Tilbage til HIFI4ALL.DK 16. juni 2026 | 00:47   

NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Head-fi
 HIFI4ALL Forum : Head-fi
Emne Emne: Matchende amp. til AH-D7000? (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
pulse83net
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 21 Juni 2003
Lokalitet: København
Status: Offline
Sendt: 02 April 2009 kl. 17:25 | IP-adresse registreret  

Hej

Jeg modtager Denon's AH-D7000 hovedtelefoner i starten af næste måned, og skal i den sammenhæng gerne have en hovedtelefon-amp. der matcher dem (næsten), men indenfor et rimeligt prisleje. Ikke noget over 2500 kr. Oprindeligt havde jeg tænkt mig at bruge hovedtelefon udgangen på min Denon AVC-A11XV forstærker, men jeg har ladet mig fortælle at det ikke er anbefalelsesværdigt. Så kom endelig med nogle gode forslag.

Til top Vis pulse83net's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pulse83net Besøg pulse83net's Websted

nc8000
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 August 2007
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 02 April 2009 kl. 18:17 | IP-adresse registreret  

Denne her er godt nok noget over det budget du angiver men i betragtning af hvad det er for en hovedtelefon du har købt er det det garanteret værd og RudiStor forstærkere har en fantastisk synergi med Dennon's hovedtelefoner siges det (jeg ved det først selv senere på måneden når jeg får min LA2000 fra markl).

Til top Vis nc8000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nc8000

pulse83net
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 02 April 2009 kl. 18:59 | IP-adresse registreret  

Ser bestemt ikke tosset ud. Prisen er lige høj nok, men den er da absolut inde i mine overvejelser. Om ikke andet er det et interessant alternativ, hvis det viser sig at der ikke findes noget interessant indenfor budgettet.
Til top Vis pulse83net's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af pulse83net Besøg pulse83net's Websted

Kasper Kj
Forum Bruger
Forum Bruger

Bruger siden: 28 August 2008
Lokalitet: Nordsjælland
Sendt: 02 April 2009 kl. 19:25 | IP-adresse registreret  

X-can v8 er nævnt af flere som havende en god synergi med denon. I hvert fald er den (ligesom rudistor) god til at drive lavimpedante hovedtelefoner!

Jeg har ikke hørt kombinationen men x-can og denon d5000 hver for sig og jeg kan kun tilslutte mig at det må være et rigtig godt match tonalt også!

Den er selvfølgelig dyrere end de 2500, men mindre ville altså være synd og skam med de telefoner og den er da billigere end en rudistor. ....... Og ikke mindst - den kan høres i danmark. Når du får dine denon så gå en tur i tapeconnection og prøv den eller spørg om du må låne demomodellen med hjem mod depositum. så du kan prøve den med egen cd også.

Til top Vis Kasper Kj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kasper Kj

nc8000
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 August 2007
Lokalitet: Vestsjælland
Sendt: 02 April 2009 kl. 20:18 | IP-adresse registreret  

Et lavere pris alternativ som nogen også nævner men som jeg ikke har hørt er en Graham Slee Solo med den ekstra eksterne strømforsyning. Den er fra England og er et rigtig godt køb i øjeblikket med den lave pund kurs. Som Kasper sige så må du ikke spare på forstærkeren nu du har købt sådan en hovedtelefon, så hellere leve med din Dennon forstærker til du har skrabet den fornødne kapital sammen.

Til top Vis nc8000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nc8000

pulse83net
Forum Bruger
Forum Bruger

Sendt: 03 April 2009 kl. 18:06 | IP-adresse registreret  

nc8000 skrev:
Som Kasper sige så må du ikke spare på forstærkeren nu du har købt sådan en hovedtelefon, så hellere leve med din Dennon forstærker til du har skrabet den fornødne kapital sammen.

Det lyder som en god idé. Så har jeg også et par måneder til at beslutte mig i. Tak for input til jer begge! Jeg har fået lidt at tænke over.

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes