| Forfatter |
|
Anda8000 Forum Bruger

Bruger siden: 27 September 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1416
|
| Sendt: 12 Februar 2008 kl. 18:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej. Leder efter en afløser til mine Sony MDR-7506, som jeg synes kan virke "skarpe" i de høje frekvenser og lyden er noget sammenpresset, men ved ikke om det gælder alle lukkede hovedtelefoner? Hovedtelefonen skal bruges med iPod Nano 3G og en Go-Vibe Petite-DAC. Pris 1500 kr. +- Nedenfor er nogle ønsker jeg gerne ser opfyldt, men ikke ultimative krav!  1. Dække ørerne (Circumaural/Over the ear). 2. Kort kabel, som er til at have med at gøre. 3. God afskærmning. 4. Muligvis lidt tilgivende lyd, da samlingen er blandet. Som sagt er det ønsker og ikke så krav, så alle forslag er velkomne...  Tak, Anda!
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2515
|
| Sendt: 12 Februar 2008 kl. 23:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hejsa Og super liste, me like  Tja den er sgu svær den liste faktisk, det med over ørerne og kort ledning, det findes ik, ik hvad jeg ved af hvertfald, men ledninger kan klippes og klistres  Afskærmning jaa... tror du der bedst er tjent med nogen DJ høretelefoner, men de har aldrig en særligt tilgivende lyd... kun bas  Hvad med in-ears? Til 1500, kan du få noget super godt, sågar custom mold  Ellers er det jo AKG k81dj, men tror de er i underkanten af hvad kravene er, nu da du vil gå op til 1500.
|
| Til top |
|
| |
Anda8000 Forum Bruger

|
| Sendt: 12 Februar 2008 kl. 23:55 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er ikke ude efter in-ears, da jeg bliver træti ørerne af at bruge dem... Har dog ikke prøvet nogen high-end, men er også mest til hovedtelefoner! Har haft kig på Audio-Technica ATH-ESW9, der dog er supraaural... Darkless mente dog at der må være brugt en del $ på designet, men synes ikke rigtigt at jeg har kunnet finde nogen i stedet (og desuden får de mange gode ord med på vejen på Head-fi)! Nogen forslag til værdige modstandere?
|
| Til top |
|
| |
Landsbytosse Forum Bruger

Bruger siden: 26 Oktober 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 135
|
| Sendt: 13 Februar 2008 kl. 08:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Denon ADH 1001, Er lukket, pæn, med kort kabel og spiller super godt. Fåes til en fornuftig penge hvis man kikker sig lidt omkring
|
| Til top |
|
| |
helledie Forum Bruger

Bruger siden: 05 April 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 288
|
| Sendt: 13 Februar 2008 kl. 08:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Anda8000 skrev:
Er ikke ude efter in-ears, da jeg bliver træti ørerne af at bruge dem... Har dog ikke prøvet nogen high-end, men er også mest til hovedtelefoner!
Har haft kig på Audio-Technica ATH-ESW9, der dog er supraaural... Darkless mente dog at der må være brugt en del $ på designet, men synes ikke rigtigt at jeg har kunnet finde nogen i stedet (og desuden får de mange gode ord med på vejen på Head-fi)!
Nogen forslag til værdige modstandere? 
|
|
|
Hvis du bliver træt i ørene af in-ear, skal du da bare ha et par custom made. Dvs. man laver en afstøbning af dit øre, og former dem derefter, så de sidder perfekt på dig :-)
/Jonathan
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1852
|
| Sendt: 13 Februar 2008 kl. 11:16 | IP-adresse registreret
|
|
|
Anda8000 skrev:
Er ikke ude efter in-ears, da jeg bliver træti ørerne af at bruge dem...Har dog ikke prøvet nogen high-end, men er også mest
til hovedtelefoner!Har haft kig på Audio-Technica ATH-ESW9, der dog er supraaural...Darkless mente dog at der må være brugt en del $ på
designet, men synes ikke rigtigt at jeg har kunnet finde nogen i stedet (og desuden får de mange gode ord med på vejen på Head-fi)!Nogen forslag
til værdige modstandere?  |
|
|
Hej Anda du skal da bere deltage i gruppekøbet af de formstøbte IEMs.....
|
| Til top |
|
| |
NriK Forum Bruger

Bruger siden: 27 April 2003 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1780
|
| Sendt: 13 Februar 2008 kl. 11:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Claus-dk skrev:
Hej Anda du skal da bere deltage i gruppekøbet af de formstøbte IEMs..... |
|
|
Lyder fedt, har du et link?
Hvordan kan man lave gruppekøb på noget der er custom made 
|
| Til top |
|
| |
helledie Forum Bruger

Bruger siden: 05 April 2006 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 288
|
| Sendt: 13 Februar 2008 kl. 13:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1852
|
| Sendt: 13 Februar 2008 kl. 13:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
NriK skrev:
Claus-dk skrev:
| Hej Anda du skal da bere deltage i gruppekøbet af de formstøbte IEMs..... |
|
|
Lyder fedt, har du et link?
Hvordan kan man lave gruppekøb på noget der er custom made 
|
|
|
Det bliver sikkert også lidt bøvlet, men det skal nok gå....
|
| Til top |
|
| |
Anda8000 Forum Bruger

|
| Sendt: 13 Februar 2008 kl. 13:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Landsbytosse skrev:
Denon ADH 1001, Er lukket, pæn, med kort kabel og spiller super godt. Fåes til en fornuftig penge hvis man kikker sig lidt omkring  |
|
|
Hvor tænker du at man skal kigge henne?  Nogen der har erfaringer med Denon AH-D2000 som bærbar hovedtelefon (selv om ledningen er noget længere)...?
|
| Til top |
|
| |
Landsbytosse Forum Bruger

Bruger siden: 26 Oktober 2006 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 135
|
| Sendt: 14 Februar 2008 kl. 12:43 | IP-adresse registreret
|
|
|
Anda8000 skrev:
Landsbytosse skrev:
Denon ADH 1001, Er lukket, pæn, med kort kabel og spiller super godt. Fåes til en fornuftig penge hvis man kikker sig lidt omkring  |
|
|
Hvor tænker du at man skal kigge henne? 
Nogen der har erfaringer med Denon AH-D2000 som bærbar hovedtelefon (selv om ledningen er noget længere)...?
|
|
|
Ebay i Tyskland og Hifi-klubben når de er på udsalg er gode steder at starte.
|
| Til top |
|
| |