| Forfatter |
|
beam Udelukket fra forum


Bruger siden: 28 Marts 2006 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 510
|
| Sendt: 23 April 2009 kl. 13:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så er Grado PS1000 til salg hos Lydbutikken (15995.-)
Måske man skulle en tur til Frederiksberg.....
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger


Bruger siden: 16 Maj 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1852
|
| Sendt: 23 April 2009 kl. 16:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
16Kilo !!!!!
Så hellere et los i Bollerne, men god tur og lad os endelig høre om de er pengene værd..
|
| Til top |
|
| |
Anda8000 Forum Bruger


Bruger siden: 27 September 2007 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 1416
|
| Sendt: 23 April 2009 kl. 16:12 | IP-adresse registreret
|
|
|
Claus-dk skrev:
16Kilo !!!!!
Så hellere et los i Bollerne, men god tur og lad os endelig høre om de er pengene værd..
|
|
|
Stik mig 16Kilo, så skal jeg med glæde klare det for dig!
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger


Bruger siden: 16 Maj 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1852
|
| Sendt: 23 April 2009 kl. 19:01 | IP-adresse registreret
|
|
|
Anda8000 skrev:
Claus-dk skrev:
16Kilo !!!!!
Så hellere et los i Bollerne, men god tur og lad os endelig høre om de er pengene værd..
|
|
|
Stik mig 16Kilo, så skal jeg med glæde klare det for dig! 
|
|
|
Næ det fungere jo sådan at du skal give mig 16 kilo og bruger du strømpefødder og lover ikke at sparke igennem, var det måske en mulighed....
|
| Til top |
|
| |
kolind Forum Bruger


Bruger siden: 12 November 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 909
|
| Sendt: 23 April 2009 kl. 19:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
16000 er godt nok også en sjat penge.. Det er jo "top-end stax-penge".. Tager de dem i det hele taget hjem andet end på bestilling ? Nu har jeg godt nok ikke været der indenfor det sidste års tid, men dengang var der trods alt "kun" RS2 som de dyreste..
|
| Til top |
|
| |
burning777 Branchemedlem

Konsulent ved B&O
Bruger siden: 28 Maj 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1022
|
| Sendt: 23 April 2009 kl. 21:58 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hu ha - 16.000 -
Det kunne nu være fint hvis der var en der ville sørge for at der kom mindst et sæt af disse med til vores head-fi meet så vi kan lytte til dem mod
de HD800 der forhåbentligt også kommer.
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger


Bruger siden: 19 Juni 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2515
|
| Sendt: 24 April 2009 kl. 00:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tjo men sammenlignet med højtalere er det jo ikke ret dyrt, og jeg tror ikke man for så megen vellyd ud af et par HT´ere til 16k som et par ps1000.
|
| Til top |
|
| |
darkless Forum Bruger


Bruger siden: 31 August 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 314
|
| Sendt: 24 April 2009 kl. 00:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du kan nu komme overraskende langt for 16k ved køb af brugte højttalersæt.
__________________ Chord DAVE -> Benchmark AHB2 -> Tannoy Canterbury GR + SVS PB13-Ultra
|
| Til top |
|
| |
Asklepios Forum Bruger


Bruger siden: 02 April 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 611
|
| Sendt: 24 April 2009 kl. 02:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Lige mine ord, for 16K havde jeg valgt nogle højtalere. Og man kan konne RIGTIG langt for de penge, kan hurtigt nævne to navne/modeller (ok det ene på tilbud...  ). Men en dag man får for mange penge er det da en mulighed...  __________________ Mange hilsener
Simon
B&O, ProAc, Rega & Sonos
Atlas
|
| Til top |
|
| |
darkless Forum Bruger


Bruger siden: 31 August 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 314
|
| Sendt: 24 April 2009 kl. 14:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har lige haft ringet til Lydbutikken. De har en PS1000 hængende til demo i butikken. Jeg overvejer at tage min Pico og mine L3000 med derned i morgen for at give dem en sammenligning. Til evt. interesserede: Lad nu være med at dukke op før mig og låne PS1000 med jer hjem. Jeg gider ikke gå forgæves.  __________________ Chord DAVE -> Benchmark AHB2 -> Tannoy Canterbury GR + SVS PB13-Ultra
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger


Bruger siden: 19 Juni 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2515
|
| Sendt: 24 April 2009 kl. 17:52 | IP-adresse registreret
|
|
|
En skam det er i KBH, på den anden side en flybillet koster kun 230kr, hmmm
|
| Til top |
|
| |
burning777 Branchemedlem

Konsulent ved B&O
Bruger siden: 28 Maj 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1022
|
| Sendt: 24 April 2009 kl. 20:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
darkless skrev:
Jeg har lige haft ringet til Lydbutikken. De har en PS1000 hængende til demo i butikken. Jeg overvejer at tage min Pico og mine
L3000 med derned i morgen for at give dem en sammenligning.Til evt. interesserede: Lad nu være med at dukke op før mig og låne PS1000 med
jer hjem. Jeg gider ikke gå forgæves.  |
|
|
Du kommer vel med et lille sanseindtryk af den ikke? Selvom jeg ved at du vist nok ikke er Grado-mand - er det ikke korrekt?
|
| Til top |
|
| |
darkless Forum Bruger


Bruger siden: 31 August 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 314
|
| Sendt: 24 April 2009 kl. 20:50 | IP-adresse registreret
|
|
|
burning777 skrev:
Du kommer vel med et lille sanseindtryk af den ikke? Selvom jeg ved at du vist nok ikke er Grado-mand - er det ikke korrekt?  |
|
|
Det er korrekt, at jeg ikke er Grado-mand. Det skyldes nu mest den manglende komfort samt den fremhævede diskant, der skærer lige i øret på mig. Jeg har dog ejet RS-1 i en måneds tid for et par år siden, demoet RS-1 og RS-2 til forrige møde i Jylland og demoet GS1000 til det første head-fi møde i Klampenborg, så jeg er da ikke helt grøn. Jeg gider ikke slæbe tonsvis af CDere med, så jeg vil nok begrænse mig til en enkelt eller to skiver, jeg kender. Det vil i sagens natur kun blive relativt simple betragtninger, da jeg kommer til at høre PS1000 på ukendt udstyr, under ikke-ideelle støjforhold og med begrænset tid til rådighed. Nu er I advaret.  __________________ Chord DAVE -> Benchmark AHB2 -> Tannoy Canterbury GR + SVS PB13-Ultra
|
| Til top |
|
| |
burning777 Branchemedlem

Konsulent ved B&O
Bruger siden: 28 Maj 2007 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1022
|
| Sendt: 24 April 2009 kl. 21:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg glæder mig til at høre hvad du siger til dem. Jeg er sikker på at du kan komme med en god bedømmelse med din erfaring
Du skal vel have din Pico med i lommen?
|
| Til top |
|
| |
Mammut Forum Bruger


Bruger siden: 09 Juni 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 53
|
| Sendt: 24 April 2009 kl. 22:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
De koster 1600 $ i USA. Det er nok billigere at flyve en tur derover og hente dem selv
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger


Bruger siden: 16 Maj 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1852
|
| Sendt: 24 April 2009 kl. 22:42 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mammut skrev:
De koster 1600 $ i USA. Det er nok billigere at flyve en tur derover og hente dem selv
|
|
|
Hmmmm jeg tager gerne turen hvis der er nogle stykker der skal have et sæt, i kan bare betale rejsen med de penge i sparer, hvis i er en 5-7 stykker vil jeg da gerne overnatte på et 1.klasses hotel, alene for jeres skyld...
|
| Til top |
|
| |
Asklepios Forum Bruger


Bruger siden: 02 April 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 611
|
| Sendt: 25 April 2009 kl. 01:32 | IP-adresse registreret
|
|
|
Claus-dk skrev:
Mammut skrev:
De koster 1600 $ i USA. Det er nok billigere at flyve en tur derover og hente dem selv
|
|
|
Hmmmm jeg tager gerne turen hvis der er nogle stykker der skal have et sæt, i kan bare betale rejsen med de penge i sparer, hvis i er en 5-7 stykker vil jeg da gerne overnatte på et 1.klasses hotel, alene for jeres skyld...
|
|
|
Du ofrer dig virkelig for fællesskabet, ægte head-fi entutiasme...  __________________ Mange hilsener
Simon
B&O, ProAc, Rega & Sonos
Atlas
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger


Bruger siden: 16 Maj 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1852
|
| Sendt: 25 April 2009 kl. 01:37 | IP-adresse registreret
|
|
|
Ja indimellem må man være uselvisk og tage en for holdet
|
| Til top |
|
| |
darkless Forum Bruger


Bruger siden: 31 August 2005 Lokalitet: Sjælland
Status: Offline Indlæg: 314
|
| Sendt: 25 April 2009 kl. 15:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Typisk! Personen fra Lydbutikken jeg snakkede med i går har åbenbart hørt galt, for PS1000 havde de i hvert fald ikke.  Ydermere var indehaveren ikke til at overbevise om balancerede hovedtelefoners fortræffeligheder, selv ikke efter jeg fandt det her link til ham: About Balanced HeadphonesNogen mennesker er altså svære at få til at se lyset.
__________________ Chord DAVE -> Benchmark AHB2 -> Tannoy Canterbury GR + SVS PB13-Ultra
|
| Til top |
|
| |
nc8000 Udelukket fra forum


Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1460
|
| Sendt: 25 April 2009 kl. 15:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Nu er der jo så også ret stor forskel på hvor meget forskellige hovedtelefoner reagerer på at blive balanceret. HD600/650 giver en meget stor forskel, ER4 gav en verden til forskel mens jeg ikke synes forskellen på L3000 var så stor men dog stadig klart hørbar. GS1000 ved jeg ikke hvor meget forskellen var på da jeg aldrig hørte den single ended.
__________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |