Tilbage til HIFI4ALL.DK 12. juni 2025 | 22:33   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Head-fi
 HIFI4ALL Forum : Head-fi
Emne Emne: Erfaringer med HeadAmp.com? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Bruger siden: 25 Januar 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 08 Januar 2009 kl. 21:21 | IP-adresse registreret  

Hej Gutter,

Er der nogen af Jer, der har erfaringer med at handle hos www.headamp.com?

Jeg har haft indledende mail kontakt med Justin omkring en Pico med dac. Det var intet problem at lave en bestilling og han kunne eftersigende sende varen afsted få dage efter.

Jeg fik en payment-request via Google Checkout fra firmaet, betalte og pengene blev således trukket den 30.12.08.

Efterfølgende har det ikke været muligt at komme i kontakt med Justin som ellers ved den indledende kontakt var mere end hurtig til at svare på mails... og jeg har desværre ikke modtaget noget t'n't eller lign. der skulle indikere at varen er sendt afsted.

Har jeg bare været uheldig?
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

Mathias Bak
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 17 Juni 2008
Lokalitet: Sønderjylland
Sendt: 08 Januar 2009 kl. 21:36 | IP-adresse registreret  

Jeg tror det og håber det ikke. Folk på head-fi.org siger meget godt om ham. Ifølge deres hjemmeside er de heller ikke på lager og man kan kun lave pre-ordre, men jeg ved jo ikke hvad du aftalte med ham
Held og lykke med det
Til top Vis Mathias Bak's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mathias Bak Besøg Mathias Bak's Websted

burning777
Branchemedlem
Branchemedlem
Konsulent ved B&O

Bruger siden: 28 Maj 2007
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 08 Januar 2009 kl. 21:46 | IP-adresse registreret  

Jeg har også kun hørt godt om dem. Mon ikke han bare holder forlænget nytår?
Til top Vis burning777's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af burning777

techtrino
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2006
Sendt: 08 Januar 2009 kl. 22:03 | IP-adresse registreret  

Jeg har også kun hørt godt om dem, er helt sikker på at du for din Pico
Til top Vis techtrino's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af techtrino

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Sendt: 08 Januar 2009 kl. 22:05 | IP-adresse registreret  

Det er måske kun i DK at det er god skik først at trække pengene ved nethandel når en vare er sendt?

Jeg håber stadigvæk det lykkedes - det er trist at sidde med et sæt AKG K702 som jeg ikke har mulighed for at trække optimalt...
Til top Vis Administrator's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Administrator Besøg Administrator's Websted

techtrino
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2006
Sendt: 08 Januar 2009 kl. 22:12 | IP-adresse registreret  

Hmm de har ikke lov til at trække pengene før de sender varen, heller ik i USA osv... Så den burde være undervejs vil jeg tro, men husk Postdanmark kan hygge sig med din Pico i mange uger uden du ved det.

Men btw, jeg mener ikke du kan trække et par k702 optimalt med en Pico, så bør du op i Heed el. lign
Til top Vis techtrino's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af techtrino

Søren84
Lukket konto
Lukket konto

Lukket efter ønske fra bruger.

Bruger siden: 04 Juni 2007
Lokalitet: Jylland
Sendt: 08 Januar 2009 kl. 22:13 | IP-adresse registreret  

Administrator skrev:
Det er måske kun i DK at det er god skik først at trække pengene ved nethandel når en vare er sendt?Jeg håber stadigvæk
det lykkedes - det er trist at sidde med et sæt AKG K702 som jeg ikke har mulighed for at trække optimalt...

Så vidt jeg har forstået, og selv erfaret, er det helt normalt, at pengene bliver trukket med det samme, når man handler over Paypal (kender ikke
Google's service - men mon ikke det er noget nær det samme).

Til top Vis Søren84's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Søren84

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Sendt: 08 Januar 2009 kl. 22:24 | IP-adresse registreret  

techtrino skrev:
Hmm de har ikke lov til at trække pengene før de sender varen, heller ik i USA osv... Så den burde være undervejs vil jeg tro, men husk Postdanmark kan hygge sig med din Pico i mange uger uden du ved det.

Men btw, jeg mener ikke du kan trække et par k702 optimalt med en Pico, så bør du op i Heed el. lign

Det virker bare mærkeligt ikke at have sendt et t'n't hvis varen nu er sendt...

Ang. Pico og kapacitet - så er der jo blot en yderst rationel grund til at lade hifi-nitissen herske, såfremt der måtte andet grej til at klare strabadserne

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Sendt: 08 Januar 2009 kl. 22:25 | IP-adresse registreret  

Søren84 skrev:
Så vidt jeg har forstået, og selv erfaret, er det helt normalt, at pengene bliver trukket med det samme, når man handler over Paypal (kender ikke Google's service - men mon ikke det er noget nær det samme).

Jov, der er nok slet ikke utænkeligt.

Kane
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 03 Maj 2007
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 09 Januar 2009 kl. 09:19 | IP-adresse registreret  

jeg har erfaring og den er desværre ikke god. Jeg bestilte for ca. et år siden en af Justins forstærkere med en leveringstid på 2-3 måneder. Da der var gået 8 måneder, valgte jeg at få mine penge tilbage (det var han heldigvis hurtig til). Under dette forløb, var det meget svært at komme i kontakt med Justin. Jeg har aldrig hørt om folk der er blevet snydt af ham, så du skal nok få din forstærker, men det kan godt komme til at tage lang tid.

Ud over det, kan du roligt glæde dig. Picoen er fantastisk - jeg valgte dog at købe min brugt.

Sansa Clip+ -> KSC75, PortaPro eller Etymotic ER4P
Til top Vis Kane's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kane

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Sendt: 09 Januar 2009 kl. 15:18 | IP-adresse registreret  

Kane skrev:
Jeg bestilte for ca. et år siden en af Justins forstærkere med en leveringstid på 2-3 måneder. Da der var gået 8 måneder...

Det er lidt sådan noget jeg frygter - det får jeg jo ikke meget musik af...

Kane skrev:
... valgte jeg at få mine penge tilbage (det var han heldigvis hurtig til). Under dette forløb, var det meget svært at komme i kontakt med Justin.

Det kan jo ende med at blive løsningen.

Kane skrev:
Jeg har aldrig hørt om folk der er blevet snydt af ham, så du skal nok få din forstærker, men det kan godt komme til at tage lang tid.

Og det forstår man jo ikke helt, når nu han selv melder ud til at starte med, at han kan sende den som først angivet...

Kane skrev:
Ud over det, kan du roligt glæde dig. Picoen er fantastisk - jeg valgte dog at købe min brugt.

Det gør jeg bestemt også - spørgsmålet er jo så bare om når/hvis jeg får mulighed for at benytte den.

Claus-dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2007
Lokalitet: Sydjylland
Sendt: 09 Januar 2009 kl. 15:41 | IP-adresse registreret  

Jeg vil tilslutte mig koret og rose Justin, jeg har ikke selv handlet med ham, men kun læst gode ting om han forretning, det eneste problem han har er at han har p***etravlt, hvilket også er grunden til at han ikke altid er den hurtigste/nemmeste at få kontakt med...

Synes at have læst at han trækker pengene når ordren går i gang (altså bygningen af skidtet), jeg tror bare at det er et spørgsmål om tålmodighed og det er en lille lækker forstærker, jeg hørte dens sprøde og knasende lyd i Kolding..

Som andre også har nævnt kan det også skyldes posten/tolden, de er ikke ligefrem de mest effektive i vores samfund..
Til top Vis Claus-dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus-dk

Administrator
Administrator gruppe
Administrator gruppe

Sendt: 22 Januar 2009 kl. 18:38 | IP-adresse registreret  

Så var der endelig langt om længe lyd fra Justin efter utalelige mails.

Han er igang med at skrue Pico'en sammen på nuværende tidspunkt...

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2025 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes