| Forfatter |
|
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 14 Juli 2008 kl. 16:03 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej Er der nogen af jer head-fi-folk der har lagt ører til Singlepowers produkter? Var det ikke Darkless der havde bestilt en? Den nåede ikke frem til det sidste head-fi møde, men måske på det næste? Det har jo ry for at være noget af det bedste.
|
| Til top |
|
| |
Kane Forum Bruger

Bruger siden: 03 Maj 2007 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 472
|
| Sendt: 14 Juli 2008 kl. 16:11 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har desværre ikke hørt en singlepower forstærker, men det er rigtigt at de har et godt ry.
Darkless må have ventet på sin i snart et år, og det er hagen ved Singlepower og andre små enmandsfirmaer - leveringstiden!
Jeg ville nok gå efter en brugt, så man ikke skal vente halve og hele år (ved dog ikke med de mere standardiserede produkter om der er mindre ventetid på dem?).
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

|
| Sendt: 14 Juli 2008 kl. 16:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
1 år! ralle ... den var da lige på trapperne til head-fi mødet der var i, øh, februar? Tror jeg havde spurgt efter at få pengene igen. Det er da i alt fald noget man lige skal tænke over inden der puttes mange $ efter det
|
| Til top |
|
| |
Kane Forum Bruger

|
| Sendt: 14 Juli 2008 kl. 16:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zorglub skrev:
1 år! ralle ... den var da lige på trapperne til head-fi mødet der var i, øh, februar? Tror jeg havde spurgt efter at få pengene igen. Det er da i alt fald noget man lige skal tænke over inden der puttes mange $ efter det 
|
|
|
Tell me about it! Jeg har lige afbestilt min KGSS efter 6 horrible måneder, med brudte løfter og mere eller mindre ikke eksisterende kommunikation. Nå nu skal det ikke udvikle sig til en tudetråd!
Tilbage til Singlepower.
|
| Til top |
|
| |
KrammeAcoustics Forum Bruger

Bruger siden: 20 Marts 2006 Lokalitet: Aalborg
Status: Offline Indlæg: 1443
|
| Sendt: 14 Juli 2008 kl. 16:59 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

|
| Sendt: 14 Juli 2008 kl. 17:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Doh
|
| Til top |
|
| |
nc8000 Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1460
|
| Sendt: 14 Juli 2008 kl. 18:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zorglub skrev:
|
|
|
Den var "på trapperne" allerede til det første head-fi møde i oktober sidste år og havde dengang allerede været undervejs et pænt stykke tid __________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |
burning777 Branchemedlem

Konsulent ved B&O
Bruger siden: 28 Maj 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1022
|
| Sendt: 16 Juli 2008 kl. 23:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hmm... Ventetiden er vel en del af charmen. Det gør jo ikke ligefrem det man har købt billigere, at man skal vente et år eller mere på at få det.
Selvfølgelig er det en bitter ventetid men forventningens glæde og det at eje noget man ikke kan købe hvor som helst - ja det er jo ike så ringe
endda...
|
| Til top |
|
| |
Kane Forum Bruger

|
| Sendt: 17 Juli 2008 kl. 08:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
burning777 skrev:
Hmm... Ventetiden er vel en del af charmen. Det gør jo ikke ligefrem det man har købt billigere, at man skal vente et år eller mere på at få det. Selvfølgelig er det en bitter ventetid men forventningens glæde og det at eje noget man ikke kan købe hvor som helst - ja det er jo ike så ringe endda...  |
|
|
Der synes jeg nu det kommer meget an på om man på forhånd ved hvor lang ventetiden er. Jeg kunne fint gå og glæde mig til f.eks. en forstærker i 9 måneder, hvis det var ventiden da jeg bestilte og man kunne være rimelig sikker på at den så også var færdig på det tidspunkt. Helt omvendt har jeg det hvis jeg er blevet oplyst om at ventetiden er 2 måneder og der så ikke er sket noget efter 4.
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

|
| Sendt: 17 Juli 2008 kl. 09:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mht. ventetider hos Singlepower, så tror jeg efterhånden at det er kommet for langt ud. Prøv f.eks. at se den her tråd hos head-fi.org. Når folk overvejer at gå rettens vej, så er den ved at være der. Jeg så også at han har sagt at ting er sendt, men så var de det ikke alligevel? Ej, ham tror jeg ikke jeg skal handle med. Så heller et firma som det Kane snakker om ( http://www.eddiecurrent.com/) der laver tingene med intervaller i løbet af et år. Så er det jo netop muligt at gå og glæde sig.
|
| Til top |
|
| |
Kalle_dk Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1086
|
| Sendt: 19 Juli 2008 kl. 18:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zorglub skrev:
Mht. ventetider hos Singlepower, så tror jeg efterhånden at det er kommet for langt ud.
Prøv f.eks. at se den her tråd hos head-fi.org. Når folk overvejer at gå rettens vej, så er den ved at være der. Jeg så også at han har sagt at ting er sendt, men så var de det ikke alligevel? Ej, ham tror jeg ikke jeg skal handle med. Så heller et firma som det Kane snakker om (http://www.eddiecurrent.com/) der laver tingene med intervaller i løbet af et år. Så er det jo netop muligt at gå og glæde sig.
|
|
|
Jeg skal slet ikke grave i noget her, men jeg går ud fra det er DETTE LINK du mente ?  ...og jo, godt man ikke har financielle forbindelser med ham der "Mikhael"  PS: Det er faktisk muligt at klikke " Vis før indrykning", og herefter afprøve om et link virker, men hey pppfffffft......det ved chefen jo sikkert alt om
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

|
| Sendt: 19 Juli 2008 kl. 22:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg ved ikke hvorfor det pt. er mig det går ud over, men jeg får http:// foran alt ... jeg klager til .. øh øh  Ja det de skriver om er ret chokerende. Noget der måske er lige så tankevækkende er en der skriver om at han er skuffet over at så mange vidste at problemerne var så enorme, men at det ikke var kendt offentligt. Det er nok en svær balancegang.
|
| Til top |
|
| |