Tilbage til HIFI4ALL.DK 13. juni 2025 | 13:35   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Streaming af video: muligheder, evt. DUNE (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
julle.p
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 22 April 2006
Lokalitet: Stor-København
Status: Offline
Sendt: 17 Marts 2012 kl. 20:16 | IP-adresse registreret  

Hej alle.

Kan i hjælpe mig med at finde produkter der opfylder følgende:

Jeg vil gerne rippe alle mine Blu-Ray film, og nogle af mine dvd-film, og gemme dem på en NAS. Disse vil jeg gerne kunne tilgå på mange måder:
- Direkte fra computeren, vha et program som lister alle filmene på en overskuelig måde
- Direkte fra tv'et, vha et hardware-produkt.
- Fra mobilen, vha en App der kan starte afspilning på alle husets tv, computer ect.

Jeg søger altså noget ala Sonos, men til video. Sonos har jo et PC-program som styre de forskellige enheder. Kan man mon ikke få det samme til video, så man kan side og bladre igennem på PC'en og sætte filmen til afspilning på den enhed man ønsker. Det kunne være super fedt, hvis man også kunne få en mobil-app som gør det samme som pc-programmet.

Men jeg er helt blank på området. Jeg har kigget på Dune og MyMovies, men jo flere man læser jo mere forvirret bliver man. Jeg er også stødt på produkter som yadis, Zappit, eXtreme Movie Manager. Men der findes jo også popcorn hour, wdtv og sikkert meget mere...

Vigtigst for mig er, at jeg kan afspille mine blu-ray film i 1:1 komprimering og få vist min samling på mange forskellige måder på en super simpel og elegant måde.

Jeg har lige et par opfølgende spørgsmål til DUNE-serien.
- Dune HD Max har display, bluray-drev samt mulighed for en hdd. Pris 3500 kr.
- Dune HD Smart D1 har display og mulighed for hdd. Bluray-drev kan tilkøbes. Samlet pris 3100 kr.
Der er en forskel på 400 kr, men hvad er den egentlige forskel? Nogen grund til at spendere de ekstra 400 kr?

Håber i vil hjælpe.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes