Sendt: 21 August 2015 kl. 21:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kære Vintage forum.
Jeg har været en del af HIFI4ALL i mange år, men har aldrig prøvet at starte et nyt emne.
Dengang i 70'erne var jeg en ung gymnasie elev, som ikke havde så mange penge. Men jeg var vild med Auduoscan og ikke mindst
deres Sentec produkter. Nu er jeg blevet lidt ældre, og har fået råd til at købe forskellige brugte ting jeg gerne ville have den gang.
Bl.a. har jeg fået investeret i Sentec's 8 serie med 3 effekt forstærkere, en tuner og en for-forstærker.
Og for en uge siden lykkedes det mig endelig, efter næsten 10 års søgen, at købe et par Sentec ACM 1 mono blokke. De spiller
fantastisk. 8 serien er der en del information at finde på nettet. Men jeg har meget svært ved at finde indlæg omkring ACM 1 effekt
forstærkerne. I Radio & Television bladet fra Sverige har jeg fundet en artikel, hvor de nærmest er blevet udråbt som den bedste
forstærker til dato (det er vist en artikel fra 80'erne).
Er der nogle af jer der kender til Sentec ACM 1? Jeg synes de spiller fantastisk, selvom mine er 37 år gamle.
Jeg har brochurerne fra dengang, men jeg har ikke været i stand til at finde mange artikler fra folk der har haft dem. Måske er de
lidt sjældne, da de kostede en del dengang. Jeg vil være meget taknemmelig hvis nogle af jer kunne bidrage med jeres
kommentarer til Sentec ACM 1. Og jeg vil smadder gerne have en kopi af diagrammet. Det er nærmest forsvundet?
Jeg glæder mig til at høre fra jer.
Mange hilsner
Thomas.
|