| Sendt: 09 Marts 2008 kl. 20:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Bøjgaard - jeg tror nok jeg ville starte med en Corda 2Move hvis jeg var dig. Du kan bestille den hos Dr. Meier og så har du den efter 3-4 dage. Den sendes fra Tyskland og du behøver ikke bekymre dig om import told eller lignende. Det er en fremragende forstærker og den har USB DAC. Jeg var heldig at lytte til den til vores Headfi meet og den har virkelig godt styr på bassen dog uden at være mørk i lyden. Dog må jeg erkende at PICO'en havde en fantastisk mellemtone som virkelig var lækker til kvindelig vokal jazz - og det er jo det du lytter til. Ulempen ved PICO'en er dog at den er blevet enormt populær og du skal påregne en del ugers ventetid - måske måneder?? Og så koster den mindst på 1000 kr. mere end 2Move hvis du vil have DAC-udgaven. Jeg kunne lide lyden i PICO'en en lille bitte smule mere end de forskellige Meier-amps, men det var ikke helt nok til at jeg selv ville give merprisen så jeg endte med en Headsix. Designmæssigt og byggemæssigt er PICO'en i mine øjne et vidunder - den er super lækker og du får endda en lille læder-pung med til den med præget PICO-logo. GENNEMFØRT!
|