| Sendt: 06 Marts 2009 kl. 20:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har haft dagen fri, da jeg skulle til Struer og aflevere en guitar jeg har renoveret og solgt. Så var muligheden der jo for lidt genbrugsfræs. Og dagen skulle vise sig at være en af bedre... Først faldt jeg over lidt plader i den første butik, kørte så til Holstebro, hvor jeg faldt over et Tensai minianlæg, anede ikke om det kunne kaldes vintage hifi men vægten var ihvertfald iorden, forstærkeren vejer ca. 5kg!, men om det kunne kaldes vintage hifi vidste jeg jo ikke ( man vil jo nødigt købe hatten i katten.... øh hækken i sækken,,, eller sådan noget). Nå videre til næste genbrugs hvor lidt mere faldt i posen, plader og hovedtelefoner et sæt fik jeg gratis da de mangler ledning og er istykker i bøjlen, de andre måtte jeg af med en flad tier for.
Vel hjemme fes jeg straks på nettet for at se om jeg havde fundet guld..... ikke ligefrem efter hvad jeg kunne finde af billeder på nettet, Tensai er vist mest kendt for at have lavet nogen rædseler af nogen ghettoblastere som denne
http://www.vintage-audio.com.ua/en/cat/477/2570.html
her er nogen billeder af fangsten:
Hovedtelefonerne hedder Philips EM-6126 og Hosiden DH-16-S
Med hensyn til minianlægget så spiller det nydeligt, selv tuneren overrasker med at hive stationer ned uden antenneledning  Pris ialt 365kr __________________ Hilsen Flemming
EAS will rise again...
|