Mit spørgsmål er så bare om det er nogle der kan tilsluttes ens computer ? skal bruge dem til musik over min computer nemlig. Eller passer stiket ikke til computer ?
Bruger siden: 16 Maj 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1852
Sendt: 22 Juli 2008 kl. 04:10 | IP-adresse registreret
du skal have en "stikomdanner" med en ledning på, de der i et stykke er ikke gode ved udgangene på forskellige ting, den er nemlig pokkers stor og lang sådan en fyr....
Men du kan også finde dem i bedre kvalitet, eks. Grado laver et godt adapter kabel.
Hvis det var det billede jeg viste, så er det da en ganske almindelig konverter med kabel mellem 2 forskellige stik. Jeg ser ikke noget med nogen mikrofon ???
Det var ikke meningen du skulle sidde og "fin-tælle" eet eller andet på stikket. Det var mere sådan overordnet, at det var den rigtige stik-sørrelse der sad i hver ende af kablet !
Men nu har jeg fjernet billedet igen. Vi skulle jo nødigt forvirre spørgeren.
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum