| Sendt: 23 April 2004 kl. 14:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
frits skrev:
|
Det vil du ikke fortryde, men når du er igang synes jeg det vil være synd at bruge den "lille" traffo. En ny på 2*45 Volt koster kun godt en plov - og så får du altså mere dynamik på drengen. Du vil overraskes over hvor højt og rent du kan spille på 2.2 SE - Jeg er lykkelig for min!!!
Frits
|
|
|
Tjooo, den skal trække et Sæt Audiovector M3-Sig. så meget over 150W får jeg forhebentlig ikke brug for.
Tja nu kan jeg jo starte med det jeg har, hvis det ikke er godt nok kan jeg jo prøve med en anden ringkerne og predator netdel. For indtil videre kan jeg "genbruge" DC-brumfilter, Netdel, Ringkerne og Kab fra min Thule, så min zap koster mig kun 2560,- så jeg vil lige høre resultatet før jeg, køber ny ringkerne og netdel, for problemet er at Lytterne i Thule netdelen kun er på 50V så hvis jeg skifter ringkerne til 2x42 eller 2x60* (når man nu er igang*) rister jeg dem nok
Så jeg vil lige høre resultat før jeg smider de sidste 800,- kr. i den. men indtil videre er den jo billig (bortset fra indkøbet af min thule , "så kan du sq lære det")
|