| Sendt: 05 Juni 2007 kl. 01:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jah- -hvad kan du forvente dig af denne? Det er jo ike nemt at vide, da det jo kommer an på din smag, men jeg ville da synes, at du godt kunne forvente dig en del, da det efter min mening er en rigtig rigtig god receiver fra en god periode for Luxman. Jeg har haft fornøjelsen af at høre dens storebror R-1120 ingang i slutningen af 70'erne og den var bestemt vellydende og uanstrengt - godt med kræfter og fornemt styr på stereoperspektivet. Jeg har i mellemtiden støvet en R-1050 (et nummer mindre) op på genbrugspladsen (arrgghh) i near mint condition og den spiller efter min smag fortræffeligt. Samme lydkarakter som den store R-1120. Den spiller egentlig bare og jeg synes ike umiddelbart at den lider af betoninger hverken mod det lyse eller det mørke. Tilmed synes jeg da, at den er en flot maskine med en god tuner indbygget - flot trækasse og alt det der - god finish. Jeg er af den opfattelse, at denne serie fra Luxman er temmelig robust og kan holde i rigtig mange år uden nævneværdig vedligeholdelse. Jeg synes dog, at led-rækken for aflæsning af udgang er lidt kikset - nærmest kinky, men det var vel sådan dengang.
lad høre hvordan det går - om du køber den - hvordan du opfatter den osv.
Vh
Freddy
|