Tilbage til HIFI4ALL.DK 22. juni 2026 | 20:10   

  NAVIGATION  Retningslinier for brug af Hifi4all  
HjælpHjælp  ChatChat  Aktive emnerAktive emner  Vis brugereBrugere  Søg i forumSøg  Opret ny brugerOpret ny bruger  Log indLog ind
Head-fi
 HIFI4ALL Forum : Head-fi
Emne Emne: Yuin PK1/PK2 (Emne lukket Emne lukket) Indryk indlægOpret nyt emne
Forfatter
Besked << Forrige emne | Næste emne >>
Wazkyr
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 16 April 2008
Lokalitet: Århus
Status: Offline
Indlæg: 50
Sendt: 30 April 2009 kl. 02:31 | IP-adresse registreret  

Jeg er ved at være pænt træt af mine billige Koss sparkplug til min mobil , så nu skal der shoppes nogle nye.

Jeg er ikke helt sikker på hvad jeg skal købe, dog har jeg hørt mange gode ting om både Yuin PK1 og PK2, jeg kan desvære bare ikke finde nogen forhandler i lille DK, eller for den sags skyld EU(for at undgå told/moms), så ville høre om i vidste hvor man kunne anskaffe dem.

Lytter mest til Metal(Metallica, Rammstein, Iron Maiden, Tool), dog er der også plads til en del Bob Dylan og Leonard Cohen.

 Skal lige siges det skal bruges til en Nokia N95 8GB, og jeg er ikke intereset i amp, og derfor vil i måske fraråde PK1?
 Herhjemme har jeg et par Sennheiser HD 650 som jeg er rigtig glad for.

Hilsen Timo
Til top Vis Wazkyr's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af Wazkyr
 
QWERTY126
Forum Bruger
Forum Bruger


Bruger siden: 28 April 2006
Lokalitet: København
Status: Offline
Indlæg: 417
Sendt: 30 April 2009 kl. 07:19 | IP-adresse registreret  

Hej

Har en par PK1 - og er mega glad for dem. Bruger dem med iAudio 7.

Du skal nok købe PK2, da de ikke kræver så meget effekt.

 

Bestilte mine i kina, og de gik lige igennem tolden :-).

Til top Vis QWERTY126's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af QWERTY126
 
nc8000
Udelukket fra forum
Udelukket fra forum
Avatar

Bruger siden: 07 August 2007
Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline
Indlæg: 1460
Sendt: 30 April 2009 kl. 08:43 | IP-adresse registreret  

Jeg var med i beta test programmet for PK1 og PK3. Som udgangspunkt HADER jeg earbuds, er totalt til iem. PK3 var jeg ikke specielt imponeret over men PK3 er helt klart den lydmæssigt bedste earbud jeg nogensinde har oplevet, jeg troede simpelt hen ikke man kunne få så god lyd ud af sådan en dims og uden at være HD650 ejer vil jeg synes at PK1's signatur er meget henad en HD650.

__________________
Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
Til top Vis nc8000's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af nc8000
 
techtrino
Forum Bruger
Forum Bruger
Avatar

Bruger siden: 19 Juni 2006
Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline
Indlæg: 2515
Sendt: 30 April 2009 kl. 09:29 | IP-adresse registreret  

Du skal kigge på køb/salg, jeg har bla lige solgt et par (regner jeg med), og de går fra tid til anden herinde.
Men ellers kan du købe dem via bla head-direct, men du risikerer told og moms og gebyr. Men det er en chance man må tage
Til top Vis techtrino's Profil Søg efter andre indlæg skrevet af techtrino
 

Du har ikke adgang til at besvare dette indlæg.
Dette emne er lukket.

  Indryk indlægOpret nyt emne
Printervenlig udgave Printervenlig udgave

Skift forum
Du kan ikke oprette nye emner i dette forum
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
Du kan ikke slette dine indlæg i dette forum
Du kan ikke redigere dine indlæg i dette forum
Du kan ikke oprette afstemninger i dette forum
Du kan ikke stemme i dette forum

Copyright © 2026 HIFI4ALL.DK - Alle rettigheder forbeholdes