| Forfatter |
|
Smeller Forum Bruger

Bruger siden: 10 April 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2
|
| Sendt: 31 Juli 2009 kl. 15:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Er der nogen af som har gjort sig erfaringer med in ears, med skum propper? Det er den type som ligner høreværns ørepropper, som man trykker sammen hvorefter de udvider sig i øret.
Jeg har ofte problemer med at den almindelige silikone type nemt falder ud af øret, eller ikke slutter ordenligt tæt.
Har i nogle bud på nogle gode ørepropper til højst 700kr, gerne billigere..
|
| Til top |
|
| |
micma18 Branchemedlem

HM Elektronik
Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2120
|
| Sendt: 31 Juli 2009 kl. 15:36 | IP-adresse registreret
|
|
|
Har kun prøvet mine egne, til Shure SE530, og de sidder mega godt fast og lukker ALT støj ude...
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2515
|
| Sendt: 31 Juli 2009 kl. 16:38 | IP-adresse registreret
|
|
|
Velkommen til Smeller
Du kan få skum propper til de fleste bedre IEM´s, men før vi kan råde dig til noget, skal vi vide mere om din musiksmag, hvilken tupe lyd du kan lide og hvad din kilde er
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

Bruger siden: 16 Maj 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1852
|
| Sendt: 31 Juli 2009 kl. 16:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
De er nemme at lave selv og de virker godt. Vælg den kegleformede type. gennemblød den stikhul med en spids genstand find et lille stykke rør der passer til snuden på dine iem monter slangen i hullet færdig.
10 min koster under 5 spir
|
| Til top |
|
| |
micma18 Branchemedlem

HM Elektronik
Bruger siden: 29 Januar 2004 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 2120
|
| Sendt: 31 Juli 2009 kl. 20:30 | IP-adresse registreret
|
|
|
Claus, laver du dem af høreværns propper, eller hvad for et materiale? Mener du engang havde nogle gule nogle med til headfimeet, hvilket godt kunne ligne høreværns modellen?
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

|
| Sendt: 31 Juli 2009 kl. 22:20 | IP-adresse registreret
|
|
|
det er lige nøjagtig hvad jeg gør, men gå udenom de der classic nogle de er lige så dårlige som de gule fra shure.
et tip er at vende keglen så den tykke ende kommer ind i øret først, det giver en langt bedre forsegling..
Nu er jeg jo gået customvejen med mine q-JAYS, så det er ikke meget jeg gør i det mere.
Jeg skal nok tage en posefuld med til mødet og så holde lidt kurser i at lave dem.
|
| Til top |
|
| |
Smeller Forum Bruger

Bruger siden: 10 April 2006 Lokalitet: Fyn
Status: Offline Indlæg: 2
|
| Sendt: 01 August 2009 kl. 01:25 | IP-adresse registreret
|
|
|
techtrino skrev:
| hvilken type lyd du kan lide og hvad din kilde er
|
|
|
Ofte min mobil, en SE C702. hører mest elektronisk musik, og er ikke meget for hvis diskanten bliver for "skarp"
Claus-dk skrev:
find et lille stykke rør der passer til snuden på dine iem monter slangen i hullet
|
|
|
Lyder spænende, har du et fif til hvor jeg kan finde sådan et rør og limer du proppen fast på røret?
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger

|
| Sendt: 01 August 2009 kl. 10:17 | IP-adresse registreret
|
|
|
det afhænger jo af hvilken iem du har, men de slanger som bruges til luft i aquarier er ofte gode, jeg bruger ingen lim, når proppen er tørret igen sidder de fint fast
|
| Til top |
|
| |