| Forfatter |
|
Kalle_dk Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1086
|
| Sendt: 15 Juli 2008 kl. 18:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Skulle der sidde een eller flere headfi-fanatikere som har lyttet til in ears fra Westone ? Indtil videre har jeg kunnet finde Westone UM1, UM2 og en ret ny UM3. Hvordan mon de lyder ? Det er småt med anmeldelser på nettet (har naturligvis googlet).
|
| Til top |
|
| |
gæst Forum Bruger

Bruger siden: 02 September 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 529
|
| Sendt: 15 Juli 2008 kl. 18:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
UM3 er blevet udskudt til starten af 2009.
|
| Til top |
|
| |
Kalle_dk Forum Bruger

|
| Sendt: 15 Juli 2008 kl. 18:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
gæst skrev:
| UM3 er blevet udskudt til starten af 2009.
|
|
|
Det er muligt, men mit spørgsmål gik nu mere på om nogle havde hørt modellerne; altså haft dem i ørerne; lyttet til musik; hørt dem spille (dem der IKKE er udskudt).
|
| Til top |
|
| |
Zorglub Lukket konto

Bruger siden: 12 Marts 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2460
|
| Sendt: 15 Juli 2008 kl. 19:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Næ, men jeg vil gerne  Headaudio.dk forhandler Westone, så der er sikkert en mulighed for at få dem prøvet af? Måske med en lille bruger anmeldelse, krydret med lidt godt fra sproghjørnet? lokke-lokke-lokke
|
| Til top |
|
| |
nc8000 Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1460
|
| Sendt: 15 Juli 2008 kl. 20:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
UM2 skulle efter sigende være en af de absolut mest komfortable iem'er på markedet og deres kabel er helt fantastisk, jeg havde et på min Tripple.fi 10 før jeg solgte dem grundet manglende komfort på selv telefonen i øret.
__________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |
Kalle_dk Forum Bruger

|
| Sendt: 15 Juli 2008 kl. 21:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
nc8000 skrev:
| UM2 skulle efter sigende være en af de absolut mest komfortable iem'er på markedet og deres kabel er helt fantastisk, jeg havde et på min Tripple.fi 10 før jeg solgte dem grundet manglende komfort på selv telefonen i øret. |
|
|
Det lyder godt, det med komfort. Det er jo vigtigt. Jeg har haft kig på Triple Fi 10, men har droppet dem igen af flere årsager, så godt du bekræfter nogle af mine observationer. Gad vide hvornår Westone UM bliver testet ? Anmeldelser dukker jo ofte op længe før sådanne "gadgets" kan købes af menig mand. Ak ja, det er dyrt at være gadget-freak, men det ved du jo alt for godt
|
| Til top |
|
| |
burning777 Branchemedlem

Konsulent ved B&O
Bruger siden: 28 Maj 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1022
|
| Sendt: 16 Juli 2008 kl. 23:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Zorglub skrev:
Næ, men jeg vil gerne Headaudio.dk forhandler Westone, så der er sikkert en mulighed for at få dem prøvet af? Måske med
en lille bruger anmeldelse, krydret med lidt godt fra sproghjørnet? lokke-lokke-lokke  |
|
|
Man kunne måske håbe de kom med til Head-fi meetet
Jeg gad også godt lytte til dem. Har hørt eller læst engang at Westone skulle være lidt mørkere end Shure og mere livlige/dynamiske end UE samt
at byggekvaliteten er i top.
|
| Til top |
|
| |
Kalle_dk Forum Bruger

|
| Sendt: 16 Juli 2008 kl. 23:59 | IP-adresse registreret
|
|