Hvad synes I om sådan nogle?

Har lige købt et sæt (uden at have hørt dem...) 
Jeg ved ikke rigtig hvad jeg skal synes om dem, for til nogle ting lyder de jo eminent, og andre steder måske ikke retfærdiggøre prisen helt... Generelt vil jeg mene at jeg godt kan lide dem, og især klaver lyder helt perfekt, men akustisk guitar mangler lidt crispyness, i forhold til det jeg godt kan lide.
Sammenlignet med mine RS1, så er de jo en del mere lukkede, og det kan jo også have sin charme. Det går heldigvis ikke ud over, hvor stort et lydbillede de kan lave, og jeg er mildest talt overrasket over hvordan de kan får lyden hele vejen rundt om hovedet som de kan. Det er måske ikke engang noget RS1'erne kan i samme omfang.
Stemmer er en smule tilbagetrukket, men til gengæld helt præcise. Har læst reviews på nettet, hvor folk mener bassen ikke rækker dybt, eller er kraftig nok. Men det er nu ikke noget kritikpunkt her fra, og har alternative headphones til den slags, hvis mine øregange skal have tæsk...
Men har oplevet et par gange at toppen har været noget skrap, og PA agtig hysterisk? Men det kan måske også bare være musikken der er indspillet sådan... For det er da heldigvis ikke et gennemgående "problem".
Jeg oplever også lidt problemer med deres overdrevne følsomhed, og koblet med min Zen x-fi, så spiller de jo middelmådigt højt på selv det laveste volumen niveau.
Sammen med min HM amp. der opstår der sandsynligvis et eller andet kapacitets problem eller lign. Har endnu ikke kigget nærmere på det. Men der opstår anelsen af brum i venstre kanal... Det er heldigvis næsten uhørligt, og kan kun registreres når musikken er stoppet. Men det er helt sikkert forstærkeren, for volumen kontrollen har ingen indflydelse på det. Men måske mere et irritations moment end egentlig problem, for det høres næsten ikke, ikke engang i mute.
Tror aldrig jeg har købt hovedtelefoner med så meget tilbehør, og selve kassen er 1st. klasses lækkert!
(også selvom den ikke skal bruges til noget)
Masser af forskellige ørepropper, og de kan sidde fast i selv mine øre... Og måske endda lidt for stramt med de mindste... Men hellere det, end de falder ud i tide og utide. Ledningen er tyk og kraftig, ikke sennheiser skrøbelig! Og det lyder ikke som en krigs episode når man ramler ind i den.
Men som sagt, så ved jeg ikke helt hvad jeg skal konkludere, for et eller andet sted, så mangler de noget sjæl... Men kan man virkelig forvente så meget af in-ears, for de er jo næsten alt for perfekte til at starte med?