| Forfatter |
|
roundsound Forum Bruger

Bruger siden: 29 Marts 2004 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1660
|
| Sendt: 26 November 2007 kl. 14:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej head-fi-nørder. Håber I kan hjælpe mig. Jeg leder efter et par nye IEM's til min iPod, og har efter gennemlæsning af snart en del anmeldelser set mig varm på et par q-Jays. Det der har en særlig tiltrækkende kraft på mig er at de sidder helt inde i øret modsat f.eks. Shure's modeller der ser ekstremt kluntede ud at gå rundt med :( Problemet er bare at jeg kun kan finde en enkelt dansk forhandler, og der synes jeg at de er lidt pebrede i forhold til hva de koster i Sverige. Det ville hjælpe hvis CDON fik dem ind i deres sortiment. Jeg har sendt dem en mail angående dette, men ikke fået svar endnu. Så spørgsmålene lyder: - Er der nogen der har købt et sæt q-Jays i DK eller Sverige, og i så fald i hvilken netbutik/fysisk butik? Jeg ville være overordentlig glad hvis Jeg kunne høre dem før køb.
- Er der evt. nogen på dette forum der ejer dem og har mod på at vise dem frem?
- Er der nogen alternativer i prisklassen jeg bør overveje? Hvilke?
- Kan jeg mon nøjes med et sæt d-Jays? Er der nogen der har hørt begge modeller?
På forhånd mange tak for al hjælp og respons på dette indlæg
|
| Til top |
|
| |
roundsound Forum Bruger

|
| Sendt: 26 November 2007 kl. 14:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay, nu har jeg selv kigget lidt mere på den svenske pricerunner, og har fundet en internetforhandler der sender til Danmark. www.clickok.seHer koster et sæt q-Jays 1231 SEK eksklusiv fragt. De har i øvrigt også de adaptorer der gør det muligt at tilslutte sine jays til sony ericsson og samsung mobiltelefoner. Jeg ville stadig blive glad hvis der er nogen der har hørt både d-Jays og q-Jays og tør komme med en sammenligning?
|
| Til top |
|
| |
Marius Forum Bruger

Bruger siden: 02 Februar 2004 Lokalitet: Sverige
Status: Offline Indlæg: 719
|
| Sendt: 26 November 2007 kl. 14:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
JBL Ti skrev:
snip.. Jeg ville stadig blive glad hvis der er nogen der har hørt både d-Jays og q-Jays og tør komme med en sammenligning?
|
|
|
hør med Claus-dk mener han har begge. __________________ "Remember to always be yourself. Unless you suck." - Joss Whedon
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1852
|
| Sendt: 26 November 2007 kl. 19:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
PM sendt...
Det var ellers en god pris du har fundet..... Og jeg skal nok skrive til JAYS og sige at vi savner nogle forhandlere i DK....
|
| Til top |
|
| |
roundsound Forum Bruger

|
| Sendt: 15 Januar 2008 kl. 14:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
q-Jays er nu listet på www.cdon.com til 1139dkr for et sæt. Forventes på lager d. 30/1
|
| Til top |
|
| |
darkless Forum Bruger

Bruger siden: 31 August 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 314
|
| Sendt: 15 Januar 2008 kl. 16:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Prisen på q-JAYS hos clickok.se er nu 1234 SEK inkl. moms ex fragt for den sorte model, og de har både sorte og hvide på lager. Det er fristende, men min kæreste giver mig klø, hvis jeg køber dem...
__________________ Chord DAVE -> Benchmark AHB2 -> Tannoy Canterbury GR + SVS PB13-Ultra
|
| Til top |
|
| |
roundsound Forum Bruger

|
| Sendt: 15 Januar 2008 kl. 17:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
darkless skrev:
Prisen p� q-JAYS hos clickok.se er nu 1234 SEK inkl. moms ex fragt for den sorte model, og de har b�de sorte og hvide p� lager. Det er fristende, men min k�reste giver mig kl�, hvis jeg k�ber dem...
|
|
|
Fragten koster bare 180kr mens den er gratis hos CDON hvis man kender tricket. Derudover har jeg set dårlige anmeldelser af forhandleren på en svensk prissammenligningsside
|
| Til top |
|
| |
Skobbolop Forum Bruger

Bruger siden: 29 Maj 2003 Lokalitet: Odense
Status: Offline Indlæg: 197
|
| Sendt: 15 Januar 2008 kl. 21:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
roundsound Forum Bruger

|
| Sendt: 15 Januar 2008 kl. 22:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man kan få rabatkoder på vega.dk: klik på et arrangement og klik på "køb fra bagkatalog" i menuen til højre. Bemærk at dette link ikke findes på alle arrangementer, og så vidt jeg har prøvet kun virker en enkelt gang. Dog fornyes rabatkoden jævnligt.
|
| Til top |
|
| |