Ahh endnu en fra aalborg

Tjo der findes jo mange traditionelle studie høretelefoner som eks. AKG 240, men de er som regel ret høj impedans, og så skal i også have en ordenlig forstærker til at trække dem.
Hvilken type musik i har tænkt jer at lave, vil jeg mene har meget at sige, også igen ikke... Alle høretelefoner lyder forskelligt, så hvordan i hører musikken er jo nok ikke, som andre kommer til at høre den, hvilket jo er skidt.
Et par neutrale høretelefoner vil jo så nok være en god ide, og i det angivne prisleje vil jeg anbefale:
sennheiser 595 Kan findes til en god pris på ebay.de eller via edbpriser.dk)
De er nogle af de lyseste sennheiser, dvs. de er relativ neutrale

, desuden er
de meget comfy, også er de ikke alt for dyre, og lette at få fat på i DK/EU.
Sony xd-400 Generelt svære at finde i EU, men prøv ebay, er efter min opfattelse bedre en
595´erne, hvis man kan sige det, også kan de fåes billigt, jeg købte et par til min lillebror til 30$ i
USA, men det var også en super handel.
Philips hp-1000 Kan fåes til ca 100€ og minder meget om 595´erne, men er lige lidt bedre på alle
punkter, fandt lige en
rigtig god handel på et par inkl, lydkort/lydenhed http://cgi.ebay.de/Philips-SBC-HP-1500-Digital-HighEnd-Kopfh oerersystem-DTS_W0QQitemZ220099998336QQcategoryZ64553QQssPag eNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem
Beyerdynamic dt770 80ohmDer er en del der godt kan lide disse, pga deres gode bass, de koster dog
omkring 1200kr, efter hvad jeg kan huske.
Hvis i vil læse mere kan i altid gå ind på head-fi.org

Hilsen Jesper