Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
Sendt: 14 April 2004 kl. 12:21 | IP-adresse registreret
jeg har endnu ikke hørt den nye, men den gamle synes jeg ikke der var så meget at skrive hjem om. Den spillede musik mere end min gamle denver-dvd, men min H/K DVD30 er klasser bedre end 750, så jeg solgte min 750.. den stod alligevel bare og samlede støv.
Så 755 er sikkert bedre.. både med nyere teknik og deres erfaring fra tidligere.
Bruger siden: 08 Februar 2004 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 374
Sendt: 14 April 2004 kl. 14:47 | IP-adresse registreret
Jeg ville hvis jeg var dig købe en dvd 25 eller dvd 30. lyder efter min mening bedre. har hørt om flere der har haft dårlige tekniske erfaringer med hk 750, hvorfor jeg ikke kan anbefale den. om den nye er bedre, ander jeg ikke. god jagt :)
Bruger siden: 25 April 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 5619
Sendt: 14 April 2004 kl. 15:36 | IP-adresse registreret
det eneste tekniske jeg har oplevet med 750 er at den til tider skriver "Error" i displayet, det løses ved at slukke på standby og tænde igen. og er efter sigende et standardproblem med den maskine.
Hvorfor købe en dvd når det er en cd han vil have? så hellere kigge efter alternativer på cdområdet.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum