| Forfatter |
|
Svend88 Lukket konto

Lukket efter eget ønske
Bruger siden: 14 December 2008 Lokalitet: Østjylland
Status: Offline Indlæg: 491
|
| Sendt: 05 Oktober 2009 kl. 19:18 | IP-adresse registreret
|
|
|
Hvor effektiver er sådan et par i prislejet 1000 - 1500 kr.? Er lidt træt af kun at kunne spille højt musik når kæresten er ude  Hun har ikke helt samme opfattelse af glæden ved at blæse roen af med en god skive. Hendes version af højt er lig med moderat i mine ører  Så jeg tænkte på at udstyre hende med et par støjreducerende hovedtelefoner, så kan hun sidde ved PC'en el. tv'et el. læse mens hun hører MP3. når jeg en gang imellem trænger til noget decibel. Nogen erfaringer med sådan et par?
|
| Til top |
|
| |
techtrino Forum Bruger

Bruger siden: 19 Juni 2006 Lokalitet: Midtjylland
Status: Offline Indlæg: 2515
|
| Sendt: 05 Oktober 2009 kl. 19:29 | IP-adresse registreret
|
|
|
Svend88 skrev:
Hvor effektiver er s�dan et par i prislejet 1000 - 1500 kr.? Er lidt tr�t af kun at kunne spille h�jt musik n�r k�resten er ude Hun har ikke helt samme opfattelse af gl�den ved at bl�se roen af med en god skive. Hendes version af h�jt er lig med moderat i mine �rer S� jeg t�nkte p� at udstyre hende med et par st�jreducerende hovedtelefoner, s� kan hun sidde ved PC'en el. tv'et el. l�se mens hun h�rer MP3. n�r jeg en gang imellem tr�nger til noget decibel. Nogen erfaringer med s�dan et par?
|
|
|
hehe Grado  men hvad skal du høre af musik, for da du har grado så vil du nok ikke syntes at w5000 er så gode til din musik. Men ellers hvis det bare skal være højt er der jo altid dt770 eller diverse IEM´s osv
|
| Til top |
|
| |
nc8000 Udelukket fra forum

Bruger siden: 07 August 2007 Lokalitet: Vestsjælland
Status: Offline Indlæg: 1460
|
| Sendt: 05 Oktober 2009 kl. 20:57 | IP-adresse registreret
|
|
|
Jeg tror Svend vil udstyre hende med et høreværn så han kan knalde højttaler anlæget af også når hun er hjemme
__________________ Jungson CDT2 > RudiStor RPX-100 > Ed8 APS V2 xlr
(iPod Classic 160GB | iPod Touch 64GB| HiFiMan HM602 | (D-NE920 > iBasso D10)) > RSA Protector > JH13 TWag OM
iPhone 4 > Etymotics MC3
|
| Til top |
|
| |
Svend88 Lukket konto

Lukket efter eget ønske
|
| Sendt: 05 Oktober 2009 kl. 21:27 | IP-adresse registreret
|
|
|
nc8000 skrev:
| Jeg tror Svend vil udstyre hende med et høreværn så han kan knalde højttaler anlæget af også når hun er hjemme |
|
|
Nemlig! Har luftet det for hende og hun synes det lyder som en god ide' Vi bor lejlighed, så mine Grado bliver dels brugt om aften pga. naboerne, men osse på andre tidspunkter fordi det giver en anderledes mere nærværende lytteoplevelse på hørebøfferne, modsat højtalerene som til gengæld giver musikken nerve og drive. hver ting til sin tid, begge dele er lige godt, synes jeg. Men jeg vil jo ikke genere min søde kæreste med høj musik når hun synes det er ubehageligt, så et kompromis med at fyre den af når hun ikke er hjemme, samtidig med at jeg andre gange kunne spille højt en lille times tid mens hun beskæftiger sig med noget andet med et par støjreducerende høretelefoner på, ville være rigtig fint. Men som sagt, er de gode, dem i et fornuftigt prisleje?
|
| Til top |
|
| |
Encore Forum Bruger

Bruger siden: 09 Januar 2008 Lokalitet: København
Status: Offline Indlæg: 965
|
| Sendt: 05 Oktober 2009 kl. 21:41 | IP-adresse registreret
|
|
|
Tja, det kommer jo an på hvor kræsen hun er med lyd. Jeg har et par Creative HN700
(http://www.edbpriser.dk/product/details.aspx?pid=134827). Dem kan jeg godt holde ud at høre casual musik på. Jeg bruger
dem på arbejde, hvor jeg sidder i et storrum med meget dårlig akustik. Der hjælper de rigtig godt.
Et andet bud er Etymotic Research in-ear-hovedtlf. De er mere effektive og lyder væsentlig bedre (og koster også ca. en
tusse), men jeg kan ikke holde ud at have dem i ørerne ret længe ad gangen, så jeg bruger dem stort set ikke.
|
| Til top |
|
| |
Svend88 Lukket konto

Lukket efter eget ønske
|
| Sendt: 06 Oktober 2009 kl. 19:35 | IP-adresse registreret
|
|
|
Encore skrev:
| Tja, det kommer jo an på hvor kræsen hun er med lyd. |
|
|
lad mig sige det på den måde; hun kan ikke høre forskel på grado SR60 og RS1, siger hun  . Så dine forslag vil jeg se nærmere på. Tak for det
|
| Til top |
|
| |
Svend88 Lukket konto

Lukket efter eget ønske
|
| Sendt: 20 November 2009 kl. 16:04 | IP-adresse registreret
|
|
|
Opdate. Det blev til et par Goldring NS 1000. De kostede godt nok 1699,- men de klarer til gengæld opgaven flot. Jeg hørte musik i stuen på det lydniveau jeg plejer når jeg er alene hjemme. Kæresten sad ved PC'en 2 m væk fra højtalerne kun adskilt af en dør. Den eneste musik hun kunne høre, var den i hendes hovedtelefoner. Så det er en succes!

|
| Til top |
|
| |