Bruger siden: 15 Juni 2005
Status: Offline Indlæg: 3
Sendt: 13 Oktober 2007 kl. 20:44 | IP-adresse registreret
Hej jeg købte Argons In-Ear høretelefoner for 2 dage siden i hifi klubben. De er helt ekstreme til prisen, bedre end shures billige til over 1500 danske kroner. Kan stærkt anbefales syntes jeg.
Nå men jeg smed selfølgelig gummitingene tingene væk efter et par timer... Hvad dælen gør man så? Jeg ved at 300 kroner ikke er meget for et par nye, men jeg hader at frådse. Er der noget man kan gøre for at skaffe nogle nye/flere? De falder jo virkelig nemt af...
Bruger siden: 15 Juni 2005
Status: Offline Indlæg: 3
Sendt: 14 Oktober 2007 kl. 13:34 | IP-adresse registreret
Claus-dk skrev:
hvor store er afgangsrørene på dem i diameter og længde ?? 300 er lidt vildt for et par nye synes jeg
Det 300 for det hele altså både telefoner og plugs... Hehe. Altså ekstremt billigt... Bare ikke hvis det kun er for de nye plugs skyld...
Det ligner at rørene er cirka 6 mm lange og 5-6mm brede...
Og til dig der er skuffet... Hvad syntes du er dårligt? Jeg er selv vild med bassen der er kraftig og præcis. Dog mangler der nok lidt diskant, men det er jeg heller ikke vild med i høretelefoner. Det kan være at de bare sidder bedre i mine ører...
Bruger siden: 29 Juli 2007 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 166
Sendt: 15 Oktober 2007 kl. 04:58 | IP-adresse registreret
Jaa. De sidder ikke vildt godt i mine øre (hvilket nok er det største problem) og lyden virker lidt tynd og plastik agtigt, hvis jeg gerne vil have bas i elektronisk musik (og pressen dem helt ind i øret, så de lukker helt tæt), så bliver lyden meget mørkt og sammenlukket.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum