Sendt: 22 Februar 2009 kl. 13:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis du vælger en Zero så bestil ved biglawg, han er hurtig effektiv og er en meget proffesionel e-bayer, det er specielt vigtigt da de jo afsendes fra Kina og man kører jo ikke lige til Kina for at brokke sig...... Han har også de opamps som er de mest populære til Zeroen...
Zeroen spiller umodded godt sammen med Beyer DT880, men de andre opamps skulle gøre den endnu bedre, min bruges kun som DAC så jeg har ikke opgraderet min..
En anden mulighed er Philips ah1000 som jeg synes er på samme niveau, måske lidt klarere i lyden, men det er nok mere et spørgsmål om smag, den har så ingen udgang fra sin DAC, men som forstærker/DAC er den det prisbillige alternativ, den har så også surroundfunktion, som faktisk er ganske godt, hvis du ser film på din pc.. Den koster ca en plov når den dukker op på ebay..
Vi har lige været til træf i går og der var der uenighed om USB var OK som kilde til lyd, jeg har ikke en forstærker med både USB og coaxial, for så ville det jo være ret enkelt at høre om det ene var bedre end det andet..
Jeg er så også lidt usikker på hvor meget et lydkort spiller ind hvis man tager den coaxial/optisk rute til en ekstern DAC, men jeg gætter på at det er meget meget lidt ??
|