Sendt: 16 November 2008 kl. 14:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Brok 
Nu har jeg læst og funderet over din anmeldelse, og som du ved er vi ikke enige om disse højtalers formåen. Derfor har jeg hivet et par linjer ud af din test, og knytter her et par kommentarer til dem:
Brok skrev:
Og bassen! Hvilken bas!... Hvis det fås meget bedre end dette, hører jeg gerne herom. |
|
|
Du kan jo tage med mig til Middelfart næste gang, eller også tage en tur rundt til et par forskellige forhandlere. Jeg er af den opfattelse, at disse højtalers styrke netop ligger i gengivelsen af de nedre frekvenser, men også her skuffer produktet fælt (fejlkonstruktion?). Jeg har godt nok kun lagt øre til højtalerne i forbindelse med det sidst afholdte riddertræf, og forholdene var ikke optimale, men nok til at man kunne få dannet et billed af nogle styrker og svagheder.
Brok skrev:
Til de aller fleste andre formål hører Respons Grand Artist D til i den absolutte topklasse. |
|
|
Her er jeg så rygende uenig med dig, og ved at flere andre -ligesom mig - fortræk lyden for en bette standerhøjtaler til ½ pris.
Brok skrev:
Det endelige resultat afgøres ved at bruge ørerne. |
|
|
Her er vi helt enige. Mit råd til evt. købere af disse højtalere, er netop her at lytte på hvad konkurrenterne kan tilbyde. Lyd opfatter vi forskelligt, men ved at der er en blandet opfattelse netop med dette produkt. __________________ M.v.h.
Christian
|