| Forfatter |
|
edge Branchemedlem

Edge Audio Solutions
Bruger siden: 21 Februar 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 23 April 2009 kl. 19:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har lavet et par opdateringer på standeren jeg lige ville vise jer. Jeg har laserskåret foden så svejsningen nu er skjult, undladt at fasetslibe den da det koster spidsen i sliberondeler til vinkelsliberen (gør det noget?)


Har lavet det samme ved ledningsholderen

Og så får i lige et par oversigts billeder


Så sådan ser den ud i denne version  __________________ Hilsen Flemming
EAS will rise again...
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger


Bruger siden: 19 Juni 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2515
|
| Sendt: 23 April 2009 kl. 19:24 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har også snart min nye version færdig, da jeg endeligt har fået fingrene i noget alu stang  Så behøver jeg snart ikke bruge min 5 år gamle prototype længere
|
| Til top |
|
| |
kolind Forum Bruger


Bruger siden: 12 November 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 909
|
| Sendt: 23 April 2009 kl. 19:26 | IP-adresse registreret
|
|
|
foden er i metal antager jeg, siden du snakker om at undgå svejsninger.. Den må være tung så.. Ellers ser det da lækkert og stilrent ud må jeg sige !
|
| Til top |
|
| |
edge Branchemedlem

Edge Audio Solutions
Bruger siden: 21 Februar 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 23 April 2009 kl. 19:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
Techtrino lyder godt du siger bare til hvis du mangler ideer/værktøj/maskiner  __________________ Hilsen Flemming
EAS will rise again...
|
| Til top |
|
| |
kolind Forum Bruger


Bruger siden: 12 November 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 909
|
| Sendt: 23 April 2009 kl. 19:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
måske man burde komme i sving og lave noget også, i stedet for at have høretelefoner liggende udover hele skrivebordet  Mine SA-5000 står dog på en stand faktisk.. Det er en af de få hovedtelefoner som har medfølgende stand tror jeg.. Simpel, men praktisk faktisk
|
| Til top |
|
| |
edge Branchemedlem

Edge Audio Solutions
Bruger siden: 21 Februar 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 23 April 2009 kl. 19:28 | IP-adresse registreret
|
|
|
kolind. Ja standeren vejer 2½kg og er i stål  __________________ Hilsen Flemming
EAS will rise again...
|
| Til top |
|
| |
kolind Forum Bruger


Bruger siden: 12 November 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 909
|
| Sendt: 23 April 2009 kl. 19:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
2.5 kilo.. så vælter bøfferne jo heller ikke lige i hvert falde ! 

Det burde jo egentligt være super let at lave sådan en.. Det er jo bare en bukket plade ! Vil dog erkende at ser ser ud til at være lidt mere gods i din..
EDIT:

Hvis nu man bare lavede noget lignende med en fod og lidt mere runding på så der også var lidt mere at støtte headbandet på, ville det sikkert kunne blive meget cool.. Eller bare komme til at se mærkeligt ud 
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger


Bruger siden: 19 Juni 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2515
|
| Sendt: 23 April 2009 kl. 19:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tak edge, men mangler ik så meget, skal kun bukke aluet, og jeg håber jeg kan låne noget ovre på uni værkstedet, hvor jeg har et forhold til et par af de ansatte :)
|
| Til top |
|
| |
KlausH Forum Bruger


Bruger siden: 20 Januar 2007 Lokalitet: Nordsjælland
Status: Offline Indlæg: 186
|
| Sendt: 23 April 2009 kl. 20:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hej
Den ser altså godt ud...
Synes dog at den facetslibning af foden ville gøre det sidste...
Når man sammenligner de 2 føder så ser den forrige mere færdig ud. Men det er jo bare mig...
|
| Til top |
|
| |
edge Branchemedlem

Edge Audio Solutions
Bruger siden: 21 Februar 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 23 April 2009 kl. 21:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Spørger osse fordi jeg er i tvivl om det nu ikke er pænere med slibningen  __________________ Hilsen Flemming
EAS will rise again...
|
| Til top |
|
| |
Mathias Bak Forum Bruger


Bruger siden: 17 Juni 2008 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 267
|
| Sendt: 23 April 2009 kl. 21:22 | IP-adresse registreret
|
|
|
techtrino skrev:
..og jeg håber jeg kan låne noget ovre på uni værkstedet, hvor jeg har et forhold til et par af de ansatte :)
|
|
|
Nu skal du passe på, at de ikke kommer op at slås om dig
|
| Til top |
|
| |
CarrotMan Forum Bruger


Bruger siden: 13 Juli 2003 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 3141
|
| Sendt: 24 April 2009 kl. 23:56 | IP-adresse registreret
|
|
|
techtrino skrev:
| ...hvor jeg har et forhold til et par af de ansatte :) |
|
|
Det lyder lidt som om du betaler men med noget andet end kontanter
/U. __________________ DIY-blog
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger


Bruger siden: 19 Juni 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2515
|
| Sendt: 25 April 2009 kl. 00:06 | IP-adresse registreret
|
|
|
hehe hov der skulle have stået et godt forhold til at par af de ansatte  Og nej jeg har ikke noget kørende med en anden end min kæreste, godt hun ik gider læse herinde
|
| Til top |
|
| |
edge Branchemedlem

Edge Audio Solutions
Bruger siden: 21 Februar 2009 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 1203
|
| Sendt: 07 Maj 2009 kl. 20:07 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så må det være version tre, nu med affaset fod 


Version tre er altså med affaset fod, og ingen synlige svejsninger.

__________________ Hilsen Flemming
EAS will rise again...
|
| Til top |
|
| |