Forfatter |
|
Breaker Forum Bruger

Bruger siden: 19 Maj 2004 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 90
|
Sendt: 19 Februar 2009 kl. 10:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg står og skal have mig en Ipod touch.
I den forbindelse skal jeg også have mig nogen nye in-ears headphones, det er vigtigt for mig, at de har en fornuftig lydkvalitet samt design og at de deler oplevelsen så lidt som muligt med omverdenen, da jeg skal bruge dem meget i toget.
Jeg har en blandet musik smag og alt musikken kommer til at ligger som Apple lossless
Budgettet hedder omkring 400-500 kr.
Har fundet nogen som hedder V-Moda Vibe, hvor pris og design tiltaler mig, men er de noget værd?
Se evt link.
http://www.amazon.co.uk/V-Moda-Vibe-Headphones-Gunmetal-Blac k/dp/B000V5L5MG/ref=sr_1_268?ie=UTF8&s=electronics&q id=1235035444&sr=1-268
BTW.
Har overvejet at købe tingene via amazon.uk skulle der være nogen problemer ved det?
Ved ipoden bruger et andet strømstik, men man kan vel oplade den gennem pc’en? __________________
Mit Setup
|
Til top |
|
|
terp2004 Forum Bruger

Bruger siden: 20 Februar 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 283
|
Sendt: 19 Februar 2009 kl. 11:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg bruger Goldring GX200. De lyder rigtigt godt, når man bruger de medfølgende Comply-ørepropper. Eneste ulempe er, at man skal købe nye ørepropper med jævne mellemrum. Men de har en fantastisk bas, og så koster de ikke alverden. Jeg fandt ikke noget bedre til under 1.000 kr i Hifi-Klubben.
Har købt meget gennem Amazon - aldrig haft problemer.
Ipod oplades gennem medfølgende stik, der kobles til usb-indgang på din mac/pc.
Goldring GX200 har patenterede Comply komfort-ørepropper, som tilpasser sig dine øregange og sidder ekstra godt fast uden at trykke ubehageligt. De er perfekte til at bruge under fysisk træning og blokerer effektivt mod støj udefra. |
|
GX200 er udstyret med Goldrings nye, patenterede ”Comply”-ørepropper i et specialudviklet skummateriale, som slipper lyden igennem via et hul i midten. De er særdeles velegnede, når du for eksempel løber, cykler eller styrketræner, fordi propperne nærmest limer sig fast til øregangene. Og da de slutter helt tæt ligesom et høreværn, er GX200 også fantastisk, når du rejser med bus, tog eller fly og gerne vil undgå støj fra omgivelserne. Der medfølger endvidere normale bløde gummeørestykker i tre forskellige størrelser, så du får helt optimal tilpasning til netop dine ører.
De forskellige dele til GX200 er lavet af solidt metal med satin-finish, der også giver systemet en eksklusiv og cool udstråling, Det ser langt smartere ud end alt det billige plasticbras, som findes på hovedtelefon-markedet. GX200 er en diskret måde, hvorpå du kan vise virkelig stil og kvalitetsbevidsthed.
Selve enheden i telefonen er opbygget med en ekstremt tynd film af det dyre metal titanium. Magneterne til at drive membranen er super-kraftige neodynium-typer. Kablerne er af det fineste OFC-kobber (Oxygene Free Copper). GX200 er på alle måder et sandt kvalitetsprodukt!
|
|
Til top |
|
|
Breaker Forum Bruger

|
Sendt: 19 Februar 2009 kl. 11:33 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
kennlh Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 988
|
Sendt: 19 Februar 2009 kl. 13:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
|
Til top |
|
|
nc8000 Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1460
|
Sendt: 19 Februar 2009 kl. 14:10 | IP-adresse registreret
|
|
|
kennlh skrev:
...der findes kun 2 slags musik, god- og mindre god.! |
|
|
Min variant hedder "...der findes kun 2 slags musik, det jeg kan li og det jeg ikke kan li" __________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
Til top |
|
|
kennlh Forum Bruger

Bruger siden: 13 Januar 2009 Lokalitet: Jylland
Status: Offline Indlæg: 988
|
Sendt: 19 Februar 2009 kl. 14:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
heh ja filosofien er vel den samme..
|
Til top |
|
|
Claus-dk Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1852
|
Sendt: 19 Februar 2009 kl. 20:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
UE er da de grimmeste på markedet, hvis det skal være smart så d-JAYS, eller s-JAYS når de kommer..
|
Til top |
|
|
Breaker Forum Bruger

|
Sendt: 20 Februar 2009 kl. 09:46 | IP-adresse registreret
|
|
|
Claus-dk skrev:
UE er da de grimmeste på markedet, hvis det skal være smart så d-JAYS, eller s-JAYS når de kommer..
|
|
|
Må indrømme at de S-Jays ser meget fede ud, kan godt lide at de er lidt korte i det, da jeg ikke bryder mig om at de fylder hele øret ud. __________________
Mit Setup
|
Til top |
|
|