Forfatter |
|
Krimi Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juni 2007 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 64
|
Sendt: 18 August 2007 kl. 00:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg skal have opgraderet de medfølgende earplugs til min nyindkøbte Meizu M6 (lækker maskine).. Den spiller genialt med mine Grado SR80, men så kan omgivelserne jo høre næsten lige så meget som een selv! Har derfor fået et godt øje til de her PortaPro, men ville gerne lige vide hvor godt de lukker af for lyden så jeg ikke behøves at afsløre overfor alle hvad jeg hører på min mp3-afspiller.. Skal helst være 'lydløse for omgivelserne' ved normal lyttelydstyrke.
__________________ Jungson DA-CD3 > Silversonic Air Matrix XLR > Thule IA150B > Nordöst Blue Heaven > VA Beethoven Baby Grand
Jungson DA-CD3 > Heed CanAmp > K701/SR225i/SR80/DT770
Meizu M6 > PK2/UM1/ATH-ES55
|
Til top |
|
|
diamondduck Forum Bruger

Bruger siden: 30 Januar 2006 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 1321
|
Sendt: 18 August 2007 kl. 02:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
koss er ikke "lydtæt"-tværtimod
__________________ -etwas Kultur muß sein
|
Til top |
|
|
techtrino Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2499
|
Sendt: 18 August 2007 kl. 05:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke med din Meizu  Portapro er lækre, men nej de er ligesom dine grado´er åbne. Af lukkede kan jeg foreslå eks. AKG k81dj, Sennheiser hd25-1 / Sennheiser hd25-sp. Ellers kan du kigge efter et par earbuds som eks. Yiun, eller er der et hav af in-ears at vælge imellem.
|
Til top |
|
|
kolind Forum Bruger

Bruger siden: 12 November 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 909
|
Sendt: 18 August 2007 kl. 11:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis earbuds sidder godt i dine ører vil jeg bestemt anbefale Yuin... PK2 vil formentligt være det mest fornuftige køb hvis du ender ud i det... Har selv et par PK1 som lyder fantastisk (men som sidder relativt dårligt i mine ører )
Som det allerede er sagt, er PortaPro ikke meget bedre end dine Grado'er... ikke HELT så slemme, men ikke gode til offentligheden...
|
Til top |
|
|
Krimi Forum Bruger

|
Sendt: 18 August 2007 kl. 12:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Egentlig ville earbuds være det bedste, men som kolind skriver, så synes jeg ofte de sidder dårligt i mine ører; de eneste jeg synes der har siddet godt var dem der fulgte med min iPod Nano, men det er måske ikke lige verdens bedste lyd man får fra dem. In-ear er ikke lige mig..
Kiggede kun på de store ørekopper for at de skulle give god lyd og være komfortable..
Kan man ikke købe Yuin i DK??
Jeg vil ikke spendere alt for meget: 200-300 kr, max 400 kr.
__________________ Jungson DA-CD3 > Silversonic Air Matrix XLR > Thule IA150B > Nordöst Blue Heaven > VA Beethoven Baby Grand
|
Til top |
|
|
Krimi Forum Bruger

|
Sendt: 18 August 2007 kl. 14:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er Sennheiser PX 200 værd at tilføje listen? De skulle være den lukkede version af den roste PX 100..
[ADDED:] Nogle der kender V-Moda?? Laver både earbud og in-ear.. __________________ Jungson DA-CD3 > Silversonic Air Matrix XLR > Thule IA150B > Nordöst Blue Heaven > VA Beethoven Baby Grand
|
Til top |
|
|
kolind Forum Bruger

|
Sendt: 19 August 2007 kl. 20:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
V-moda laver vist nogle ok modeller, men det er intet fantastisk.. Hvis du vil have earbuds tror jeg et par Yuin PK2 eller PK3 er lige for dig... Eller bare et par Sennheiser MX500 ? (kan købes alle steder) Yuin kan desuden ikke købes i DK nej...
|
Til top |
|
|
Krimi Forum Bruger

|
Sendt: 19 August 2007 kl. 22:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har hørt at de medfølgende earplugs til Meizu er meget lig Sennheisers MX500, og så er jeg jo lige vidt.. De Yuin er helt klart interessante, kan se at de bliver vildt roste alle steder..
Så må jeg lige se om jeg er modig nok til at bestille dem i udlandet ... Head-direct.com ik? Er det ikke noget tolderne vil have fat i så? __________________ Jungson DA-CD3 > Silversonic Air Matrix XLR > Thule IA150B > Nordöst Blue Heaven > VA Beethoven Baby Grand
|
Til top |
|
|
techtrino Forum Bruger

|
Sendt: 22 August 2007 kl. 00:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mine slap uden om tolden  Jeg fik dem sent som "commercial sample" til en lav værdi, mine var så også pk1´ere så de blev sent med express, ikke at jeg tror det har noget at sige.
|
Til top |
|
|
Krimi Forum Bruger

|
Sendt: 22 August 2007 kl. 12:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
@techtrino: Var det noget du fik dem til, eller er det noget de selv gør for kundernes skyld?
|
Til top |
|
|
Krimi Forum Bruger

|
Sendt: 26 Oktober 2007 kl. 18:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nå så fik jeg taget mig sammen og bestilte Yuin PK2 i torsdags, og præcis en uge efter (i går) var pakken der..
Holy S**t, tænk at den lyd kommer ud af et par små earbuds.. Der er altså ikke langt op til mine Grado SR80!!
Klart de bedste earbeuds jeg har hørt! __________________ Jungson DA-CD3 > Silversonic Air Matrix XLR > Thule IA150B > Nordöst Blue Heaven > VA Beethoven Baby Grand
|
Til top |
|
|
kolind Forum Bruger

|
Sendt: 28 Oktober 2007 kl. 09:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja de er ganske gode :) Har som sagt selv et sæt PK1. Utrolig lyd fra små earbuds.. Men man får ikk så meget ud af dem uden forstærkning syntes jeg.. Uden forstærkning er de vist også næsten under niveau med PK2 såvidt jeg har læst.. Til gengæld bliver de utroligt meget bedre med fornuftig forstærkning... Håber du bliver glad for dine :) Jeg har irriterende nok fået lidt anderledes krav til portable grej på det sidste, så er ude efter at købe mig et sæt IEM's i stedet snart...
|
Til top |
|
|
techtrino Forum Bruger

|
Sendt: 28 Oktober 2007 kl. 17:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tillykke Krimi  Ja de er nice, jeg elsker også min Flac->Meizu->porta corda->pk1, kombo Men et godt råd, pas på med at bruge de små bowls, hår kan komme ind i buds´ne hvis du bruger dem, og det er irreterende kan jeg hilse og sige  #Kolind Hvad kigger du efter af IEM´s?, ety, shure? Jeg er også på udkig efter et par, tænker på et par altec leasing im716, du ved ety er4i kopi
|
Til top |
|
|
kolind Forum Bruger

|
Sendt: 29 Oktober 2007 kl. 20:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
@techtrino - faktisk tænker jeg i baner som q-JAYS eksempelvis.. Eller måske som du selv har kig på et par im716.. Var også lige ved at falde i da jeg så et sæt UE triple.fi til 1300 kr.. Irriterende at man som regel ikke kan prøvelytte sådanne ting inden.. Komforten er det vigtigste når det kommer til IEM's for mit vedkommende...
|
Til top |
|
|
Claus-dk Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1852
|
Sendt: 29 Oktober 2007 kl. 20:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg kan klart anbefale q-JAYS, men det ved du jo godt lars
|
Til top |
|
|
techtrino Forum Bruger

|
Sendt: 29 Oktober 2007 kl. 22:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jo men Claus hvis Lars køber im716, kan vi en dag høre dem
|
Til top |
|
|
Claus-dk Forum Bruger

|
Sendt: 30 Oktober 2007 kl. 02:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvem gider høre im176, når man kan komme til at høre q-JAYS ??? Ellers må du jo selv punge ud på et par im176 ....
Og i morgen tidlig klokken 9 får jeg customtips til mine q-JAYS, uuuhhhh jeg kan næsten ikke vente....
|
Til top |
|
|
darkless Forum Bruger

Bruger siden: 31 August 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 314
|
Sendt: 30 Oktober 2007 kl. 08:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nice! Hvilken slags custom tips og hvorfra?
|
Til top |
|
|
Claus-dk Forum Bruger

|
Sendt: 30 Oktober 2007 kl. 14:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Det er "bare" et formstøbt høreværn som er skræddersyet til mine IEM, de er bestilt ved audiodan og fra aftryk til de var klar gik der 3 !!!! arbejdsdage...
Nu til de lidt dårligere nyheder: Farverne var ikke dem jeg havde bestilt.. de havde vendt mine q-JAYS forskelligt (ikke ens) Formen og størrelsen var heller ikke som jeg havde bedt om Sidst men ikke mindst var q-jaysne ikke begravet dybt nok i formen Så det var en ommer..
|
Til top |
|
|
techtrino Forum Bruger

|
Sendt: 30 Oktober 2007 kl. 15:20 | IP-adresse registreret
|
|
|