Forfatter |
|
Anzelz Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 366
|
Sendt: 24 Maj 2008 kl. 14:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
Stanley Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3344
|
Sendt: 24 Maj 2008 kl. 14:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det kræver nok lidt flere oplysninger. Er den bare tavs eller er der heller ikke lys i lamperne ? Har du noget at måle med ?
|
Til top |
|
|
Anzelz Forum Bruger

Bruger siden: 06 Juni 2005 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 366
|
Sendt: 24 Maj 2008 kl. 15:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
fredmarantz Forum Bruger

Bruger siden: 22 Marts 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2439
|
Sendt: 24 Maj 2008 kl. 16:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja - dén er bestemt værd at gemme!! Flot redning!
Det er efter min mening en flot dejlig receiver fra den store receiverperiode. Hvis du ikke ønsker at beholde den, så tror (og håber) jeg da sandelig at der bl.a. er folk her på forum, som vil tage sig kærligt af den.
Jeg tror,under alle omstændigheder, at du er nødt til at alliere dig med en dygtig tekniker, som ved, hvad han har med at gøre -
Vh
Freddy
|
Til top |
|
|
1966 Forum Bruger

Bruger siden: 03 Maj 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 241
|
Sendt: 24 Maj 2008 kl. 17:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Anzels, du må meget undskylde mit sprog men jeg kan fandemej ikke forstå at menesker kan finde på at smide sådan et stykke high-end ud, den kostet en herregård i sine velmagts dage jeg har haft en sx 1080 og dengang var det toppen af isbjerget, de laver bare ikke den lyd og kvalitet idag. jeg hvade fået den gået efter af en der hade check på det kram og så var det jo op til dig om du ville smide penge i den eller købe det l**t de sælger i dag som står MADE IN CHINA det er op til dig. MVH 1966
|
Til top |
|
|
Stanley Forum Bruger

Bruger siden: 29 Januar 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 3344
|
Sendt: 24 Maj 2008 kl. 17:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Anzelz skrev:
Der er ikke lys i den. Nej, men får snart et multimeter. Er det værd at gemme den til jeg får det?
Bare spørg om oplysninger/billeder.. Så kan jeg tjekke (:
|
|
|
Når du skriver at du har kontrolleret sikringerne, går jeg ud fra at de er ok. Hvis der hverken er lys eller lyd, kan det evt. være nettransformatoren der er afbrudt. Den er ret dyr og måske endda umulig at skaffe idag, så det kunne måske være årsagen til at apparatet er smidt ud. Det kan selvfølgelig også skyldes mange andre ting, men nettransformatoren er en sansynlig årsag og samtidig ret nem at kontrollere hvis du får et multimeter. Det kan endda gøres uden at der er spænding på apparatet, så vi undgår at du kommer til skade. Hvis du skriver i denne tråd igen når du har multimeteret, vil jeg da gerne prøve at forklare hvordan. Hvis du har digitalkamera kan du jo i mellemtiden tage billeder af den del af receiveren hvor nettransformatoren sidder, så vi kan se de interne ledninger fra netledningen til afbryderen og videre til nettransformatoren. Det er ikke sikkert at det er nødvendigt med billeder, men det kan måske blive en fordel.
|
Til top |
|
|
r-l-b Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
Sendt: 24 Maj 2008 kl. 18:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har en stående - det er en udemærket receiver som udover en ganske god og "konkurrence-dygtig" lyd ser flot ud når alle lamper lyser.
Så hvis du kan få lokket en til at se på den er det et forsøg værd
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
Til top |
|
|
audioareal Forum Bruger

Bruger siden: 25 Juni 2008 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 134
|
Sendt: 09 Juli 2008 kl. 16:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej 1966 , hvis du viste hvad folk bare smider ud .DE har nok for mange penge hvem ved????.Jeg ka blive helt dårlig ved tanken  ...Har da været meget heldig og fundet meget godt på en konto   . mvh thomas
|
Til top |
|
|