Tilbage til HIFI4ALL.DK 23. juni 2026 | 21:39   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Head-fi
 HIFI4ALL Forum : Head-fi
Emne Emne: WOO Audio (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
beam
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 28 Marts 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 510
Sendt: 23 April 2009 kl. 10:14 | IP-adresse registreret  

Nogen der har hørt WooAudio 6, 3 eller 2 headphoneamps...

 

Til top Vis beam's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af beam Besøg beam's Websted
 
Kasper Kj
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 August 2008
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 80
Sendt: 23 April 2009 kl. 11:23 | IP-adresse registreret  

Nope!

Men jeg overvejde langt og længe at købe en woo wa6 se med sophia princes før jeg endte med min Rudistor til mine w1000.

Så vidt jeg kan læse mig til så får du meget af det du godt kan lide ved din canamp bare på et helt andet niveau.

Og så er det den forstærker jeg har læst om som folk bare synes er det bedste uanset hvilke hovedtelefoner man smider på dem.

Det plejer ellers altid at være sådan noget med:
"god til lavimpedante men mangler kraft til høj impedans" eller "tager en smule af kanten med grado men med senns bliver det fladt og kedeligt!"

men her siger folk bare de virker med alt!

Men køb en og lad mig græde over at jeg ikke turde købe så dyrt fra USA

Til top Vis Kasper Kj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kasper Kj
 
Kasper Kj
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 August 2008
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 80
Sendt: 23 April 2009 kl. 11:26 | IP-adresse registreret  

Der er ellers godt nok alders og frodigheds forskel på din og min hovedtelefonholdertøs når man sådan ser dem over hinanden! MEEEn jeg er nu stadig glad for min

Til top Vis Kasper Kj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kasper Kj
 
techtrino
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Juni 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 2515
Sendt: 23 April 2009 kl. 11:30 | IP-adresse registreret  

Jeg har været meget tæt på at tage en wa2 eller wa6se, som jeg fik tilbudt relativt billigt brugt, til mine w5000, men nu har jeg valgt at prøve en custom Audiotailor Jude, som jeg tror giver mere for pengene.
Men jeg ved at Librarian fra head-fi.org har en wa2, ved dog ikke om han er herinde. Men jeg ved han bor i KBH.
Til top Vis techtrino's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af techtrino
 
Librarian
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 Februar 2009
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 208
Sendt: 23 April 2009 kl. 12:15 | IP-adresse registreret  

Jeps, jeg er herinde :-)

Jeg har haft min WA2 lidt mere end en måned. jeg er meget glad for den. Jeg har desværre ikke andet at sammenligne med, end min NAD C352 forstærker (som dog skulle være god til hovedtelefoner), men Mr. Woo har fået alle mine hovedtelefoner til at lyde MEGET bedre. Især HD650 lyder fedt.

Så vidt jeg har forstået, er den største forskel på de tre modeller du nævner, at 2 og 3 er OTL forstærkere, mens 6'eren er med transistorer. 6'eren er derfor muligvis bedre til hovedtelefoner med lav impedans. Dertil vil jeg sige, at Mr. Woo derhjemme også får esw9 (42 ohm, tror jeg) til at lyde bedre. Ingen problemer. Ved dog ikke helt med mine k501 (vistnok 120 ohm), synes ikke at de er helt på toppen hverken med eller uden Mr. Woo - men det kan være at lydsignaturen ikke helt er min stil. Mine første gode hovedtelefoner DT770m (80 ohm), som jeg har været meget træt af, har også fået nyt liv af forstærkeren.

Jack Wu var ok at maile med, besvarede spørgsmål kort, men hurtigt. Han var villig til at deklarere pakken som ønsket. Pakken ankom som aftalt, godt og omsorgsfuldt indpakket. der var ventetid, da han først skulle bygge forstærkeren, men jeg havde den ca to måneder efter pengene var overført.

Forresten kan wa2 og wa3 også bruges som preamp. wa2 har fire rca inputs og en pre-out. Jeg har ikke brugt den som preamp endnu.

Til top Vis Librarian's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Librarian
 
Kasper Kj
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 28 August 2008
Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline
Indlæg: 80
Sendt: 23 April 2009 kl. 19:53 | IP-adresse registreret  

uhh ikke transistorer. Både wa6 og se udgaven er transformatorkoblet, men jo det skulle gøre dem bedre til de lavere impedanser
Til top Vis Kasper Kj's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Kasper Kj
 
Librarian
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 04 Februar 2009
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 208
Sendt: 23 April 2009 kl. 21:00 | IP-adresse registreret  

Kasper Kj skrev:
uhh ikke transistorer. Både wa6 og se udgaven er transformatorkoblet, men jo det skulle gøre dem bedre til de lavere impedanser

Transformatorer, så :-) Tak for at du satte det på plads!

Til top Vis Librarian's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Librarian
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes