mit stereo
Til top Vis Fournais's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Fournais Besøg Fournais's Websted

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes