Forfatter |
|
kolind Forum Bruger

Bruger siden: 12 November 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 909
|
Sendt: 22 Februar 2009 kl. 22:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Man er jo altid lidt glad for nyt grej, og har tit også en god grund til at have købt det, så hvorfor ikke lade folk høre lidt om ens overvejelser og argumenter for at købe hvad man køber. Og lad os indse det; Der kommer altid nyt grej til samlingen 
Jeg har lige langt om længe efter 2 års savlen og ærgen over muligvis at have købt den forkerte amp, bukket under og købt mig den skide Darkvoice 336i ! Nu bliver det jo til gengæld spændende at se hvad den duer til. Det er et køb i blinde må jeg jo erkende.
Grunden til at jeg har haft luret meget på den, er dens påståede super gode synergi med mine AKG K340. Så det bliver spændende at se om den kan slå min anden kineser af pinden (Little Dot II++) Mit håb er selvfølgeligt at den bare er bedre, men på den anden side ville det jo også være meget cool hvis den jeg købte til at starte med faktisk ikke var så tosset, selvom det jo så ville betyde at jeg nu har gjort mig et dårligt køb 
Om ikke andet er der i hvert falde et ton forskellige muligheder for at prøve forskellige rør-kombinationer. Det skal nok blive spændende.. Men først som altid skal der ventes tålmodigt på pakkeposten.. 
Hvad med jer andre.. Hva har i købt for nylig ?
|
Til top |
|
|
darkless Forum Bruger

Bruger siden: 31 August 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 314
|
Sendt: 22 Februar 2009 kl. 23:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tja... for nylig er det jo ikke ligefrem, men omkring oktober fik jeg da fingrene i et par nye in-ears... Sleek Audio SA6 m. wireless adapter. Wireless adapteren giver en smule støj, men det lægger man ikke rigtig mærke til på farten, hvor den er tiltænkt. Derhjemme slutter jeg mine SA6 til min Pico via den almindelige hovedtelefonledning, og det lyder skønt og helt uden støj. De er klasser over mine gamle UE Super.Fi 5 Pro in-ears. __________________ Chord DAVE -> Benchmark AHB2 -> Tannoy Canterbury GR + SVS PB13-Ultra
|
Til top |
|
|
kolind Forum Bruger

|
Sendt: 23 Februar 2009 kl. 00:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
darkless skrev:
Tja... for nylig er det jo ikke ligefrem, men omkring oktober fik jeg da fingrene i et par nye in-ears... Sleek Audio SA6 m. wireless adapter.
Wireless adapteren giver en smule støj, men det lægger man ikke rigtig mærke til på farten, hvor den er tiltænkt. Derhjemme slutter jeg mine SA6 til min Pico via den almindelige hovedtelefonledning, og det lyder skønt og helt uden støj. De er klasser over mine gamle UE Super.Fi 5 Pro in-ears.
|
|
|
Det er også fantastisk cool hvis det kører med trådløst !.. Men det koster jo også lidt. Så er det lige overvejelsen om hvor meget en ledning betyder for en, men det er helt klart en super cool feature !
|
Til top |
|
|
nc8000 Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1460
|
Sendt: 23 Februar 2009 kl. 09:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
iBasso D10 der lige nu befinder sig i DHL mandens bil på vej til mig.
Og så er markl ved at bygge en LA2000 til mig til rock til erstatning for min L3000. Det bliver dog uden Jena kablet da jeg ikke ville bruge så mange penge. I stedet for bruger han det originale L3000 kabel. I følge Alex fra APureSound er dette et af de bedste stock kabler han er stødt på og bedre end D5000 stock kablet. __________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
Til top |
|
|
JitH Forum Bruger

Bruger siden: 27 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 258
|
Sendt: 23 Februar 2009 kl. 09:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
* __________________ Advanced acoustics max-450
B&W DM309
|
Til top |
|
|
burning777 Branchemedlem

Konsulent ved B&O
Bruger siden: 28 Maj 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1022
|
Sendt: 23 Februar 2009 kl. 15:51 | IP-adresse registreret
|
|
|
Måske tråd-overskriften skulle ændres til: "Fortæl om jeres nyeste Head-fi indkøb!"
|
Til top |
|
|
JitH Forum Bruger

Bruger siden: 27 Januar 2004 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 258
|
Sendt: 23 Februar 2009 kl. 16:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ahh ja.... så sku ikke tråden var placeret i Head-fi .. sorry
__________________ Advanced acoustics max-450
B&W DM309
|
Til top |
|
|
Mads57 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juli 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 730
|
Sendt: 24 Februar 2009 kl. 21:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
ja fristelsen blev for stor..
har lige bestilt et par AKG K701, jeg kunne ikke lade vær..
sad med musmarkøren over "afsend ordre" i et minuts tid, begynde nærmest af ryste, ARH.. så pyt da, fik klikket..
så nu glæder jeg mig helt vildt..
men skal nok vende tilbage om det, når jeg har modtaget dem...
|
Til top |
|
|
Kalle_dk Forum Bruger

Bruger siden: 01 Februar 2005 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 1086
|
Sendt: 24 Februar 2009 kl. 21:13 | IP-adresse registreret
|
|
|
Der findes allerede en tråd om "Dit seneste indkøb". Den er efterhånden ret omfattende. Du finder den HER
|
Mads57 Forum Bruger

Bruger siden: 07 Juli 2008 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 730
|
Sendt: 24 Februar 2009 kl. 21:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kalle_dk skrev:
Der findes allerede en tråd om "Dit seneste indkøb". Den er efterhånden ret omfattende. Du finder den
HER
|
|
|
ja men denne tråd er under Head-fi forum.. til os head-fi nørder..
|
Til top |
|
|
Kalle_dk Forum Bruger

|
Sendt: 24 Februar 2009 kl. 21:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mads57 skrev:
ja men denne tråd er under Head-fi forum.. til os head-fi nørder..  |
|
|
Der er sandelig mange headfi indkøb i den anden tråd, men okay....hvis der skal være en "særlig", så må vi jo bare kigge 2 steder  __________________
|
Til top |
|
|
yossi Forum Bruger

Bruger siden: 09 Juni 2004 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 394
|
Sendt: 24 Februar 2009 kl. 21:47 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har sidste dag købt 9 LP'er i genbrug for 45 kr.. der var bla boney M og modern talkin og PS12
og phil collins og tina turner. og mike oldfield.. så nu har jeg hele 12 LP'er i min samling.. hvilken jeg sys er ganske fint når jeg kun har haft min pladespiller i ca 1 måned..
|
Til top |
|
|
bimx Forum Bruger

Bruger siden: 28 Maj 2003 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 329
|
Sendt: 24 Februar 2009 kl. 21:54 | IP-adresse registreret
|
|
|
købt en ear 834p riia og en wilsom benesch full circle incl carbonarm og ply mc pickup
|
Til top |
|
|
kolind Forum Bruger

|
Sendt: 24 Februar 2009 kl. 22:14 | IP-adresse registreret
|
|
|
Kalle_dk skrev:
Der findes allerede en tråd om "Dit seneste indkøb". Den er efterhånden ret omfattende. Du finder den HER
|
|
|
Ja det kan jeg se. Jeg tjekker nu ikke de andre dele af fora regelmæssigt må jeg erkende, og det var nu også mest tænkt som headfi-relaterede ting. Men det er selvfølgeligt lidt implicit når det ikke står i titlen...
Moderator: Er det muligt at ændre det så det er tydeligt at det er noget med headfi at gøre ? :) (kan ikke umiddelbart se et sted hvor jeg selv har mulighed for at gøre det)
|
Til top |
|
|
darkless Forum Bruger

Bruger siden: 31 August 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 314
|
Sendt: 24 Februar 2009 kl. 22:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
kolind, kan du ikke rette emne ved at vælge at rette din 1. post i tråden?
__________________ Chord DAVE -> Benchmark AHB2 -> Tannoy Canterbury GR + SVS PB13-Ultra
|
Til top |
|
|
kolind Forum Bruger

|
Sendt: 24 Februar 2009 kl. 23:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
darkless skrev:
kolind, kan du ikke rette emne ved at vælge at rette din 1. post i tråden? |
|
|
Jo det var lige præcis sådan... fantastisk.. 
|
Til top |
|
|
kolind Forum Bruger

|
Sendt: 06 Marts 2009 kl. 19:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så kom min Darkvoice ind af døren og første indtryk er; Den er stor, og den er tung.. Den får i hvert falde min Little Dot til at se lidt snoldet ud 
Lyden.. Njah.. det er ikke nat og dag i hvert falde.. Har dog heller ikke endnu undersøgt om den rørkombi jeg har fået med, er optimal eller ej. Så måske er der meget at hente på rørene.
Der virker dog til at være lidt bredere lydbillede og dybere bas. Til gengæld er der umiddelbart lidt mindre "kick" i den. Til gengæld kan den spille højere, hvilket er godt pga en lav kilde og meget lidt følsomme bøffer (K340)
|
Til top |
|
|
Claus-dk Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1852
|
Sendt: 06 Marts 2009 kl. 22:08 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har købt chips til min Zero og i dag har jeg bestilt et par PK2 til min kone
|
Til top |
|
|
Kalle_dk Forum Bruger

|
Sendt: 07 Marts 2009 kl. 13:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nyeste indkøb er AKG K271 II. Lukkede bøffer, som skal bruges til monitorering under lydoptagelser, samt til eet af mine bærbare setups, som består af iPod+RudiStor XJ-03. De spiller fint, indtil videre.
|
Sjoenne Lukket konto

Lukket efter eget ønske!
Bruger siden: 20 Oktober 2005 Lokalitet: Øvrige Skandinavien
Status: Offline Indlæg: 1870
|
Sendt: 07 Marts 2009 kl. 15:02 | IP-adresse registreret
|
|
|
Her er der også røget AKG'ere i indkøbskurven... et par K518DJ til brug med min Sony W810i, så slipper jeg endelig for forfærdelige In-ears!
|
Til top |
|
|