Tilbage til HIFI4ALL.DK 24. juni 2026 | 11:06   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Head-fi
 HIFI4ALL Forum : Head-fi
Emne Emne: GRADO PS 1000 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Side af 2
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
beam
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 28 Marts 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 510
Sendt: 23 April 2009 kl. 13:44 | IP-adresse registreret  

Så er Grado PS1000 til salg hos Lydbutikken (15995.-)

Måske man skulle en tur til Frederiksberg.....

 

Til top Vis beam's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af beam Besøg beam's Websted
 
Claus-dk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Maj 2007
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 1852
Sendt: 23 April 2009 kl. 16:09 | IP-adresse registreret  

16Kilo !!!!!

Så hellere et los i Bollerne, men god tur og lad os endelig høre om de er pengene værd..
Til top Vis Claus-dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus-dk
 
Anda8000
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 27 September 2007
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 1416
Sendt: 23 April 2009 kl. 16:12 | IP-adresse registreret  

Claus-dk skrev:
16Kilo !!!!!

Så hellere et los i Bollerne, men god tur og lad os endelig høre om de er pengene værd..

Stik mig 16Kilo, så skal jeg med glæde klare det for dig!
Til top Vis Anda8000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Anda8000
 
Claus-dk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Maj 2007
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 1852
Sendt: 23 April 2009 kl. 19:01 | IP-adresse registreret  

Anda8000 skrev:
Claus-dk skrev:
16Kilo !!!!!

Så hellere et los i Bollerne, men god tur og lad os endelig høre om de er pengene værd..

Stik mig 16Kilo, så skal jeg med glæde klare det for dig!


Næ det fungere jo sådan at du skal give mig 16 kilo og bruger du strømpefødder og lover ikke at sparke igennem, var det måske en mulighed....
Til top Vis Claus-dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus-dk
 
kolind
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 12 November 2005
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 909
Sendt: 23 April 2009 kl. 19:50 | IP-adresse registreret  

16000 er godt nok også en sjat penge.. Det er jo "top-end stax-penge"..  Tager de dem i det hele taget hjem andet end på bestilling ? Nu har jeg godt nok ikke været der indenfor det sidste års tid, men dengang var der trods alt "kun" RS2 som de dyreste..
Til top Vis kolind's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af kolind
 
burning777
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Konsulent ved B&O

Bruger siden: 28 Maj 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1022
Sendt: 23 April 2009 kl. 21:58 | IP-adresse registreret  

Hu ha - 16.000 -

Det kunne nu være fint hvis der var en der ville sørge for at der kom mindst et sæt af disse med til vores head-fi meet så vi kan lytte til dem mod
de HD800 der forhåbentligt også kommer.
Til top Vis burning777's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af burning777
 
techtrino
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Juni 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 2515
Sendt: 24 April 2009 kl. 00:04 | IP-adresse registreret  

Tjo men sammenlignet med højtalere er det jo ikke ret dyrt, og jeg tror ikke man for så megen vellyd ud af et par HT´ere til 16k som et par ps1000.
Til top Vis techtrino's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af techtrino
 
darkless
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 August 2005
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 314
Sendt: 24 April 2009 kl. 00:38 | IP-adresse registreret  

Du kan nu komme overraskende langt for 16k ved køb af brugte højttalersæt. 

__________________
Chord DAVE -> Benchmark AHB2 -> Tannoy Canterbury GR + SVS PB13-Ultra
Til top Vis darkless's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af darkless
 
Asklepios
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 April 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 611
Sendt: 24 April 2009 kl. 02:27 | IP-adresse registreret  

Lige mine ord, for 16K havde jeg valgt nogle højtalere. Og man kan konne RIGTIG langt for de penge, kan hurtigt nævne to navne/modeller (ok det ene på tilbud... ).
Men en dag man får for mange penge er det da en mulighed...

__________________
Mange hilsener

Simon

B&O, ProAc, Rega & Sonos

Atlas
Til top Vis Asklepios's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Asklepios
 
darkless
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 August 2005
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 314
Sendt: 24 April 2009 kl. 14:29 | IP-adresse registreret  

Jeg har lige haft ringet til Lydbutikken. De har en PS1000 hængende til demo i butikken. Jeg overvejer at tage min Pico og mine L3000 med derned i morgen for at give dem en sammenligning.

Til evt. interesserede: Lad nu være med at dukke op før mig og låne PS1000 med jer hjem. Jeg gider ikke gå forgæves.


__________________
Chord DAVE -> Benchmark AHB2 -> Tannoy Canterbury GR + SVS PB13-Ultra
Til top Vis darkless's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af darkless
 
techtrino
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Juni 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 2515
Sendt: 24 April 2009 kl. 17:52 | IP-adresse registreret  

En skam det er i KBH, på den anden side en flybillet koster kun 230kr, hmmm
Til top Vis techtrino's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af techtrino
 
burning777
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Konsulent ved B&O

Bruger siden: 28 Maj 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1022
Sendt: 24 April 2009 kl. 20:39 | IP-adresse registreret  

darkless skrev:
Jeg har lige haft ringet til Lydbutikken. De har en PS1000 hængende til demo i butikken. Jeg overvejer at tage min Pico og mine
L3000 med derned i morgen for at give dem en sammenligning.Til evt. interesserede: Lad nu være med at dukke op før mig og låne PS1000 med
jer hjem. Jeg gider ikke gå forgæves.


Du kommer vel med et lille sanseindtryk af den ikke? Selvom jeg ved at du vist nok ikke er Grado-mand - er det ikke korrekt?
Til top Vis burning777's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af burning777
 
darkless
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 August 2005
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 314
Sendt: 24 April 2009 kl. 20:50 | IP-adresse registreret  

burning777 skrev:
Du kommer vel med et lille sanseindtryk af den ikke? Selvom jeg ved at du vist nok ikke er Grado-mand - er det ikke korrekt?

Det er korrekt, at jeg ikke er Grado-mand. Det skyldes nu mest den manglende komfort samt den fremhævede diskant, der skærer lige i øret på mig.

Jeg har dog ejet RS-1 i en måneds tid for et par år siden, demoet RS-1 og RS-2 til forrige møde i Jylland og demoet GS1000 til det første head-fi møde i Klampenborg, så jeg er da ikke helt grøn.

Jeg gider ikke slæbe tonsvis af CDere med, så jeg vil nok begrænse mig til en enkelt eller to skiver, jeg kender. Det vil i sagens natur kun blive relativt simple betragtninger, da jeg kommer til at høre PS1000 på ukendt udstyr, under ikke-ideelle støjforhold og med begrænset tid til rådighed. Nu er I advaret.


__________________
Chord DAVE -> Benchmark AHB2 -> Tannoy Canterbury GR + SVS PB13-Ultra
Til top Vis darkless's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af darkless
 
burning777
Branchemedlem
Branchemedlem
Avatar
Konsulent ved B&O

Bruger siden: 28 Maj 2007
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 1022
Sendt: 24 April 2009 kl. 21:20 | IP-adresse registreret  

Jeg glæder mig til at høre hvad du siger til dem. Jeg er sikker på at du kan komme med en god bedømmelse med din erfaring
Du skal vel have din Pico med i lommen?
Til top Vis burning777's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af burning777
 
Mammut
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 09 Juni 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 53
Sendt: 24 April 2009 kl. 22:39 | IP-adresse registreret  

De koster 1600 $ i USA.
Det er nok billigere at flyve en tur derover og hente dem selv 
Til top Vis Mammut's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Mammut
 
Claus-dk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Maj 2007
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 1852
Sendt: 24 April 2009 kl. 22:42 | IP-adresse registreret  

Mammut skrev:
De koster 1600 $ i USA.
Det er nok billigere at flyve en tur derover og hente dem selv 


Hmmmm jeg tager gerne turen hvis der er nogle stykker der skal have et sæt, i kan bare betale rejsen med de penge i sparer, hvis i er en 5-7 stykker vil jeg da gerne overnatte på et 1.klasses hotel, alene for jeres skyld...
Til top Vis Claus-dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus-dk
 
Asklepios
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 02 April 2008
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 611
Sendt: 25 April 2009 kl. 01:32 | IP-adresse registreret  

Claus-dk skrev:
Mammut skrev:
De koster 1600 $ i USA.
Det er nok billigere at flyve en tur derover og hente dem selv 


Hmmmm jeg tager gerne turen hvis der er nogle stykker der skal have et sæt, i kan bare betale rejsen med de penge i sparer, hvis i er en 5-7 stykker vil jeg da gerne overnatte på et 1.klasses hotel, alene for jeres skyld...


Du ofrer dig virkelig for fællesskabet, ægte head-fi entutiasme...


__________________
Mange hilsener

Simon

B&O, ProAc, Rega & Sonos

Atlas
Til top Vis Asklepios's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Asklepios
 
Claus-dk
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 16 Maj 2007
Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline
Indlæg: 1852
Sendt: 25 April 2009 kl. 01:37 | IP-adresse registreret  

Ja indimellem må man være uselvisk og tage en for holdet  
Til top Vis Claus-dk's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Claus-dk
 
darkless
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 31 August 2005
Lokalitet: Sjælland
Status: Offline
Indlæg: 314
Sendt: 25 April 2009 kl. 15:04 | IP-adresse registreret  

Typisk! Personen fra Lydbutikken jeg snakkede med i går har åbenbart hørt galt, for PS1000 havde de i hvert fald ikke. 

Ydermere var indehaveren ikke til at overbevise om balancerede hovedtelefoners fortræffeligheder, selv ikke efter jeg fandt det her link til ham:
About Balanced Headphones

Nogen mennesker er altså svære at få til at se lyset.


__________________
Chord DAVE -> Benchmark AHB2 -> Tannoy Canterbury GR + SVS PB13-Ultra
Til top Vis darkless's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af darkless
 
nc8000
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 07 August 2007
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 1460
Sendt: 25 April 2009 kl. 15:45 | IP-adresse registreret  

Nu er der jo så også ret stor forskel på hvor meget forskellige hovedtelefoner reagerer på at blive balanceret. HD600/650 giver en meget stor forskel, ER4 gav en verden til forskel mens jeg ikke synes forskellen på L3000 var så stor men dog stadig klart hørbar. GS1000 ved jeg ikke hvor meget forskellen var på da jeg aldrig hørte den single ended.

__________________
Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
Til top Vis nc8000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nc8000
 

Side af 2 Næste >>
  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes