Bruger siden: 27 April 2009 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 3
Sendt: 27 April 2009 kl. 15:57 | IP-adresse registreret
Jeg har brug for lidt hjælp. Jeg tænkte på hvor man kan købe et normalt jack-jack 3,4 mm kabel der ikke er så lang :) Jeg skal nemlig bruge et nyt et til mine høretelefoner :D
Bruger siden: 19 Juni 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2515
Sendt: 27 April 2009 kl. 22:04 | IP-adresse registreret
Hmm sådan et kabel har jeg nu aldrig hørt om, så tror du bliver selv nød til at lodde et hvis det er. Ellers må du se om hifiklubben måske har en reservedel til dem.
Bruger siden: 12 November 2005 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 909
Sendt: 27 April 2009 kl. 22:19 | IP-adresse registreret
Hvorfor skulle det ikke findes ?... Du snakker om et han-minijack til et han-minijack lyder det til? Disse bruges ofte til autoradioer der har AUX-indgang og for den sags skyld også bærbare amps. Dog er de fleste kabler der findes noget skrækkeligt "lakrids-bras", men det findes da helt bestemt !
Bruger siden: 17 Juni 2008 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 267
Sendt: 27 April 2009 kl. 22:37 | IP-adresse registreret
det tror jeg nu ikke helt på techtrino. Synes ikke man kan købe en lyd ting i øjeblikket uden dette. Skal det være minijack så tjek her. Hvis det skal være stort jack så kig i en instrument forretning, der er de ikke ret dyre (de kunne værtifald fåes for 150,- for 3 meter sidst jeg skulle have et til guitaren)
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum Du kan ikke besvare indlæg i dette forum Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum Du kan ikke stemme i dette forum