| Forfatter |
|
niemion Forum Bruger

Bruger siden: 20 August 2009 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 29
|
| Sendt: 11 September 2009 kl. 04:48 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg går i disse dage og overvejer om jeg skulle ofre lidt mere end først antaget på en amp og en DAC til mine HD800. Jeg har
tænkt på en Phoenix + Ref-1 kombo fra audio-gd, men da jeg ikke forventer at i har lagt øre til denne kombination går mit
spørgsmål i en anden retning.
De af jer der har erfaringer med køb fra audio-gd, hvor lang tid er der gået fra i har bestilt (noget som var på lager) til i
modtog det? Jeg har hørt at Told tager op mod en måned på at "frigive" sager fra Kina. Har dette også været tilfældet med
jeres kingwa goods?
På forhånd tak
|
| Til top |
|
| |
Mingo Forum Bruger


Bruger siden: 18 November 2005 Lokalitet: Vestjylland
Status: Offline Indlæg: 197
|
| Sendt: 11 September 2009 kl. 07:21 | IP-adresse registreret
|
|
|
Da min Compass kom til landet, gik der ikke mange dage, før jeg fik besked på at betale.
|
| Til top |
|
| |
niemion Forum Bruger

Bruger siden: 20 August 2009 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 29
|
| Sendt: 11 September 2009 kl. 11:53 | IP-adresse registreret
|
|
|
Så man betaler og hvad sker der så? Sender de så pakken til adressen, eller skal man selv afhente den på en given adresse?
|
| Til top |
|
| |
Totoronto Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 436
|
| Sendt: 11 September 2009 kl. 12:05 | IP-adresse registreret
|
|
|
Du betaler på posthuset, før de udleverer den. Det er jo Postdanmark der håndterer toldopkrævningen. Dvs. efter toldbehandling bliver den sendt videre til dig med en toldopkrævning. Det betaler du så bare en lille bagatel af 155,- for  .
|
| Til top |
|
| |
nc8000 Udelukket fra forum


Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1460
|
| Sendt: 11 September 2009 kl. 13:23 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har været ude for PostDK ekspeditionstider på op til 2 uger men normalt går det hurtigere
__________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |
mcs_5 Branchemedlem

Dantimax
Bruger siden: 09 April 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 1605
|
| Sendt: 11 September 2009 kl. 13:31 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvis afsenderen gør det korrekt (sætter en kuvert med fakturaen på kassen), går der kun et par dage. Ellers kan du også risikere Post DK sender dig et brev, og beder om dokumentation for værdien...
Venlig hilsen
Mikkel C. Simonsen
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger


Bruger siden: 19 Juni 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2515
|
| Sendt: 11 September 2009 kl. 16:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Normalt så for du altid et brev af postdk hvor du skal dokumentere at afsender har sat rigtig pris på... så sender man bare en kopi af en bank statement eller noget fra paypal også skal du vente 2-3 uger også har du pakken, som så ikke blir leveret, men du skal selv hente den og betale ekstra 35% og 150kr til postdk. Men der er dog måder man kan komme let udenom på, men det er ikke helt lovligt
|
| Til top |
|
| |
Totoronto Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 436
|
| Sendt: 11 September 2009 kl. 16:40 | IP-adresse registreret
|
|
|
techtrino skrev:
Normalt så for du altid et brev af postdk hvor du skal dokumentere at afsender har sat rigtig pris på...
|
|
|
Det har jeg til gengæld kun oplevet én gang, hvor en kineser ikke kunne finde ud af at udfylde tolddeklarationen ordentligt. De andre gange er det gået automatisk.
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger


Bruger siden: 19 Juni 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2515
|
| Sendt: 11 September 2009 kl. 16:49 | IP-adresse registreret
|
|
|
Okay jeg har kun prøvet at det er gået automatisk en eller to gange, men normalt for jeg også kun større ting fra kina
|
| Til top |
|
| |
Totoronto Forum Bruger

Bruger siden: 01 Marts 2005 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 436
|
| Sendt: 11 September 2009 kl. 17:39 | IP-adresse registreret
|
|
|
techtrino skrev:
| Okay jeg har kun prøvet at det er gået automatisk en eller to gange, men normalt for jeg også kun større ting fra kina
|
|
|
Ja, det kan godt være, at de stoler mere på forhandlere fra USA  .
|
| Til top |
|
| |
mcs_5 Branchemedlem

Dantimax
Bruger siden: 09 April 2005 Lokalitet: Sønderjylland
Status: Offline Indlæg: 1605
|
| Sendt: 11 September 2009 kl. 17:44 | IP-adresse registreret
|
|
|
En af mine kinesiske leverandører skriver nogle fuldstændigt uforståelige fakturaer (hvor hverken produkter, antal eller priser passer) - de er gået glat igennem hver gang  Venlig hilsen Mikkel C. Simonsen
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger


Bruger siden: 19 Juni 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2515
|
| Sendt: 11 September 2009 kl. 18:09 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg har nok også været uheldig
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger


Bruger siden: 16 Maj 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1852
|
| Sendt: 11 September 2009 kl. 18:34 | IP-adresse registreret
|
|
|
GD produkter kan også købes inden for EU
|
| Til top |
|
| |
niemion Forum Bruger

Bruger siden: 20 August 2009 Lokalitet: Århus
Status: Offline Indlæg: 29
|
| Sendt: 12 September 2009 kl. 02:45 | IP-adresse registreret
|
|
|
Claus-dk skrev:
GD produkter kan også købes inden for EU
|
|
|
Hvor!?
|
| Til top |
|
| |
FrederikS Forum Bruger

Bruger siden: 16 Februar 2008 Lokalitet: Stor-København
Status: Offline Indlæg: 69
|
| Sendt: 12 September 2009 kl. 15:15 | IP-adresse registreret
|
|
|
Mht. PostDK det svinger meget fra et par dage til over tre uger har jeg været ud for, og den hvor det to tre uger var der følgende med:faktura / tillægssedle med beskrivelse og kontakt informationer til både mig og det firma der sendte det afsted. Det var også fra et kinesisk firma.
|
| Til top |
|
| |
Claus-dk Forum Bruger


Bruger siden: 16 Maj 2007 Lokalitet: Sydjylland
Status: Offline Indlæg: 1852
|
| Sendt: 13 September 2009 kl. 00:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
niemion skrev:
Claus-dk skrev:
GD produkter kan også købes inden for EU
|
|
|
Hvor!? |
|
|
Jeg har kontakt med en irsk gut som sælger flere af GDs produkter, send mig en pm så skal du få hans email
|
| Til top |
|
| |