Forfatter |
|
mlvn Forum Bruger

Bruger siden: 18 November 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3
|
Sendt: 18 November 2006 kl. 20:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej.
Jeg står og skal bruge en MP3-afspiller, men aner absolut nul og en skid om den slags 
Derfor søger jeg lidt vejledning, til at finde en så god en af slagsen som muligt!
Apparatus skulle helst gerne være på minimum 4 GB og så skal det være muligt at smide mine rippede cd'ere ned på maskinen uden ballade (har hørt historier om Ipod's osv. hvor dette var umuligt).
På forhånd tak!
mvh
MLVN
|
Til top |
|
|
Webmonkey Forum Bruger

Bruger siden: 01 Juni 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1070
|
Sendt: 18 November 2006 kl. 20:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm... Jeg tror at du er kommet til den forkerte webside - mp3 og lign. er ikke så velset her inde
Jeg har svært ved at tro, at der skulle være de nævnte problem med Apple's afspillere.... __________________ In the Land of Hometheater, The Three Eyed Monster is King......
|
Til top |
|
|
mlvn Forum Bruger

|
Sendt: 18 November 2006 kl. 20:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Webmonkey skrev:
Hmm... Jeg tror at du er kommet til den forkerte webside - mp3 og lign. er ikke så velset her inde |
|
|
OK... Fik bare anbefalet dette forum af en bekendt :) Men hvorfor er det ikke velset?
|
Til top |
|
|
Frede24V Forum Bruger

Bruger siden: 01 November 2006 Lokalitet: Nordjylland
Status: Offline Indlæg: 10
|
Sendt: 18 November 2006 kl. 20:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har en Iriver IHP 120, det er den bedste MP3 afspiller jeg nogensinde har købt..
Den er ufattelig nem at ligge musik ned på, den ligger sig ind som et flytbart drev, så er det bare at smide musikken ind.
Der er ingen programmer eller drivere der skal installeres, og afspilleren virker med det samme du tænder den.
Kan kun anbefale Iriver. der medfølger også et sæt sennheiser øreproppper med til alle Iriver mp3 afspillere, det er også værd at tage med i sine overvejelser.
Med venlig Hilsen Frederik.
|
Til top |
|
|
zuluDK Forum Bruger

Bruger siden: 13 Marts 2005 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1490
|
Sendt: 18 November 2006 kl. 21:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
mlvn Forum Bruger

|
Sendt: 18 November 2006 kl. 21:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak for svarene!
Er der nogen der kan be- eller afkræfte problematikken i alt ligge mp3'ere, man selv har rippet fra sin lovligt købte cd'ere, ned på eksempelvis en Ipod Nano?
mvh
MLVN
|
Til top |
|
|
Jannik K. Forum Bruger

Bruger siden: 30 April 2004 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 393
|
Sendt: 18 November 2006 kl. 21:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
mlvn skrev:
Tak for svarene!
Er der nogen der kan be- eller afkræfte problematikken i alt ligge mp3'ere, man selv har rippet fra sin lovligt købte cd'ere, ned på eksempelvis en Ipod Nano?
mvh
MLVN
|
|
|
Det har jeg absolut ingen problemer med. Det der til gengæld er vigtigt når vi snakker iPod er, at hvis du har indspillet al din musik i WMA, skal iTunes konvertere det hele til enten AAC (bedst) eller MP3. Altså kan en iPod ikke afspille WMA-filer. Desuden kan du kun bruge en iPod sammen med iTunes, dvs. overføre musik osv.
Du kan jo evt. hente programmet ned i forvejen og arbejde lidt med det. Kan du ikke lide programmet, kan du ikke lide iPod. Sådan er det bare.
Ellers kan jeg ikke sige andet, end at det er fantastisk dejlig MP3-afspiller og programmet er lige så godt. Men sådan er vi jo alle så forskellige. 
Mvh Jannik
|
Til top |
|
|
erla Udelukket fra forum

Bruger siden: 29 Juli 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1081
|
Sendt: 18 November 2006 kl. 21:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Webmonkey skrev:
Hmm... Jeg tror at du er kommet til den forkerte webside - mp3 og lign. er ikke så velset her inde
|
|
|
Pladder!
Der er adskillige tråde om Squezebox eller hvad det nu er den hedder - så emnet interesserer mange herinde.
Webmonkey skrev:
Jeg har svært ved at tro, at der skulle være de nævnte problem med Apple's afspillere....  |
|
|
Jvnf. din første udtalelse har jeg nu svært ved at tro du har nogen som helst forstand på emnet - så hvad skal vi bruge det til?
|
Til top |
|
|
erla Udelukket fra forum

Bruger siden: 29 Juli 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1081
|
Sendt: 18 November 2006 kl. 21:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg bruger min Sony Erichson mobil som MP3 afspiller - fungerer glimrende til mit behov... og så er jeg fri for at slæbe rundt på alt for mange gadgets. Ulemper: 1. De medfølgende ørebøffer er ikke de fedeste til musik - kan dog løses rimelig billigt, enten ved at købe nogle bedre bøffer, eller et kabel der giver mulighed for at tilslutte almindelige steroebøffer, så det er muligt at få lige præcis den lyd man ønsker... 2. Det største kort jeg har kunnet opdrive (det er de helt nye mega-mikro-kort) er på 1Gb... min mobil er dog ikke en af walkman-modellerne, som jeg tror bruger de lidt ældre og større kort, der vist fås med større kapacitet. Og anyway er det vel kun et spørgsmål om tid før de små kort får mere kapacitet. De fylder ufatteligt lidt (1x1cm), så man kan på den anden side ha' rigtig mange kort i lommen
|
Til top |
|
|