Tilbage til HIFI4ALL.DK 8. juni 2026 | 05:18   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Digital lyd
 HIFI4ALL Forum : Digital lyd
Emne Emne: Avance A905 Amp (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
raver
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline
Sendt: 28 April 2004 kl. 23:50 | IP-adresse registreret  

Hejsa ..

Det er sådan at jeg har fået mine fingre i en Avance A905 Forstærker som skulle efter sigende være bygget af thule audio ...

Det er en forstærker med 100% balancerede ind og udgange og levere 2x50W i 8 ohm og 2x80W i 4 ohm. men nu er det sådan at jeg SLET ingen forstand har på de her Forstærkere som kører ren DC forstærkning.. og mit spørgsmål er så flg.

Hvor stabile er disse forstærkere ? Har hørt noget om at nyprisen på dem lå dengang på omkring 6-8000 kroner.

Håber der er nogen derude som har nogle erfaringer med dem. Selve forstærkeren er ikke på deres hjemmeside. jeg kan ihvertfald ikke finde den ! så alt information omkring denne er helt velkommen ! :D

Mvh Kasper Brunhede (AKA raver)

Til top Vis raver's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af raver

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 29 April 2004 kl. 00:14 | IP-adresse registreret  

Hej og velkommen til

Det er korrekt at der er tale om en Thule konstruktion, nærmere bestemt Thule IA50. Det er en ganske fornuftig forstærker som sagtens kan trække lidt tungere konstruktioner uden at knække. Lyden hælder en smule til det lyse/kolde, men ellers er detaljeringsevnen og kontrollen glimrende specielt til prisen.

Hvad har du sluppet for sådan en sag?

raver
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 April 2004
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 29 April 2004 kl. 00:22 | IP-adresse registreret  

Hej og takker for velkomsten ..

Det er sådan at den er helt ny og ubrugt men den er uden de 2 potmeter skruer og forplade .. den er lidt ufærdig da det var nogen der blev fundet efter et firma opkøbte et andet som havde lavet printet og samlet det for thule ! der var et par stk's og min fars havde en kortslutning på udgangstransistorne og det ser ud til at min osse har det .. men det må jeg lige kigge på i morgen ! :) har lige fået den idag så den har været ganske gratis.. min fars står nu nede i stuen og trækker utroligt godt et par bose401 højtalere op. Og jeg må nok indrømme at den har en utrolig klar lyd i forhold til de anlæg jeg er vant til at høre på (Yamaha, JVC og denon) så synes jeg at den klarer det godt.

Til top Vis raver's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af raver

Ronin
Branchemedlem
Branchemedlem
Lyd og Billed Vodskov

Bruger siden: 31 Marts 2003
Lokalitet: Nordjylland
Sendt: 30 April 2004 kl. 00:00 | IP-adresse registreret  

Har du så muligheden for at få fat i frontpladen til forstærkeren eller må du leve uden, og satse på din kreativitet?

Prisen kan du nok ikke klage over...

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes