Tilbage til HIFI4ALL.DK 14. juni 2026 | 13:33   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Head-fi
 HIFI4ALL Forum : Head-fi
Emne Emne: Etyer og Rudistor WOW (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Claus-dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2007
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Sendt: 05 Marts 2009 kl. 01:07 | IP-adresse registreret  

Jeg har lige været så heldig at have NC og en kammerat på besøg her til aften, så jeg endelig kunne høre hans store Rudistor og Etyer med "extremkabel" og jeg må nok sige at det var imponerende hvad der kan hentes i de små fyre, jeg var så heldige at de passede i mine custompropper, så de er kommet på min ønskeliste (sammen med en masse andre ting)..

Dette var også mit første møde med den nye Ibasso (D10 mener jeg den hed) og det var også et meget positivt møde, den trak mine Beyer dt880 uden at få sved på panden og det med en helt utrolig flot basgengivelse, sådan en må jeg også se at få fingrene i.....

Det var en fornøjelse at høre den fine forstærker trække de forskellige bøffer vi havde liggende, den var godt nok god, noget bedre end min xcan V8, som jeg ellers holder meget af, jeg har dog ikke skrevet den på ønskeliste, men den er bestemt kommet på drømmelisten, som bliver hevet frem når jeg vinder 16 milliarder i lotto (mindre kan nok også gøre det)..

Det bedste af det hele var dog selvskabet, sjældent har jeg hygget mig så meget og hørt så fine ting og så på een aften.

Jeg håber virkelig det er noget vi kan gøre igen på et senere tidspunkt...

Så hermed en stor tak og ønske om snarligt gensyn til NC og ven her fra det sdr. jyske..
Til top Vis Claus-dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus-dk

burning777
Branchemedlem
Branchemedlem
Konsulent ved B&O

Bruger siden: 28 Maj 2007
Lokalitet: Midtjylland
Sendt: 05 Marts 2009 kl. 07:46 | IP-adresse registreret  

Ahhh... det lyder jo hyggeligt
Kunne sådan en iBasso hamle op med Headsixen? (bare lige for at have noget at sammenligne med)
Til top Vis burning777's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af burning777

nc8000
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 August 2007
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 05 Marts 2009 kl. 09:04 | IP-adresse registreret  

Ja det var bestemt en hyggelig aften og der er lagt op til gentagelse når min kunde tager sig sammen til at ville have mig på besøg igen og jeg samtidig har modtaget min LA2000 fra markl

Til top Vis nc8000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nc8000

Claus-dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 Marts 2009 kl. 10:08 | IP-adresse registreret  

burning777 skrev:
Ahhh... det lyder jo hyggeligt
Kunne sådan en iBasso hamle op med Headsixen? (bare lige for at have noget at sammenligne med)

Sagtens, om det så skyldes den DAC den har eller forstærkeren er lidt svært at sige, jeg har primært brugt min headsix sammen med ipodden..

Jeg synes bassen i den var bedre og mere fast og så var den mere "luftig"

Buyer no 1
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 10 Oktober 2007
Lokalitet: Stor-København
Sendt: 05 Marts 2009 kl. 18:45 | IP-adresse registreret  

Hvordan lød kombinationen Rudistor og DT880?

(Det er måske allerede en velbeskrevet oplevelse andetsteds her i forummet?)

Og hvorfor foregår alt det sjove "head-fi-jam" altid i jylland?

Til top Vis Buyer no 1's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Buyer no 1

Claus-dk
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 05 Marts 2009 kl. 19:49 | IP-adresse registreret  

Det lød godt, men synes jeg ikke forskellen fra min V8 var særlig stor, jeg var faktisk mere imponeret over D10 og DT880 blandingen, men den var til gengæld på det det nærmeste fantastisk...

Det skyldes måske at den kilde vi brugte til Rudien var den jeg normalt bruger i mit setup, så det smagte meget af det jeg er vant til at høre, eller også var mine forventninger skruet for højt i vejret, så ligegyldigt hvor godt Rudien så end ville lyde, ville det skuffe mig lidt......

Det er lidt ligesom når man har samlet Spiderman i 30 år og der så endelig kommer en film, så kan den ikke andet end at skuffe, lidt ligesom Xmen filmene også gjorde...

Men synergien med ETYerne var mindblowing, men der havde jeg heller ikke forventet mig nær et samme....

Vi fik så heller ikke lyttet nær nok til musik, fordi vi knævrede løs hele aftenen, det er jo så sjældent man møder andre hardcore nørder....

Til det sidste vil jeg sige at det skyldes nok det at jyder er mere sjove og at vores mest aktive medlem med træf og sårn er Burning777 som jo bor herovre i det mørke, en anden faktor er måske at vi herovre har så få steder vi kan lytte til noget godt, personligt må jeg kører næsten 100 km for at høre bare lidt highend gear, dog er der masser af bøffer i Flensborg (15km) men det der er er så dårligt forstærket at man tror det er løgn......

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes