Hej Alle
Jeg efter flere års søgen endelig fået sammensat mit drømmeanlæg.
Desværre har jeg oplevet problemer med det, hvilket jo nok er normalt med et ældre anlæg.
Sættet består af en Luxman L-120A (Bruges som forforstærker), 2 brokoblede Luxman M-120A (En Mark I og Mark II), Luxman T-115 radio, En Luxman G-120A EQ (Er ikke sat til, er der blot for syns skyld) samt en Rotel RCD-06 cd-afspiller.
Anlægget spiller to B&W DM 602 S2 højtalere op, hvoraf der er anvendt Halogenfrit Biwire - sølvkabler til højtaleren. Disse er dog samlet i enden i forstærkeren, da de to effekttrin ikke kan biwire.
Alt dette er nødvendigt at vide, da jeg her noget tid efter jeg har fået det hele til at virke, har oplevet at anlægget nogle gange knitre i lyden. Det er ikke en skratten, men lyden fader en smule ud, og der lyder en varm knitren i baggrunden i begge højtalere.
Det skal hertil siges at den forforstærker der anvendes blev fundet på en skraldeplads.
Er der nogen der har en idé om hvad dette kunne være? Er lidt i syv sind, for er studerende, og har brugt 2 år og en masse penge på det her anlæg.
Håber i kan hjælpe

På forhånd tak