| Forfatter |
|
Kalle_dk Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1086
|
| Sendt: 27 September 2007 kl. 23:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skulle der være een eller anden som har erfaringer med denne lille Ray Samuel "THE TOMAHAWK" forstærker ?
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
| Sendt: 27 September 2007 kl. 23:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Kalle_dk Forum Bruger

|
| Sendt: 27 September 2007 kl. 23:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
floe skrev:
| Det er en headphone amplifier...? |
|
|
Øhh ja, det var jeg sådan set godt klar over, men har du praktiske erfaringer med forstærkeren ?
|
| Til top |
|
| |
nc8000 Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1460
|
| Sendt: 27 September 2007 kl. 23:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har ikke prøvet denne men har haft den lidt større Hornet som er en ganske udemærket forstærker. Tomahawk er desuden generelt godt anmeldt på head-fi og har i modsætning til Xin's forstærkere en realistisk leverancetid.
|
| Til top |
|
| |
Kalle_dk Forum Bruger

|
| Sendt: 28 September 2007 kl. 00:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
nc8000 skrev:
Jeg har ikke prøvet denne men har haft den lidt større Hornet som er en ganske udemærket forstærker. Tomahawk er desuden generelt godt anmeldt på head-fi og har i modsætning til Xin's forstærkere en realistisk leverancetid.
|
|
|
Jeg har jo set fotos af din meget lille Xin forstærker, men jeg har ikke kunnet finde ret meget om den på nettet. Gad vide hvordan den spiller sammenlignet med denne Ray Samuels model ? Du har ret i, at der skrives pænt om "THE TOMAHAWK" på headfi.org. Jeg vil bladre lidt mere på siderne. Der er rigeligt med tråde om "sagerne". Batterilevetiden skulle vist være helt ekseptionel på TOMAHAWK. Det er jo en positiv ting. Hvordan med Xin's strømforbrug ?
|
| Til top |
|
| |
floe Forum Bruger

Bruger siden: 07 Maj 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 3160
|
| Sendt: 28 September 2007 kl. 00:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kalle_dk skrev:
floe skrev:
|
|
Øhh ja, det var jeg sådan set godt klar over, men har du praktiske erfaringer med forstærkeren ?
|
|
|
Jeg undskylder Jeg fik det indtryk at du troede det var en integreret forstærker  __________________ Floes Pro-Ject god lyd på kontoret
Floes gamle vin på nye flasker
|
| Til top |
|
| |
nc8000 Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1460
|
| Sendt: 28 September 2007 kl. 08:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kalle_dk skrev:
nc8000 skrev:
|
|
|
Jeg har jo set fotos af din meget lille Xin forstærker, men jeg har ikke kunnet finde ret meget om den på nettet. Gad vide hvordan den spiller sammenlignet med denne Ray Samuels model ?
Du har ret i, at der skrives pænt om "THE TOMAHAWK" på headfi.org. Jeg vil bladre lidt mere på siderne. Der er rigeligt med tråde om "sagerne". Batterilevetiden skulle vist være helt ekseptionel på TOMAHAWK. Det er jo en positiv ting. Hvordan med Xin's strømforbrug ?
|
|
|
Jeg solgte min Hornet til fordel for en SuperMacro LE som jeg solgte til fordel for en Reference. SuperMicro ligger i mine øre mellem LE og Reference så bedre end Hornet men de har 2 forskellige lyd billeder hvor SuperMicro og Reference hælder mere til rør siden hvilket jeg godt kan lide. Jeg får cirka 20 timer ud af et AAA batteri med SuperMicro hvor Tomahawk skulle kunne få op till 400 timer ud af en opladning. Tomahawk ser også omkring en million gange bedre ud end SuperMicro og har en tilsvarende bedre fysisk bygge kvalitet men er også 2-3 gange større. Jeg ville dog aldrig bytte med min SuperMicro.
|
| Til top |
|
| |
Kjeldsen Forum Bruger

Bruger siden: 23 Maj 2003 Lokalitet: Østjylland
Status: Online Indlæg: 9421
|
| Sendt: 28 September 2007 kl. 09:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
floe skrev:
Kalle_dk skrev:
floe skrev:
|
|
|
|
|
Jeg undskylder Jeg fik det indtryk at du troede det var en integreret forstærker 
|
|
|
Prøv at se hvilket forum du læser i
|
| Til top |
|
| |