| Sendt: 20 Januar 2014 kl. 11:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg er bestemt ikke nogen hifi guru  Men jeg vil nu til at have bedre lyd i hjemmet. Nad's nye D3020 tiltaler mig i den grad, da jeg hører 99.9% af min musik via computer. Desuden har D3020'eren mulighed for bluetooth, hvilket gør, at min kæreste også kan lytte til musik uden at skulle starte min computer op og huske adgangskoder etc. Jeg havde egentlig bestemt mig for MA's bronce BX2, men erfarede så, at de kører 8 Ohm, hvor NAD'en kører 4 Ohm og det skulle vist ikke være optimalt, korrekt? Så i min søgen efter duelige højtalere er jeg faldet over Dynaudios DM2/7'ere, da de også kører 4 Ohm. Men er i tvivl om NAD'en kan trække dem? Har læst, at nogle mener, at DM2/7erne skal have en kraftigere forstærker. Men jeg ser ingen digitale alternativer? Er der nogen, der har nogle bud på højtalere til min NAD D3020? DM 2/6'erne kører 6 ohm, så det er vel HELLER ikke optimalt? Jeg tænker mig at købe nogle Atacam Nexus i6 standere til højtalerne, der kommer stå en 30 cm fra væggen. Rummet de skal spille op er et køkken/alrum på ca. 40 kvm Som I sikkert kan forstå ud fra at læse dette, er min viden begrænset og mine tvivlsspørgsmål store  Ser frem til at høre fra jer eksperter derude. På forhånd tak
|