Sendt: 18 August 2015 kl. 15:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja egentligt er der 2 på landsplan der kan servicere old school B&O og vi som er i DK er yderst heldige at det kan lade sig
gøre her i landet.
Jeg benytter bare Dillen fra Beoworld som er bosat i Bagsværd ved København men besvær kontra hvad du får tilbage er
B&O der kan holde de næste mange år som det var meningen. Mit Beosystem 6000 (omkring 1981) er et godt eksempel på
meget af det han har lavet. Fra total dødt Beomaster, Beogram og Beocord fungerer det stadig siden tidlig 2008!
Eller 2200kr. for service af en Beogram 8002 ved en Total butik i 2007 hvor han fik den så velkørende fra service til død på
omkring 3 måneder at det blev min yndlings pladespiller for omkring 1/3 af den forrige pris og den spiller garanteret stadig
sådan. Resten kan læses i min old school B&O tråd.
Jeg har kontakt til begge 2 og den anden er bosat et sted i Jylland men har inden erfaring med ham bortset fra en email
udveksling omkring salget af min første Beomaster 8000 der var en kompliceret sag for Dillen som han naturligvis løste med
UG!
Jeg kan sende kontakt info på begge hvis det ønskes. Jeg får ikke noget for det andet end min tilfredshed i at old school B&O
lever videre.
|