| Sendt: 10 April 2009 kl. 17:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Claus-dk skrev:
| jeg tror han mener det ligner en p e n i s |
|
|
Hvad siger du, en pen-is?
Tænker i virkelig ikke på andet.
Når men nu har også prøvet denne fidus, må sige jeg oplever lidt af det samme.
Nu er det faktisk første gang jeg bruger Shure skumpropper og de sidder sandelig godt når de først er kommet på. Er lidt bange for at jeg kunne komme til at brække næsen af. 
Det stærke tag gør næsten efter min mening, at det ikke er behov for i dette tilfælde at lave det endestykke. Gør I noget ved dem før i tager dem på?
Nu var også disse glider propper inkluderet i mit tilfælde (kan bekræfte at diskanten bliver for meget. Noget mere end det andet)
Hvis vi snakker om komfort anbefaler jeg T-100 over gliderne. De har for tiden været min hemmelig favorit over dem der fulgte med og P-serien. De går længere ind i øret uden at gå på kompromis med komforten og sidder rigtig godt i øret også. Lyden vil jeg mene er også ganske fornuftig, dog måske uden at have helt den samme varme som Shure skumpropper. Naturligvis kan vi tilføje fidusen her igen så vi kan komme længere væk fra trommehinden evt. Virker fint. 
Claus-dk skrev:
Det trick har jeg da brugt på mine q-JAYS i flere år, jeg laver bare en skumfidus der er stor nok til at dække hele røret, det ser lidt pænere ud...
|
|
|
Så skulle da næsten tage at lave om tråd om det så vi andre kan nyde med og sige en mening om det. (hvis ikke du allerede har) 
PS. her mine er4p 
http://img237.imageshack.us/img237/6492/er4pmod.jpg
|