Tilbage til HIFI4ALL.DK 17. juni 2025 | 21:12   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Head-fi
 HIFI4ALL Forum : Head-fi
Emne Emne: sennheiser HD 25 II vs hd25 1 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
soestroem
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 29 December 2007
Lokalitet: Østjylland
Status: Offline
Sendt: 29 December 2007 kl. 19:13 | IP-adresse registreret  

hvad er forskellen? er der andet end pris og design?
og er sådan et par sennheiser gode har tidligere haft et par hd555 og dem har jeg været super glad for men de er døde nu.
så er hd25 en god erstatning? mine gamle hd555 havde en kæmpe stik omkring 5 cm lang og det var et stort problem når man brugte den med sin
ipod at stikket var støre en nanoen? har hd25 også sådan et kæmpe stik?
Til top Vis soestroem's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af soestroem

devito
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 02 December 2007
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 29 December 2007 kl. 22:36 | IP-adresse registreret  

Hej...

Jeg har et sæt hd25-1 70 ohm... De er vel en 2-3 år gamle... de er med minijackstick... Det er bestemt en fordel hvis du vil bruge dem med din ipod...

Kan også sige at de er rigtig gode at have med på farten... Eneste minus jeg kan se ved mine er at jeg synes de klemmer for meget på mine øre.... men jeg har så også et stort hoved ;) str 61..

Til top Vis devito's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af devito

zorroe
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Maj 2007
Lokalitet: Odense
Sendt: 30 December 2007 kl. 16:06 | IP-adresse registreret  

New version with slightly longer cord, free pair of replacement velour earpads and carry bag. The weapon of choice for DJ's all around the world, the professional sound reproduction of the HD25 makes it hard to be topped. Made to perform with loud external noise, you'll always get the best of sound even when around the biggest of sound systems.

Åbenbart ikke den store forskel på de nye og de gamle som jeg har.

De kan holde til lidt af hvert, mine har fået en dårlig forbindelse i kablet men det gode er at alt kan köbes som lösdele hvis noget skulle gå i stykker.

Med hensyn til lyden er der rigtig god lydisolering så der stort set ikke er stöj udefra og de andre i toget bliver heller ikke så generet da de er lukkede.

Bruger dog mest mine grado nu der spiller langt bedre endda til en billigere pris (dermed ikke sagt at sennheiserne er dårlige)

Men som sagt hvis du er på farten og vil have et sät robuste hovedtelefoner der kan holde til lidt af hvert er det et fornuftigt köb.

Til top Vis zorroe's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af zorroe

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes