| Forfatter |
|
r-l-b Forum Bruger

Bruger siden: 20 September 2005 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 7702
|
| Sendt: 10 September 2008 kl. 22:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
http://www.youtube.com/watch?v=SXdOteXnfFssom overskriften siger en fed you tube video med garrard 301 og thomas schick arm som byder på dejlig jazz og en rundtur med noget fedt grej - med små talebobler så man oplyses om havd det forskellige er
__________________ for tiden afspiller jeg meget musik - det lyder godt
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger

Bruger siden: 20 December 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 5449
|
| Sendt: 10 September 2008 kl. 23:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
HOLD DA KÆFT MAND!!!
Han kan da snildt give en del asiatere mindreværdskomplekser.
Tak for videoen.
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger

|
| Sendt: 10 September 2008 kl. 23:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her er lidt med den meget underlige RS Labs arm der bogstaveligt talt bare står på plinten og er med rotérbart headshell og uden overhang (blandt mange andre idiosynkrasier).
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger

|
| Sendt: 10 September 2008 kl. 23:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
han har da vendt værket på samme måde som jeg vil på min lencoså man ikke beskadiger nåle når man skal tænde den
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2003 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 2539
|
| Sendt: 11 September 2008 kl. 01:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
r-l-b skrev:
han har da vendt værket på samme måde som jeg vil på min lencoså man ikke beskadiger nåle når man skal tænde den
|
|
|
Mester! Du må være mand for at kunne sige hvad det er for en skive/musik! For den er sq for fed. Ellers sidder ens kæbe på gulvet lige nu og der savles.
Men sjovt så mange DL-103 der går igen! __________________ Mvh Michael
"Det er underordnet hvad du har, bare du er tilfreds og det lyder godt"
|
| Til top |
|
| |
r-l-b Forum Bruger

|
| Sendt: 11 September 2008 kl. 10:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
På den med Garrard 301 står det nede i tekste og den er straks røget på min "must have" liste
"Boss Tenor" by Gene Ammons on Prestige OJC. The first cut played was "Hittin The Jug", then "My Romance".
Det musik i Lenco videoen er Teddy Charles - New Directions vol 3 fra 53 - lidt mere swingagtigt og knap så meget på men "must have" liste
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger

|
| Sendt: 11 September 2008 kl. 12:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Group 5 Forum Bruger

Bruger siden: 18 April 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 51
|
| Sendt: 11 September 2008 kl. 20:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du godeste!!!!
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

|
| Sendt: 11 September 2008 kl. 20:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
r-l-b skrev:
På den med Garrard 301 står det nede i tekste og den er straks røget på min "must have" liste
"Boss Tenor" by Gene Ammons on Prestige OJC. The first cut played was "Hittin The Jug", then "My Romance".
Det musik i Lenco videoen er Teddy Charles - New Directions vol 3 fra 53 - lidt mere swingagtigt og knap så meget på men "must have" liste
|
|
|
Ja, jeg sendte også en forespørgelse på den på youtuben. Og den er nu bestilt  __________________ Mvh Michael
|
| Til top |
|
| |
X-ray Forum Bruger

Bruger siden: 04 Marts 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 554
|
| Sendt: 12 September 2008 kl. 00:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Scatcat skrev:
r-l-b skrev:
|
|
|
Ja, jeg sendte også en forespørgelse på den på youtuben. Og den er nu bestilt 
|
|
|
Se - den bestilling ville jeg godt have været med på . Hvor har du bestilt den . __________________ Tandberg TA-300M, TR-200, TR-1000, TR-1040P, TR-1055, TR-2075, TD-165, HifiSystem15 og 17.
Sansui AU999, Marantz 2252B, Luxman R1500, Beolab/master 5000, Tungsram-3F T3535, Dynaco A25X, TD124MKII.
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

|
| Sendt: 12 September 2008 kl. 00:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
X-ray skrev:
Scatcat skrev:
r-l-b skrev:
|
|
|
|
|
|
Se - den bestilling ville jeg godt have været med på . Hvor har du bestilt den .
|
|
|
Købte den på Amazon. Men ellers kan den også fås billigt på ebay.co.uk. Det er dog cd og ikke vinyl, desværre __________________ Mvh Michael
|
| Til top |
|
| |
X-ray Forum Bruger

Bruger siden: 04 Marts 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 554
|
| Sendt: 12 September 2008 kl. 00:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Scatcat skrev:
X-ray skrev:
Scatcat skrev:
r-l-b skrev:
|
|
|
|
|
|
Se - den bestilling ville jeg godt have været med på . Hvor har du bestilt den .
|
|
|
Købte den på Amazon. Men ellers kan den også fås billigt på ebay.co.uk. Det er dog cd og ikke vinyl, desværre
|
|
|
Det ville være lækkert evt. med et 'link' - jeg kunne ikke umiddelbart finde den på Amazon - evt. i en PM. Det skal naturligvis være vinyl. __________________ Tandberg TA-300M, TR-200, TR-1000, TR-1040P, TR-1055, TR-2075, TD-165, HifiSystem15 og 17.
Sansui AU999, Marantz 2252B, Luxman R1500, Beolab/master 5000, Tungsram-3F T3535, Dynaco A25X, TD124MKII.
|
| Til top |
|
| |
LouBP Forum Bruger

Bruger siden: 29 Oktober 2005 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2428
|
| Sendt: 12 September 2008 kl. 06:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
X-ray skrev:
Scatcat skrev:
X-ray skrev:
Scatcat skrev:
r-l-b skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Købte den på Amazon. Men ellers kan den også fås billigt på ebay.co.uk. Det er dog cd og ikke vinyl, desværre
|
|
|
Det ville være lækkert evt. med et 'link' - jeg kunne ikke umiddelbart finde den på Amazon - evt. i en PM. Det skal naturligvis være vinyl.
|
|
|
Jeg har længe kigget efter netop den plade, men jeg har virkelig svært ved at finde den på vinyl. __________________ Mvh. Louis
All Vintage
Billedeupload guide
|
| Til top |
|
| |
Scatcat Forum Bruger

|
| Sendt: 12 September 2008 kl. 18:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
LouBP skrev:
X-ray skrev:
Scatcat skrev:
X-ray skrev:
Scatcat skrev:
r-l-b skrev:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Det ville være lækkert evt. med et 'link' - jeg kunne ikke umiddelbart finde den på Amazon - evt. i en PM. Det skal naturligvis være vinyl.
|
|
|
Jeg har længe kigget efter netop den plade, men jeg har virkelig svært ved at finde den på vinyl.
|
|
|
Den findes skam på vinyl. Og i 180g presning med 45 rpm. Men den koster (og med told/moms ect, endnu mere)
http://www.amazon.com/gp/offer-listing/B000000YGK/ref=sr_1_o lp_6?ie=UTF8&s=music&qid=1221238210&sr=1-6 __________________ Mvh Michael
|
| Til top |
|
| |
krenzler Forum Bruger

|
| Sendt: 12 September 2008 kl. 19:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
45 RPM.
"Mindre end 10 tilbage".
|
| Til top |
|
| |
Mellemhjulet Forum Bruger

Bruger siden: 07 April 2006 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 793
|
| Sendt: 20 September 2008 kl. 21:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Den Gene Ammons er også røget på min liste.
Og så kunne jeg godt lide de Altec 604 i åben baffel, selvom jeg nok ikke ville bryde mig om at have coaxial enheder så tæt på gulvet. Og mellemtonen er sikkert ok i de dipoler jeg har, så måske skulle jeg snuppe en fungerende rørforstærker i stedet for....................
|
| Til top |
|
| |
sørenbjørn Forum Bruger

Bruger siden: 22 September 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 16
|
| Sendt: 25 September 2008 kl. 15:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Købte i sin tid Boss Tenor på original near mint vinyl hos DustyGroove.com for 5 USD...
Har set den flere steder. EIL.co.uk blandt andet.
Fænomenal plade. Find Boss Tenors hvis I kan. Det er Gene Ammons og Sonny Stitt. Klasse sax.
|
| Til top |
|
| |